N
Niin kun
Vieras
pettäminen ei ole lain mukaan rikos, mutta toisen viestisalaisuuden rikkominen on. Muutenhan sitä voi käydä läpi sähköposteja, kirjeitä jne.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Niin kun:pettäminen ei ole lain mukaan rikos, mutta toisen viestisalaisuuden rikkominen on. Muutenhan sitä voi käydä läpi sähköposteja, kirjeitä jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Näin se vaan menee:Jos kaikki on kunnossa ei varmaankaan tule mieleen vilkaista toisen tekstiviestejä. Eli epäilyst on ollut ilmassa. Taustalla on pidempi suhde , joten jos tämä oli ensimmäinen kerta urkkimiselle, niin vaimo on vaan yksinkertaisesti huomannut että kaikki ei ole ihan kunnossa.
Minulla on miespuolinen ystävä ja olen sinkku. Myös tuo mies on sinkku. Emme lähettele toisillemme sydämiä vaikkei kukaan niitä ole edes urkkimassaEn lähettele naispuolisille ystävillenikään sydämiä, korkeintaan Valentine päivänä. Sen sijaan seksisuhteissa lähettelen humoristisia ja viattoman pikkutuhmia viestejä, oli mies sitten varattu tai vapaa.
Alkuperäinen kirjoittaja yxmies:Siinä vaiheessa, kun kumppanin puhelinta pitää kytätä, on koko suhde finaalissa! Myös puhelimen tutkiminen on toisen luottamuksen pettämistä. Olipa epäluuloisuuteen aihetta tai ei. Jos minun kumppanini jäisi kiinni puhelimeni ratsaamisesta, saisi samalla kertaa koota kamppeensa ja häipyä.
Muuten, minulla ei ole sivusuhdetta.
Alkuperäinen kirjoittaja thh:Ïhan vain varoitus..Luin mieheni viestit,ero tuli,perhe hajosi kun en selityksiä uskonut.Erosta kaksi vuotta.Vasta keväällä sain todella monen mutkan kautta vahingossa tietää loogisen selityksen niinhin viesteihin ja se oli jotain aivan muuta kuin luulin.Arvaappa kadunko sitä päivää milloin viestit luin? Miehellä uusi perhe.Menetin maailman parhaan miehen ja vain omaa uteliaisuuttani ja tyhmyyttäni.
Alkuperäinen kirjoittaja yxmies:Siinä vaiheessa, kun kumppanin puhelinta pitää kytätä, on koko suhde finaalissa! Myös puhelimen tutkiminen on toisen luottamuksen pettämistä. Olipa epäluuloisuuteen aihetta tai ei. Jos minun kumppanini jäisi kiinni puhelimeni ratsaamisesta, saisi samalla kertaa koota kamppeensa ja häipyä.
Muuten, minulla ei ole sivusuhdetta.