Verolapuista, TAAS!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kristen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kristen

Aktiivinen jäsen
19.07.2009
2 868
0
36
Menny ihan noi aiemmat keskustelut ohi korvien, enkä jaksanut/kerennyt kaivella.
Meille ei vieläkään ole tullut korjattua verolappua!! Koska viimeistään pitäis tulla? Ja osaako joku sanoa koska ne palautukset sitten maksetaan? Sitäkään en löytänyt mistään... Tai en jaksanut etisä :ashamed:

Mites se nyt menee, mulle tuli esitäytetty keväällä , ei mitään korjauksia tarvinnu tehdä, tuleeko mulle nyt vielä joku lappu , en edes muista oliko maksettavaa vai ei . Mistään ei löydy. Ps.ei sitä maksettavaa varmaan ainakaan paljon ollut jos ollenkaan, kun ei muistu mieleen, siis tuleeko sieltä vielä jotain?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mites se nyt menee, mulle tuli esitäytetty keväällä , ei mitään korjauksia tarvinnu tehdä, tuleeko mulle nyt vielä joku lappu , en edes muista oliko maksettavaa vai ei . Mistään ei löydy. Ps.ei sitä maksettavaa varmaan ainakaan paljon ollut jos ollenkaan, kun ei muistu mieleen, siis tuleeko sieltä vielä jotain?

Ei tuu mitään lappua enää, kun et kerta muuttanut mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei täälläkään vielä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mulle tuli vaikken mitään muuttanut. Eikä lapussa muutenkaan ollu mitään muutoksia. Aattelin et voisko johtua siitä, et miehen kanssa on yhteisiä lainoja ja mies pisti takasin matkakorvausten takia ja jotenki siihen liittyen mulleki sit tuli uus lappu. Samoin kävi viimekin vuonna.

No mitäs mä nyt teen , alanko soitteleen verovirastoon että sori ny mut en tiedä kumpi maksaa te vai minä, en tosiaan tie mihon lie kadonnu koko lappu, se vaan ny on niin.

Yhteistyössä