Vieläkö maistuu liha?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lihaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pelkkä eläminen tällä pallolla aiheuttaa syöpää! Mitään ei voisi syödä, juoda, harrastaa tai tehdä/olla tekemättä etteikö siihen liittyisi lisääntynyt riski sairastua syöpään.

Että kyllä, syön lihaa. Välillä helvetti vieköön jopa niin grillattuna, että pinta on vähän mustunut!
Harrastan myös suuseksiä, normaalia seksiä, olen tupakoinut ja käyttänyt alkoholia, viihdyn auringossa, hengitän jne.. Sairastuminen syöpään on siis todellakin mahdollista.
 
Ja jos jättää lihan syömättä tulee puutostauti ja hampaat putoaa. Liha on herkkua ja ilmeisesti tarkoitettu vain miehille, koska niille ei tule rintasyöpää. Myös eläminen aiheuttaa erilaisia riskejä.
 
[QUOTE="Henni";29996003]Pelkkä eläminen tällä pallolla aiheuttaa syöpää! Mitään ei voisi syödä, juoda, harrastaa tai tehdä/olla tekemättä etteikö siihen liittyisi lisääntynyt riski sairastua syöpään.

Että kyllä, syön lihaa. Välillä helvetti vieköön jopa niin grillattuna, että pinta on vähän mustunut!
Harrastan myös suuseksiä, normaalia seksiä, olen tupakoinut ja käyttänyt alkoholia, viihdyn auringossa, hengitän jne.. Sairastuminen syöpään on siis todellakin mahdollista.[/QUOTE]

:laugh:

Totta puhut.
 
Onko syöpä "hyväksytty" sairaus nyt kun se on nykypäivänä niin kovin yleinen? Punainen liha sekä kaiken muunkin eläinperäisen syöminen Aiheuttaa syöpää, mm. hormonaalisia eturauhas- ja rintasyöpiä, jotka ovatkin yleisimmät syöpälajit meillä Suomessa. Syöpätilastot kohoavat kohoamistaan vuosi vuodelta. Eikö kansan ruokailutottumuksissa ole silloin jotain aivan älyttömän pielessä...? Pohdinpa vain.

Rakennumme siitä mitä syömme. Hormonit ja muut eläinten aineenvaihdunnalliset tuotteet ovat osa oman kehomme rakennusaineita. Nämä kertakaikkiaan raiskaa solusi.

Kenellekään ei luulisi olevan uutta tietoa kasviperäisen ruokavalion tärkeydestä ihmiskeholle...
 
[QUOTE="Henni";29996003]Pelkkä eläminen tällä pallolla aiheuttaa syöpää! Mitään ei voisi syödä, juoda, harrastaa tai tehdä/olla tekemättä etteikö siihen liittyisi lisääntynyt riski sairastua syöpään.

Että kyllä, syön lihaa. Välillä helvetti vieköön jopa niin grillattuna, että pinta on vähän mustunut!
Harrastan myös suuseksiä, normaalia seksiä, olen tupakoinut ja käyttänyt alkoholia, viihdyn auringossa, hengitän jne.. Sairastuminen syöpään on siis todellakin mahdollista.[/QUOTE]

Tää on niin tosi. Kaikki aiheuttaa jotain joten jatkan perussyömistä ja elämistä.
 
[QUOTE="Henni";29996003]Pelkkä eläminen tällä pallolla aiheuttaa syöpää! Mitään ei voisi syödä, juoda, harrastaa tai tehdä/olla tekemättä etteikö siihen liittyisi lisääntynyt riski sairastua syöpään.

Että kyllä, syön lihaa. Välillä helvetti vieköön jopa niin grillattuna, että pinta on vähän mustunut!
Harrastan myös suuseksiä, normaalia seksiä, olen tupakoinut ja käyttänyt alkoholia, viihdyn auringossa, hengitän jne.. Sairastuminen syöpään on siis todellakin mahdollista.

[/QUOTE]

Näin on! Kaikki mitä syö tai juo, on joko karsinogeenista tai sitten jollain muulla tavoin vaarallista. Mutta jos ei syö mitään, niin sitten vasta kuoleekin.
 
Ja jos jättää lihan syömättä tulee puutostauti ja hampaat putoaa. Liha on herkkua ja ilmeisesti tarkoitettu vain miehille, koska niille ei tule rintasyöpää. Myös eläminen aiheuttaa erilaisia riskejä.

Mielenkiintoista. Kerro lisää tästä puutostaudista, joka johtuu kasvissyönnistä ja tiputtaa hampaat suusta.

Minä syön vähän lihaa. Syy on se, että tuotantoeläimillä on niin törkeät olot, että alkaa pihvi ja keittokinkku maistua aika pahalta, kun muistelee viimeisintä vierailua parsinavettaan tai sikalaan.
 
Kyllä maistuu, näin kesällä esim. mausteiset ja lihaisat makkarat, ja ympäri vuoden medium-pihvit.. Aiai, ei ole pihvin voittanutta... Kruunataan punaviinillä ja herkullisilla lisukkeilla.

Myös kala ja kasvikset maistuvat.
 
Maistuu. Syövän saa nykyään aivan kaikesta, ja syöpä on se joka lopulta tappaa, jos ei mikään muu ehdi ensin.

Mistään eettisistäkään syistä en ala ituja mukeltaa.

Just vaihdoin pari kiloa miehen kalastamaa lohta teurastajan rouvan kanssa pariin sonnikiloon.

Se sonni on tosta mun naapurista, ei ne tulevatkaan pihvit kovin onnettomilta näytä, just eilen kattelin kun ne löhöilee tuolla laitumella...
Ja se lohikin lienee uiskennellut ihan onnellisen elämän.

Hevostakin olis vielä pakkasessa, sekin oli ihan onnellinen ennen pakastimeen päätymistä, ja hiton hyvin ruokittu ylihintaisella yrtti-mysli-rehulla, tiedän kun ite olen ruokkinut sen.

Että juu, ei heilauta syöpä eikä mun syömien elukoiden osalta niiden elinolotkaan, ihan hyvillä mielin lyön tänäänkin läskit marinadiin ja grillaan huomenna.
 

Yhteistyössä