veroprosenttisi? töissä vai kotona?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja verot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tällä hetkellä 17% :kieh:

Ei toi muuten olis paha, mutta ku äitiyspäivärahat ovat alle 900 ja nyt jään kotihoidontuelle niin kirpaseehan tuo :/ Pitäis laittaa muutosverokortti hakemaan ettei sitten kotihoidontuesta mee sitä 20%.

Miestä ei ole.
 

Yhteistyössä