Vieläkö maistuu liha?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lihaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole lihaa syöny aikuisiällä ollenkaan, lopetin teininä kun tajusin mitä kärsimystä sen takaa löytyy.
Eli yli puolet jo elämästä menny ilman.
En mikään vegaani siis ole mutta lihatta kyllä.
Kalaa syön.
 
Maistuu. Olemme menossa ulos syömään viikonloppuna hääpäivän kunniaksi ja ajattelin lihaa tilata.

Squidward_Meme_-_Nobody_Cares.png
 

Yhteistyössä