Vierastamisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chromo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chromo

Aktiivinen jäsen
09.05.2007
1 452
0
36
Meidän neiti 6kk on alkanut vierastaa ihan hirveesti.Oltiin tänään käymässä saaressa ja siellä oli myös mun miehen isovanhemmat ja serkku. Kauheaa huutoa koko päivä,riitti vaan että faffa vilkaisi niin neiti alkoi karjumaan. Kukaan vaan ei ymmärtäny kun sanottiin että vierastaa,antakaa olla rauhassa! |O :headwall: Jankutetaan vaan että anna syliin! :headwall:
No sitten kun tultiin kotiin ja oltiin tuossa ulkona niin naapurin akka tuli neitiä tökkimään ja tuo alkaa karjumaan niin se sitten tokas että pilalle passattu! :headwall: Mä sitten sanoin että se on vauva joka vierastaa,ei ole pilalle passattu muttei mennyt perille. Mies meni vielä myöhemmin sille selittämään ruotsiksi miksei saanut ottaa syliin muttei se ollut tajunnu...
Mikä tässä asiassa on niin vaikeeta? |O

Ärsyttävä naapuri |O Eikö ne sen verran tajua lapsen psyykkisestä kehityksestä, että antais lapsen rauhassa tutkailla kauempaa!! Ja muka piloille passattu, voi hitto! Toinen vierastaa enemmän,toinen vähemmän,toinen ei ollenkaan, eikä kukaan tarvi olla passattu :headwall:
Seuraavan kerran tokaise, että luojan kiitos lapsi ymmärtää ketä kannattaa varoa prkl B)

meillä väittää sukulaiset, että kun lapsen antaa tarpeeksi kauan huutaa naama punaisena "niin se tottuu meihin"... Ollaan kokeiltu kaverin kanssa niin kauan kuin äiti pysty mutta huuto ei lapselta loppunut. Nyt ikää 8kk.. Ohi menee toivottavasti joskus ja vierastaminen kertoo alan asiantuntijoiden mielestä vain siitä, että suhde vanhempaan on kunnossa. Joten kiitos siitä, että lapseni vierastaa..

voi raasua. meillöä ei poika 11kk oo viä ollenkaan vierastanu,mutta nyt on tullu se vaihe ettei saa edes veskiin kadota tai tulee huuto.
kyllä aikuisten ihmisten pitäis ymmärtää jos vauva huutaa vieraiden lähellä. ja jopa isovanhempien,niitä kun ei näe jokapäivä. tosi harmillista. esikoinen vierasti pienenä paljon ja muutenkin vanhempana ollut ujo. eikä kaikki tosiaan tajua. vauvaa ei muuten edes voi leliä piloille =)

Joo no mä en tajua tuota miehen fammoa miksei se tajua että ei se huuto lopun sen sylissä vaan se rauhoittuminen vaatii äidin tai isän sylin. Sitten kun tuo neiti jutteli kovaan ääneen(liki kiljui :D ) niin miehen faffa huutaa sille naama punaisena että Elli ole hiljaa!!! Pitää kuulemma pienestä opettaa,mulla vaan jäi vähän epäselväksi että mitä se yritti opettaa :whistle: :laugh:

Yhteistyössä