Viallisista ovistesteistä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyttö88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tyttö88

Vieras
Heippa!

Olen ovista tikutellut tässä melkein viikon päivät ja nyt alkanut viiva tummentumaan. Eilen sain jo melko selvän viivan :) No, tänään sitten kun otin testin pois paketista, niin siinä testi-ikkunassa möllötti musta viiva! Testasin kumminkin ja hailun viivan sain. Olikohan testi viallinen? Yritinpä sitten vielä toisen kerran tikuttaa, mutta nytpä ei testiin suostunut tulemaan viivan viivaa. Ei edes kontrolliviivaa!

Joo, että tässä se taas nähdään niiden testien luotettavuus! :kieh:

Ja testit oli molemmat mammaksin liuskatestejä. Onko muilla kokemuksia vastaavasta?

Mä oon tikutellu noilla mammaksin tikuilla jo vaikka kuinka kauan, ja ollut siinä uskossa etten ovuloi ollenkaan, tai osu oikeaan ajankohtaan. Nytsitten ostin noita Prisman ovulaatiotestejä ja tikutin selkeän plussan niillä, ja koska mulla sattu olemaan vielä niitä mammaksin liuskoja, niin tein niillä samasta pissasta tesin, tulos oli hyvin haalee testiviiva ja erittäin selkeä ja tumma kontrolliviiva. Eli mammaksin testeihin en kyllä enää koske. Ei uu selvää ja oikeaa tulosta mun mielestä. (tai siis ainakaan mulle)

Ootko varmasti kastellut niitä tarpeeksi kauan pissassa..? Noissa liuskatesteissä joutuu usein pitämään siellä pississä kauemmin kuin ohjeissa lukee. Ainakin Advancen liuskatesteissä niitä pitää pitää siellä pississä niin kauan että se kontrolliviiva ilmestyy.

Hups, en mä ole edes tajunnu ajatella tommosta... Oon käyttänyt vain sitä tikkua virtsassa ja ottanu suorilla pois :ashamed:

Oiskohan "vika" siinä...? Kiitos neuvosta, vieras! :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 22:07 Tyttö88 kirjoitti:
Hups, en mä ole edes tajunnu ajatella tommosta... Oon käyttänyt vain sitä tikkua virtsassa ja ottanu suorilla pois :ashamed:

Oiskohan "vika" siinä...? Kiitos neuvosta, vieras! :)

Siinäpä se vika tosiaan taitaa olla, pelkkä kastaminen ei riitä. Kannattaa lukea ne käyttöohjeet ;)

Joo, niin varmasti kannattaa. Vaikka oonkin lukenu ne, mut ilmeisesti pitää toisen kerran... :ashamed: :D

Sitä, kun on niin hätäinen joka asiassa... ;) Kiitti, ku selvensitte hieman minua. Nyt oon sitten pikkusen viisaampi noitten testien teossa.

Yhteistyössä