N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voisit seuraavaks keskittyä kasvattamaan älykkyysosamäärääsi. Sori nyt vaan mut miehet jotka mittailee rinnanympäryksiään jne. ei kyl natsaa tippaakaan, ihan sama miltä näyttää.
Äkänen olen kyllä, en aina mut nyt ihan muista stresseistä johtuen. Tottakai hyväkuntoista on kivempi katsella, siit olen ihan samaa mieltä. Lähinnä vaan et ei niillä mitoilla niin sentilleen pitäisi olla väliä, kokonaisuus ratkaisee. Se et vietetään lähes kaikki aika punttisalilla ja mittaillaan hauiksen ympäryksiä antaa ihmisestä vaan turhan itsekeskeisen ja ulkonäkökeskeisen kuvan.
Äkänen olen kyllä, en aina mut nyt ihan muista stresseistä johtuen. Tottakai hyväkuntoista on kivempi katsella, siit olen ihan samaa mieltä. Lähinnä vaan et ei niillä mitoilla niin sentilleen pitäisi olla väliä, kokonaisuus ratkaisee. Se et vietetään lähes kaikki aika punttisalilla ja mittaillaan hauiksen ympäryksiä antaa ihmisestä vaan turhan itsekeskeisen ja ulkonäkökeskeisen kuvan.
Tällainen hyvä
![]()
Tällainen jo liian överi
![]()
Toki tää onkin tuollainen pikkumies yrittänyt saada vähän kokoa
Ennemmin katon kyllä pyllyä ja reisiä.![]()
Tällainen hyvä
Tällainen jo liian överi
![]()
Toki tää onkin tuollainen pikkumies yrittänyt saada vähän kokoa
Ennemmin katon kyllä pyllyä ja reisiä.![]()
Yleistyksiä juu, ihan vaan kerroin minkälaisia mielikuvia kaltaisesi itsessäni herättää, siis ihan näiden muutaman kirjoituksen perusteella. Ihan sama tuoko mies itsessään esiin mittojaan, kirjahyllyn sisältöään, sotahistoriatietouttaan, yms. jos sitä tuodaan oikein tuomalla esille, niin se on musta vastenmielistä.