V verot Vieras 07.04.2009 #1 paljonko menee veroa? kotona vai töissä? paljonko mieheltä menee jos semmonen löytyy?
Kowalski Aktiivinen jäsen 14.07.2007 82 472 9 36 07.04.2009 #2 0% Opiskelija. Ja saan tienata tonnin tuolla nollaprosentilla. Miehen prossaa en tiiä...en ole koskaan kysynyt.
0% Opiskelija. Ja saan tienata tonnin tuolla nollaprosentilla. Miehen prossaa en tiiä...en ole koskaan kysynyt.
ninaTT Aktiivinen jäsen 13.09.2007 18 922 0 36 07.04.2009 #5 Tällä hetkellä 17% :kieh: Ei toi muuten olis paha, mutta ku äitiyspäivärahat ovat alle 900 ja nyt jään kotihoidontuelle niin kirpaseehan tuo :/ Pitäis laittaa muutosverokortti hakemaan ettei sitten kotihoidontuesta mee sitä 20%. Miestä ei ole.
Tällä hetkellä 17% :kieh: Ei toi muuten olis paha, mutta ku äitiyspäivärahat ovat alle 900 ja nyt jään kotihoidontuelle niin kirpaseehan tuo :/ Pitäis laittaa muutosverokortti hakemaan ettei sitten kotihoidontuesta mee sitä 20%. Miestä ei ole.
K kahden-pojan-mamma Jäsen 18.03.2009 238 0 16 07.04.2009 #7 oma20%, tmt tuki, kesäkuun alusta äippäraha ja 20% vero ukkokulta löytyy mutta ei lupaa julkistaa tuloja/prosentteja :xmas:
oma20%, tmt tuki, kesäkuun alusta äippäraha ja 20% vero ukkokulta löytyy mutta ei lupaa julkistaa tuloja/prosentteja :xmas:
A aiti78nastola Jäsen 14.12.2006 393 0 16 07.04.2009 #12 8,5% kotona äitiyslomalla. Lasketutin uuden verokortin sosiaalietuudelle
M me maksamme paljon veroja Vieras 07.04.2009 #14 Multa menee 30 %, olen töissä. Miehen veroprosentti on 50 tai piirun verran alle/ yli Just manasi asiaa kun veroehdotus saapui.
Multa menee 30 %, olen töissä. Miehen veroprosentti on 50 tai piirun verran alle/ yli Just manasi asiaa kun veroehdotus saapui.
mum84 Aktiivinen jäsen 31.10.2008 3 175 0 36 07.04.2009 #17 Oli 8,5 mutta nostin 9 prosenttiin, töissä. Asuntolaina vaikuttaa, kun se on yksin minun nimissäni.