Veljellä on aika venyvä aika käsitys.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Soitti tuossa kahden aikaan että tulevat kohta. Matkaa heillä reilu 10 km. Eipä tässä mitään ehdin kuorruttaa muffinsit, siivota, imuroida ja pestä vessan. Mutta oikeasti miksi sanoa että tulee kohta jos ei aikomustakaan lähteä pitkään aikaan.
Viimeksi tuo kyseisen veljen vaimo ilmotti tulevansa parin tunnin päästä. Tuli sit viimein kuuden tunnin päästä.
Ei tää näin haittaa kun ei muuta ohjelmaa tiedossa. Mutta jos on muutakin samalle päivää niin aika rasittavaa.

Tuommonen on muuten tosi rasittavaa, voi hemmetti että mä vihaan et "juu no me tullaan aamusta" ja sit iltapäivällä soitetaan et "no ei me viel oo ennätettykään lähtee" ja itse oot odottanut pari tuntia kahvipöytä valmiina :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
Mä inhoon sellasia ihmisiä, jotka ovat kroonisia myöhästyjiä.
Mä olen aina ajoissa joka paikassa.

Minä kans oon aina aikanaan joka paikassa. Ja en toisaalta ymmärrä miten joku ei osaa yhtään hahmottaa ajan kulumista.
Yks kaveri on sit toinen ääripää. Sanoo että tulee tasalta niin jo on ovella jo vähän puolen jälkeen. Raivostuttavaa sekin.

Mun veljen porukka on tasan samanlaista!! Yleensä he soittaa silloin kun ovat luvanneet olla paikalla että "nyt menee vielä hetki" ja sitten menee vielä se tunti tai jotain.
Joulut, ristiäiset, kaikki juhlat joissa nyt pitäsi olla suht ajallaan, he on myöhässä. Ja koskaan, ei koskaan mitään anteeksipyyntöjä, vieno hymy vaan.
Mä ymmärrän jos on vaikka vauva tai yleensä pieniä lapsia että joskus kertaikaikkiaan ei ehdi sekunnilleen paikalle,eikä siinä mitään. Mutta kun A-I-N-A ollaan myöhässä.
Ja juuri toi ettei yhtään ajatella niitä muita jotka oottaa ja oottaa ja saattaa olla muitakin menoja sovittuna. Tai kunnioiteta toisten lapsien päikkyaikaa vaan tullaan sit niin myöhässä että lapsi herää meteliin kesken unien.

Veljellä 2 lasta. Ja kyllä tuo myöhästely on mun mielestä pahentunu lasten myötä. Mutta ei ne lapset tarkoita että aina pitää olla myöhässä. Meillä on 6 lasta ja yleensä ollaan kyllä ajoissa. Pitää vaan olla realistinen sen kans kuinka kauan siihen lähtemiseen menee.

Minusta on tullut myöhästelijä vasta lasten myötä.
Oli noloa myöhästyä kirkosta, kun hääseremonia oli jo täydessä vauhdissa. :ashamed:

Ennen olen ollut hyvissä ajoin liikkeellä.

Yhteistyössä