vesirokko? esikoinen päiväkotiin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "essi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"essi"

Vieras
tilanne kuopuksella ehkä on vesirokko. saanut rokotteen mutta jotain näppyä iholla, päiväkodissa tänään ilmoitettu yhdellä olevan ja siksi hoitajat arvelivat myös kuopuksemme sairastuneen, tosin kuumetta tms ärtyisyyttä ei ole. ei siinä mitään kuopus jää kotiin jos ehkä olisikin rokkoa.

mutta mites esikoinen, voiko hän mennä hoitoon, haluaisi kovasti pitkän loman jälkeen mennä. voiko mennä joskuopukselle vesirokko? esikoinen saanut myös rokotteen ja ovat eri ryhmissä päiväkodissa.
 
Kyllä vesirokkotapauksessa voi mennä siosarus päiväkotiin, mutta jos perheessä on oksu- tai vatsatautia, niin sitten kannattaa pitää muutkin kotona, valitettavasti.
 

Yhteistyössä