Vi**u että mulla menee anopin kanssa hermot!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pojallamme oli vasta ristiäiset, ja hän sai nimen Sampo. Minä ja mies molemmat pidämme nimestä, mutta anoppipa ryhtyi arvostelemaan valintaamme (mitä helkkaria se sille kuuluu tai muillekaan, eikös jokainen anna mieleisensä nimen omalle lapselleen!!!)!

Nyt hän soittelee, että no miten se pankki nukkui yönsä ja nauraa paskamaisesti että voi voi pankkipoikaa, kyllä saa kuulla nimestään, ettekö mitään ihmismäisempää keksineet.

Siellä ne kuulemma nauravat koko miehen perhe veljestä ja tämän vaimosta lähtien.

Että mulla pistää vihaksi :'( miten voi aikuinen ihminen olla noin törkeä! Me ollaan annettu pojallemme meille mieluinen nimi, eikä mielestämme ole mistään naurettavimmasta päästä. Ja mitä sitten vaikka olisikin; tuntuu, että millä oikeudella anoppi siitä irvailee ja v*ttuilee. :/

:o:o:o:o:o

:headwall:

Voi vittu!

:hug: sulle! Minä en olisi missään tekemisissä anopin kanssa, ennenkuin pyytää anteeksi! Kaikenmaailman idiootteja se leipä elättää!

Sano sille ensin nätisti että sua/teitä loukkaa tuo ja jos jatkaa tai sanoo jotai loukkaavaa sanot sille äkäseen että "JOS se ei lopeta sä älät kutsua sitä saatanan vittumaiseksi ämmäksi".

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nyt hän soittelee, että no miten se pankki nukkui yönsä ja nauraa paskamaisesti että voi voi pankkipoikaa, kyllä saa kuulla nimestään, ettekö mitään ihmismäisempää keksineet.

Minä sanoisin, että nimi on hyvä eikä siinä ole mitään vikaa, ja että ainoa joka millään tavalla lasta KIUSAA, on anoppi - joten eipä ole tervetullut kiusattaviensa kotiin ennen kuin seuraa asiallinen anteeksipyyntö.

Sampo-nimessä ei ole muuten mitään vikaa.

Ei ole ollenkaan sellainen nimi, josta kiusatuksi tulisi. Meilläkin anoppi molempien nimestä tuumannut, että vaatii sulattelua. Hänellä kun olisi ollut paremmat ehdolla. Jälkimmäisen nimestä väänteli heti lempinimeä, kun kuulemma ei muuten miellytä ja kysyi, että sopiiko jos kutsuu toisella nimellä, kun se on parempi. Ajattelematon :(

Anoppis on idiootti ja Sampo mitä kultaisin nimi ;)

mun oma nimeni on siivousväline ja toisena nimenä karkki. oonhan mä tosta ekasta "jonkun" kerran kuullu, mutta ei mun elämä ole siitä pilalle mennyt

Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:

mun oma nimeni on siivousväline ja toisena nimenä karkki. oonhan mä tosta ekasta "jonkun" kerran kuullu, mutta ei mun elämä ole siitä pilalle mennyt

Rätti Linnunlörtsy

Alkuperäinen kirjoittaja kivanimi:

Rätti Linnunlörtsy

:D aika lähellä, molemmat on mainittu tässä ketjussa ;)

Täällä kirjoittelee tiskiharja/ sohvaryhmä+ neitsyt+ marttyri neitsyt _D

Alkuperäinen kirjoittaja kivanimi:

Rätti Linnunlörtsy

:D aika lähellä, molemmat on mainittu tässä ketjussa ;)

Sini Marianne :D Kaunis nimi!

Niin ja Elisat on vissiit operaattoreita.... Sano anopille suoraan että jos ei kelpaa niin ei tarvii nähdä koko poikaa. Te ootte miehen kanssa tehneet päätöksenne ja jos ei sitä voi kunnioittaa sen vertaa että ois hiljaa niin pysykööt poissa. Sampo on erittäin hyvä nimi, jopa niin hyvä että eräs yrityskin on sen nimekseen valinnut. Niinku aika moni yritys tekee, että nimi on ihmisen etunimi tai sukunimi.

Yhteistyössä