Vieläkö miehen täytyy olla lihaksikas?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nykyaika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mies";26298936]Miksihän sitten "poikakalentereissa" on näitä selvästi treenattuja miehiä?

Oma tulkintani on, että vatsakas mies on jotenkin inhimillisempi tai turvallisempi ja ehkä toisaalta helpompi lähestyä. Mutta eikö myös treenatumpi mies voi olla tällaisia asioita, eihän maailma ole mustavalkoinen? Minuakin on muutama nainen sanonut kiltiksi.[/QUOTE]

:laugh: Siis apua!! Kyllä se on ihan miehestä kiinni eikä vatsasta :D

[QUOTE="mies";26298936]Miksihän sitten "poikakalentereissa" on näitä selvästi treenattuja miehiä?

Oma tulkintani on, että vatsakas mies on jotenkin inhimillisempi tai turvallisempi ja ehkä toisaalta helpompi lähestyä. Mutta eikö myös treenatumpi mies voi olla tällaisia asioita, eihän maailma ole mustavalkoinen? Minuakin on muutama nainen sanonut kiltiksi.[/QUOTE]

Poikakalenterit eivät kuulu minun tai ystävieni seinille, mutta pointti on se, että sillä, onko sun joku rinnan tai vatsanympärys 5 senttiä enemmän vai vähemmän, ei ole mitään väliä. Se 5 senttiä ei tasan ratkaise sitä, saatko vai menetätkö jonkun naisen. Siihen vaikuttavat ihan muut seikat.

Naiset tykkäävät eri asioista. Toiset pumpatuista, toiset ei-pumpatuista, toiset jostain siltä väliltä. Näytät sitten miltä tahansa, voit olla varma, että kaikkia naisia et pysty koskaan sellaisena viehättämään. Ja toisaalta voit olla aina varma, että osaa naisista viehätät juuri sellaisena.

• Tykkää
Reactions: minnipinni
Nii-in mielipiteitä on monia. :) Mä vaan näen tuon lihaksikkaan miehen alaosan kuvitelmissani ja silloin se on täysin epäsuhteessa yläroppaan. Ja mulle kyllä sillä on liikaa lihaksia. Hartiat taitavat tuolla ensimmäisellä olla kumminkin leveämmät. Eli harteikas saa olla, muttei liian pumpattu. Ja alakroppa suhteessa yläkroppaan kunnossa. Eilen tuli Aatamin ja Eevan uusinta missä Jutta ja sen mies (en millään saa nimeä päähäni). Siinä on aivan liian iso mies mun makuuni. Muistan sen Kuopion ajoilta, kun oli portsarina ja kyllä tukki hyvin ovensuun. :D

Ilmeisesti enemmistö täällä on niiden lihasten perään. Vaan minäpä en lihaskimpuista niinkään välitä. Ihannemieheni on Matthew Bellamy, joka on kyllä aika narukäsi

Matthew-Bellamy-matthew-bellamy-10937283-799-656.jpg

Oma mies omaa nörtin ruumiinrakentee, mikä ei kuitenkaan ihannettani vastaa. Kovasti olen yrittänyt patistaa vähän liikkumaan, mutta ei kuulemma ehdi. No, tykkään siitä silti :heart: Ja on sillä leveät hartiat anyway.

Kyllä toi alempi on tooooosi bueno :p Ihanat rintalihakset ja ahh niiiiiin ihanat käsivarret, namii :p :p :p MUTTA makuasioita!

Minä en ole noin massiivinen, lähempänä tuota ylempää, hyvin lähellä itse asiassa paitsi vatsa. :) Olen huomannut, että toisille sopii enemmän lihasta, toisille vähemmän ja jotkut pärjäävät lähes ilman.

Nainen, joka on bodari, ei toimi itselleni yhtään, mutta pidän silti tärkeänä, että nainen vähän huolehtii itsestään, on mukavampaa katsella. :P Mutta "liian" aktiivinen ja kurinalainen salillakäynti ei ole oman listan kärjessä naisesta.

[QUOTE="mies";26298936]Miksihän sitten "poikakalentereissa" on näitä selvästi treenattuja miehiä? [/QUOTE]

Ihan sivuhuomautuksena, tyttökalentereiden tytöt eivät taida olla miesten ihanteita pitkään parisuhteeseen. Kyllä ne muut asiat ovat tärkeämpiä, sen lisäksi että kauneusihanteet vaihtelevat.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
[QUOTE="mies";26299005]Minä en ole noin massiivinen, lähempänä tuota ylempää, hyvin lähellä itse asiassa paitsi vatsa. :) Olen huomannut, että toisille sopii enemmän lihasta, toisille vähemmän ja jotkut pärjäävät lähes ilman.

