Verkostomarkkinointi!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Olin eilen töissä ja huomasin, että puhelimeen oli soittanu joku outo numero. Ajattelin, että se oli tarhasta ja soitin takaisin. No se oli jostain verkostomarkkinointi hommasta, yks kaveri oli antanu mun nimen ja numeron niille. Nyt se sama tyyppi yrittää soittaa jo kolmatta kertaa. Justiin oon päässy eroon niistä move tyypeistä, ku soittelivat mulle 6kk joka päivä... Ei voi edes kavereille antaa numeroa, ku antaa sitte tuommosille... turhaan otin salaisen numeron. Onko joku kuullu, että olis tullu joku uus verkostomarkkinointi homma?

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Kurjaa... :/

Mulle soitti tänään kans joku outo firma Nassbystä tai jotain ja puhelin niillä varattu kokoajan. Tietty lehtimyyjä ja mulla markkinointikielto, mut... :snotty:

Sitte ku nuo ei lopeta ikinä. Mulle sieltä move jutusta soittivat ihan johtoryhmää myöten ja olis aina pitäny mennä tapaamiseen. Ja tuo eilinen soittaja pyysi kans tapaamiseen... en taida enää sille vastata ollenkaan :/ On kyllä tosi reilu kaveri, täytyy vissiin soittaa sille ja sanoa pari valittua sanaa...

Hyi että mä niin inhoon tollasia puhelinterroristeja. Yleensä sanon suoraan että olen persaukinen ettekä saa musta mitään irti kiitos hei. Puhelinmyyjille sanon että kiitos vaan mutta en osaa lukea. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nostelen vielä, jos joku olis kuullu tästä uudesta hommasta, mikä siinä on ideana?

No et muista fiman nimeä? Kyllähän verkostomarkkinointi on ihan hyvä tapa saada eka lisäansioita, myöhemmin jopa enemmänkin, mutta kaikkien juttuhan se ei ole. Kummaliista että movelaiset ei vähemmästä uskoneet. Olen itsekin vm:ssa ja kyllä yksi ei riittää, ei tartte sen jälkeen alkaa vonkaamaan;).

amway mä luulen...mä en tajua sitä hommaa että pakotetaan soittamaan /antamaan numeroita.Itse olen mukana toiminnassa mutta ikinä en soittele taikka anna numeroita enkä nimiä!

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Kurjaa... :/

Mulle soitti tänään kans joku outo firma Nassbystä tai jotain ja puhelin niillä varattu kokoajan. Tietty lehtimyyjä ja mulla markkinointikielto, mut... :snotty:

Sitte ku nuo ei lopeta ikinä. Mulle sieltä move jutusta soittivat ihan johtoryhmää myöten ja olis aina pitäny mennä tapaamiseen. Ja tuo eilinen soittaja pyysi kans tapaamiseen... en taida enää sille vastata ollenkaan :/ On kyllä tosi reilu kaveri, täytyy vissiin soittaa sille ja sanoa pari valittua sanaa...

Pyydät palkkion tapaamisesta ja lähdet sitten. Minulle riittäisi jo hyvä ateria, mutta joku voi vaatia jo rahallisen korvauksen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
amway mä luulen...mä en tajua sitä hommaa että pakotetaan soittamaan /antamaan numeroita.Itse olen mukana toiminnassa mutta ikinä en soittele taikka anna numeroita enkä nimiä!

Mitenkähän tähän sanoisi...miten otat yhteyttä ihmisiin, jos et soita? Tarkoitushan on, että ne ihmiset, jotka ovat kiinnostuneet, saavat mahdollisuuden lähteä mukaan! Mutta totta kai soittelussa on käytettävä etiikkaa, ja kuunneltava sitä ihmistä, jolle soittaa. Ketään ei todellakaan voida pakottaa edes kuuntelemaan. Toisaalta taas on monia ihmisiä, jotka ovat kiittäneet siitä, että heille on tarjottu mahdollisuus! Verkostomarkkinointi ei ole huijausta, kunhan se toimii lakien ja asetusten mukaan! Ja en ole amwayssa mukana.

Yhteistyössä