Meidän neiti 6kk on alkanut vierastaa ihan hirveesti.Oltiin tänään käymässä saaressa ja siellä oli myös mun miehen isovanhemmat ja serkku. Kauheaa huutoa koko päivä,riitti vaan että faffa vilkaisi niin neiti alkoi karjumaan. Kukaan vaan ei ymmärtäny kun sanottiin että vierastaa,antakaa olla rauhassa! |O :headwall: Jankutetaan vaan että anna syliin! :headwall:
No sitten kun tultiin kotiin ja oltiin tuossa ulkona niin naapurin akka tuli neitiä tökkimään ja tuo alkaa karjumaan niin se sitten tokas että pilalle passattu! :headwall: Mä sitten sanoin että se on vauva joka vierastaa,ei ole pilalle passattu muttei mennyt perille. Mies meni vielä myöhemmin sille selittämään ruotsiksi miksei saanut ottaa syliin muttei se ollut tajunnu...
Mikä tässä asiassa on niin vaikeeta? |O
No sitten kun tultiin kotiin ja oltiin tuossa ulkona niin naapurin akka tuli neitiä tökkimään ja tuo alkaa karjumaan niin se sitten tokas että pilalle passattu! :headwall: Mä sitten sanoin että se on vauva joka vierastaa,ei ole pilalle passattu muttei mennyt perille. Mies meni vielä myöhemmin sille selittämään ruotsiksi miksei saanut ottaa syliin muttei se ollut tajunnu...
Mikä tässä asiassa on niin vaikeeta? |O