Vieläkö olette sitä mieltä, että Anneli Auer on syytön...??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niimpä niin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Syyllinen se on.Sehän on selvä ollut alusta asti.
Pahinta vain ,että on ilmeisesti sen vanhimman lapsensa sotkenut juttuun mukaan.
Ihmettelen myös suuresti auerin keekoilua lööpeissä.Milloin milläkin jutulla,itse tunkemassa lööppeihin ja nyt jopa tv:seen,jollain ammatti-ihmisellä on varmasi nimitys tuollaiselle.

[QUOTE="vieras";24572338]Plus että laittoi jotain pakastimeen. Myöhemmin hali sen sieltä = murha ase.[/QUOTE]

miettikää. Joku ulkopuolinen on talossasi veitsen kanssa. Kyllä jokainen, vaikka olisi missä shokissa, niin ottaisi lapsensa ja painelisi niin pitkälle kuin pippuri kasvaa eikä jäisi soittelemaan tai lähettäisi lastaan etsimään murhaajaa.

Syytön kunnes toisin todistetaan.

Nuo lasten lausonnot on oikeastaan täysin yhdentekeviä. Lapset olivat tapahtuma hetkellä 9, 7 ,4, 2 vuotiaita. Lasten muistikuvat ovat varmasti osittain sekä totta että mielikuvituksen tuotetta sekä puheisiin liittyviä "muistoja".
Auerin perhe on kärsinyt suunnattomasti vuosien aikana, eikä tuo kärsimys heti tule loppumaan. Loppu ikänsa tulee tuo perhe kaikkien silmätikkuna olemaan.

No saipahan Auerin velikin nyt oman viisi minuuttisensa julkisuudessa.

[QUOTE="tuikku";24572383]Syytön kunnes toisin todistetaan.

Nuo lasten lausonnot on oikeastaan täysin yhdentekeviä. Lapset olivat tapahtuma hetkellä 9, 7 ,4, 2 vuotiaita. Lasten muistikuvat ovat varmasti osittain sekä totta että mielikuvituksen tuotetta sekä puheisiin liittyviä "muistoja".
Auerin perhe on kärsinyt suunnattomasti vuosien aikana, eikä tuo kärsimys heti tule loppumaan. Loppu ikänsa tulee tuo perhe kaikkien silmätikkuna olemaan.

No saipahan Auerin velikin nyt oman viisi minuuttisensa julkisuudessa.[/QUOTE]

ei ne kyllä ole yhdentekeviä, jos lapset myöhemmin uskaltavat paljastaa totuuden.

no mutta kuka lapsi valehtelis pelottavien poliisi setien kuulustelussa tai keksis satuja rakkaasta äidistään? luulis että ne lapset ei muuta haluis kun päästä äitinsä luokse, jos äiti ei olis mitään pahaa tehnyt. ja ei 9 ja 7 vuotiaat enää niin kauheen pieniä kuitenkaan ole. mä oon ihan varma että toi on tappaja ja muutenkin paha ihminen, olihan lehessä että on pahoinpidelly miestää aiemminkin sekä lapsia.

mä snoin heti että on syyllinen, mutta muistanp vaan että siitäkin piti ihmisten mulle vittuilla aj väitää vastaan. Jos mise on pienempi ja puoliksi rampa ja ei todidteita oel muite vastaan niin tottkai se vaimo on syyllinne. Monella vaan ei me millään jakeluun että on olemassa väkivaltaisia naisiakin, niisät ei vaan useinkaan kerrota( vaiettu tabu) ninkuinmiesten väkivaltaisuudesta.

Syylliseksi mä olen koko ajan epäillyt. Mistään muusta ei ole mun mielestäni todisteita. Vaikeutena on ollut se todisteiden puute Auerta vastaan. Se taas taitaa johtua alun puuttellisesta tutkinnasta :(

Kyllä näiden uusien juttujen valossa alkaa vaikuttaa entistäkin syyllisemmältä. Että oma veli tuo asiat esille kertoo jo sekin paljon. Että veli pitää sisartaan syyllisenä. Varmasti nämä pienemmät lapset ovat kertoneet enolleen yön kulusta ja hän näinollen TIETÄÄ syyllisen.