Nainen, joka on bodari, ei toimi itselleni yhtään, mutta pidän silti tärkeänä, että nainen vähän huolehtii itsestään, on mukavampaa katsella. :P Mutta "liian" aktiivinen ja kurinalainen salillakäynti ei ole oman listan kärjessä naisesta.[/QUOTE]

Näinhän se menee :) Ja joo, jos nainen ois samaa tiukkuusluokkaa ton alemman miehen kanssa niin ois tosiaankin liian treenattu MUN mielestä! Onneks sporttinen ja timmi voi olla ihan naisellisella tavallakin :)

[QUOTE="vieras";26298966]Poikakalenterit eivät kuulu minun tai ystävieni seinille, mutta pointti on se, että sillä, onko sun joku rinnan tai vatsanympärys 5 senttiä enemmän vai vähemmän, ei ole mitään väliä. Se 5 senttiä ei tasan ratkaise sitä, saatko vai menetätkö jonkun naisen. Siihen vaikuttavat ihan muut seikat.[/quote]

Tuosta kyllä sanoisin, että aika pienet erot senteissä tekevät jo paljon ulkonäöllisesti vaikkei uskoisi pelkkien numeroiden valossa. Tuuma tai kaksi sieltä tuonne tai toisinpäin jo näkyy.

[QUOTE="vieras";26298966]Naiset tykkäävät eri asioista. Toiset pumpatuista, toiset ei-pumpatuista, toiset jostain siltä väliltä. Näytät sitten miltä tahansa, voit olla varma, että kaikkia naisia et pysty koskaan sellaisena viehättämään. Ja toisaalta voit olla aina varma, että osaa naisista viehätät juuri sellaisena.[/QUOTE]

Tietenkin. Mutta kaiken tavoiteasettelun keskeinen ajatus on jonkinasteinen tyytymättömyys vallitsevaan tilaan.

Itse tykkään miehestä jolla on hieman lihaksia,mutta ei mitään bodari-lookia.

Eli kaikki raskaan työn raatajat, raksamiehet ym. joilla työsuhde-etuna nuo lihakset tulee, on usein erittäin nam. :)
Sama pätee useimpiin ahkerasti urheilua harrastaviin, väkisinkin tulee sellainen sopiva lihaksisto.

Hölmöin look miehellä on todennäköisesti se julmetun treenattu yläkroppa joka lepää kahden tikkumaisen hontelon koiven varassa, tasapaino asioissa on usein ihan jees.

[QUOTE="mies";26299038]Tuosta kyllä sanoisin, että aika pienet erot senteissä tekevät jo paljon ulkonäöllisesti vaikkei uskoisi pelkkien numeroiden valossa. Tuuma tai kaksi sieltä tuonne tai toisinpäin jo näkyy.[/QUOTE]

Mutta kun mitään yhtä täydellistä senttimetrilukemaa ei ole olemassa.

Ihan sivuhuomautuksena, tyttökalentereiden tytöt eivät taida olla miesten ihanteita pitkään parisuhteeseen. Kyllä ne muut asiat ovat tärkeämpiä, sen lisäksi että kauneusihanteet vaihtelevat.

Tänään tuo Facebookin Zuckerbergin avioliitto oli lööpeissä. Moni arvostellut sitä, että miksi menestynyt ja rikas mies ei ottanut kauniimpaa rouvaa itselleen. Minusta taas tämä tuore morsian on varsin hyvännäköinen silmälle ja kun pari on ollut yksissä jotain liki kymmenen vuotta niin siinä varmaan on suhteella muutakin perustaa kuin ulkoiset puitteet?

Kuten toisessa ketjussa kävi ilmi, autokorjaamolla varttuessani totuin näihin tyttökalentereihin. Voin vakuuttaa, ettei yhdenkään siellä henganneen miehen vaimo ollut kuin suoraan näistä kalentereista.

Kyllä mä tykkään katsella ja kosketella lihaksikasta vartaloa. Sopivan lihaksikkaan miehen reidet esim. on todella sexyt... mulle normaali lihaksikkuus viestii myös terveistä elämäntavoista. Joku tuollainen linkitetyt olympialaisten hirmumutanttimuskelit on jo liikaa.

Yhteistyössä