Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:aikuiselle vai lapselle?
Mie otan rokotuksen kunhan saan tämän kolmannen pukattua ulos.
Mä ajattelen näin myös. Rokotus vain sairaille lapsille (syöpä ym), jotka eivät rokkoa kestä.Alkuperäinen kirjoittaja Nomadi:Mun mielesta on parempi sairastaa vesirokko, kun se ei kuitenkaan mikaan tappavan vaarallinen tauti ole. En suosi `turhia` rokotuksia.
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:olen ottanut lapselleni..ei oireita..tehoste on ens maanantaina
Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:olen ottanut lapselleni..ei oireita..tehoste on ens maanantaina
Onko tohon joku tehoste?
Mä olin viidennellä luokalla ja olihan tauti raju, olin poissa koulusta kaksi tai kolme viikkoa. Mutta mitään jälkitauteja ei tullut, enkä muista tuosta ajasta mitään muuta kuin valokuvat, joissa olen niin näppyjen peitossa, että paljasta ihoa ei näy.Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Mie pitäsin lapsilla sen rokon jos kerkeisivät pitää sen alle kouluikäsenä jos menee sinne asti niin sitten miettisin sitä rokotetta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Mä olin viidennellä luokalla ja olihan tauti raju, olin poissa koulusta kaksi tai kolme viikkoa. Mutta mitään jälkitauteja ei tullut, enkä muista tuosta ajasta mitään muuta kuin valokuvat, joissa olen niin näppyjen peitossa, että paljasta ihoa ei näy.Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Mie pitäsin lapsilla sen rokon jos kerkeisivät pitää sen alle kouluikäsenä jos menee sinne asti niin sitten miettisin sitä rokotetta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:olen ottanut lapselleni..ei oireita..tehoste on ens maanantaina
Onko tohon joku tehoste?
siis..on meillä ainakin..me ollaan kyllä rokotetutkimuksessa että en tiedä ..mutta niin se sanoi..
Harmi kun en muista miltä silloin tuntui ja olinko kuinka kipeä, oliko kuumetta. Sen muistan, kun palasin kouluun ja kaverit ihmetteli naamaani, kun arvet oli vielä tuoreita ja punaisia. Olin kuin aknen kourissa. Nyt muistoina on otsassa monta kuoppaa ja ympäri kehoa olevat arvet tulevat näkyviin silloin kun iho ruskettuu.Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Mä olin viidennellä luokalla ja olihan tauti raju, olin poissa koulusta kaksi tai kolme viikkoa. Mutta mitään jälkitauteja ei tullut, enkä muista tuosta ajasta mitään muuta kuin valokuvat, joissa olen niin näppyjen peitossa, että paljasta ihoa ei näy.Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Mie pitäsin lapsilla sen rokon jos kerkeisivät pitää sen alle kouluikäsenä jos menee sinne asti niin sitten miettisin sitä rokotetta![]()
Tuota rajuuttapa mie kammoksunkii, etenkii kun en ite oo tuota ihmettä vielä pitäny.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nomadi:Mun mielesta on parempi sairastaa vesirokko, kun se ei kuitenkaan mikaan tappavan vaarallinen tauti ole. En suosi `turhia` rokotuksia.
Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:olen ottanut lapselleni..ei oireita..tehoste on ens maanantaina
Onko tohon joku tehoste?
siis..on meillä ainakin..me ollaan kyllä rokotetutkimuksessa että en tiedä ..mutta niin se sanoi..
Kun meillä on kaksi muksuista rokotettu, ja ei kyllä puhuttu tehosteesta. Sen sanoi terv. hoitaja että jos on yli 13v lapsi niin silloin kaksi rokotetta.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Meillä työnantaja maksaa puolet rokotuksesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Mä ajattelen näin myös. Rokotus vain sairaille lapsille (syöpä ym), jotka eivät rokkoa kestä.Alkuperäinen kirjoittaja Nomadi:Mun mielesta on parempi sairastaa vesirokko, kun se ei kuitenkaan mikaan tappavan vaarallinen tauti ole. En suosi `turhia` rokotuksia.