Jos lähtisen tappaman jotakuta, niin tasan varmasti en ottaisi aseekseni jotain kuppaista vanhaa kalan fileointiveistä.
Jos kotona riidan yhteydessä veitseen tarttuisin, niin silloin aseena juurikin voisi olla laatikosta ensiksi käteen sattuva kulahtanut veitsi.

miettikää. Joku ulkopuolinen on talossasi veitsen kanssa. Kyllä jokainen, vaikka olisi missä shokissa, niin ottaisi lapsensa ja painelisi niin pitkälle kuin pippuri kasvaa eikä jäisi soittelemaan tai lähettäisi lastaan etsimään murhaajaa.

Kyllä lähtis joo. Ja eikös se laittanu lapsensa vielä katsomaan että vieläkö murhaaja on talossa!!! Kuka niin tekee??

[QUOTE="vieras";24573042]Kyllä lähtis joo. Ja eikös se laittanu lapsensa vielä katsomaan että vieläkö murhaaja on talossa!!! Kuka niin tekee??[/QUOTE]

Sanoisin et murhaaja itse vois tehdä niin.

[QUOTE="vieras";24573292]Sehän on jo kertaalleen tunnustanutkin, mut sit perui sanansa...
Olisko syytön missään tilanteessa tunnustanut rakkaan ihmisensä murhaa????[/QUOTE]

Se tunnustustuhan oli tyyliin " jos te väitätte ettei siellä ketään oo ollu ni kai mun sitten on se täytyny tehdä" . Ei minun mielestäni tuohon tyyliin tehty tunnustus ole edes tunnustus, niistä kuulustelu pöytäkirjoista joita julkisuuteen on tullut käy aika hyvin ilmi kuinka paljon poliisi painosti Annelia ja vanhinta lasta kuulusteluita.
Sen lapsenkin kuulustelut oli " ei me sanota että sinä valehtelet mutta ei siellä muita ollut kuin äitisi, niin että kerropa nyt totuus" ja lapsi itkee ja väittää että näki sen tyypin mutta silti kuulusteliat vaan painostaa.

[QUOTE="vieras";24572648]Kyllä näiden uusien juttujen valossa alkaa vaikuttaa entistäkin syyllisemmältä. Että oma veli tuo asiat esille kertoo jo sekin paljon. Että veli pitää sisartaan syyllisenä. Varmasti nämä pienemmät lapset ovat kertoneet enolleen yön kulusta ja hän näinollen TIETÄÄ syyllisen.[/QUOTE]

kertoo sen että veljeltä loppuu rahantulo jos lapset palautetaan äidille.

no mutta kuka lapsi valehtelis pelottavien poliisi setien kuulustelussa tai keksis satuja rakkaasta äidistään? luulis että ne lapset ei muuta haluis kun päästä äitinsä luokse, jos äiti ei olis mitään pahaa tehnyt. ja ei 9 ja 7 vuotiaat enää niin kauheen pieniä kuitenkaan ole. mä oon ihan varma että toi on tappaja ja muutenkin paha ihminen, olihan lehessä että on pahoinpidelly miestää aiemminkin sekä lapsia.

Niinpä koko ajanhan kuulusteluissa vanhin lapsista väitti nähneensä huppumiehen poistuvan ikkunasta.
Vasta nyt kun on vuosia tapahtuneesta ja edelliset lapsen kuulustelut tapahtui vuonna 2009, lapsi sanoo kuulleensa pakastimen oven äänen. Joten en kyllä paljon painoarvoa laittaisi nyt tehdyille lasten kuulemisille.

Ilmeisesti ei myöskään ole todistettu että Auer olisi ollut väkivaltainen lapsiaan tai miestään kohtaan vaan ovat pelkkiä spekulaatioita. Eikö jossain vaiheessa spekuloitu miehen olleen väkivaltainen Aueria kohtaan ja sitäkään ei voi todistaa.

Auerin syyllisyyteen en ota kantaa, nyt tilanne on se että hovi vapautti Auerin joten hän on syytön. Katsotaan miten käy jos juttu menee korkeinpaan oikeuteen.
Jotenkin menee usko suomen oikeuslaitokseen jos korkeinoikeus toteaa tämän hetkisten todisteiden perusteella syylliseksi.

Yhteistyössä