mitä erikoista on jos halua miljoona ja sen sais saada tunnissa
Tapa, millä sä sitä olisit hankkimassa, on ihmisarvoa alentava ja loukkaava myös läheisiäsi kohtaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22251012:miten tuo homma eroaa. miljoona kerrallaan tai satasen osissa, kyllä siitä miljoonan saa jos perse kestää..
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22251012:miten tuo homma eroaa. miljoona kerrallaan tai satasen osissa, kyllä siitä miljoonan saa jos perse kestää..
Normaali nainen ei myy oma pientä lasta miljoonalla, se on ihmiskauppa ja pedofiilista. Mutta jokainen normaali ja epänormaali varma olisi antanut pi***lua miljoonasta, pitää olla hullu, jos aikuinen nainen sanoisi miehelle ei miljoonasta. Sekä tämä kun vaan on eri juttu, myydä lasta tai itseä
mä sanoin jo että ei millään, koska heijän elämää ei ole mun, mistä mä voin päättä![]()
Jaa,no sit mie oon varmaan hullu ku en maksusta makaa vieraitten miehien kanssa...
Kannattas vähän miettiä johtuuko nuo siun pillerinpopsimiset tuosta vähissä vehkeissä pyörimisestä...
Enkä ymmärrä oikeesti enää näitä aloituksias,ennen niissä sentäs oli jotain järkeä,mutta ,sori vaan,nykyisin aika ihmeitä...Siis jos lapsilleen antaa 500e joululahjaks/per napero...
Kannattas soitella oikeesti jollekkin kallonkutistajalle,enkä pahalla tätäkään sano,olen vaan huolissani...
ei kestääja ällötys tulee, mulla hermot lentää siitä tehdä pienellä summalla
se että lapsille annan jouluksi lahjan, mun pakko soita kallonkutistajalle![]()
anteeksi nyt vaan mutta luuletko etteivät sun tyttösi sitten "isona" helpostikin lähtisi tuohon leikkiin jos nyt saavat kuunkin taivaalta?
hei, katso mä lopetaan kaikki työt ja myös mieskin, mennään asumaan vuokralle ja jos tuuri käy että on netti niin tuun itkemään joka päivää tänne miten rahaa ei riitä, sitten katso mun lapsista kasvaa kunnollisia ihania ihmisiä niin kuin juuri tekin olette![]()
anteeksi nyt vaan mutta luuletko etteivät sun tyttösi sitten "isona" helpostikin lähtisi tuohon leikkiin jos nyt saavat kuunkin taivaalta?
sairas myös näkee että kaikki on sairasta![]()
![]()
![]()
Kylllä Venakko Milanna se on SUN ajattelutapasi joka on erikoinen.