Vieläkö miehen täytyy olla lihaksikas?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nykyaika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ai toi kuvan mies lihaksikas :laugh: ei mun mielestä ainakaan,kun oma mies ja muutama tuttu omaa enemmän lihaksia :xmas: en kylläkään ihastunut ja myöhemmin rakastunut miehessä lihaksiin vaan luonteeseen..

En mä jaksa ainakaan mitään muskelimiehiä. No, mulla on muutenkin ihan kummallinen miesmaku. Radiotoimittaja sanoi yhtenä päivänä, ettei tunne ketään, joka ei pitäisi Johnny Depp:stä... No joo, ei voisi vähempää kiinnostaa sekään äijä :D.
Mutta ei saa olla läskikään. Normaali.

[QUOTE="Miranda";26264507]Kyllä pitkä ja leveäharteinen mies on ainakin minun ihanteeni. Jotkut tykkäävät naismaisista metroseksuaaleista. Itseäni ne lähinnä oksettavat.[/QUOTE]

Ja pitkän ja leveäharteisen miehen & naismaisen metroseksuaalin välissä on luoja kiitos muutama miestyyppi, joista valita.

• Tykkää
Reactions: Fortune
Kauhee toi kuvan "mies" :D Ihan järkky!! :D :D :D

Ja kyllä haluan, että mun mies näyttää mieheltä leveine harteineen, isoine haboineen ja timmin six packin ja ihanan pyöreiden pakaroiden kanssa. Ja se on niin ihanaa, kun miehellä on oikeesti voimaa ja se voi nostaa mut syliinsä milloin vaan ja kantaa mut vaikka maailman ääriin :D Yleensä riittää, et se kantaa mut makkariin ;)

Enkä nyt tarkota mitään hillitontä bodarimöykkyä! Myös lihaksikas voi olla "hoikka"; mun mies esim. 176cm ja 77kg, toooosi jees :P ja lihasta löytyy.

ei tartte.. semmonen normaali on paras :) eihän pieni haba pahitteeks oo, mut mitään sixpäkkejä en kyllä mieheltä vaadi :D miehellä pitää olla vähän mahaa (ei ny mikään läski kuitenka), leveät hartiat, seksikäs selkä, ja karismaattinen luonne!

Yhteistyössä