Vihaan miehiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muita?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muita?

Vieras
Vihaan miehiä. En tunne oikeastaan mitään positiivista miehiä kohtaan. Miehet inhottaa mua. En tunne minkäänlaista myötätuntoa, sympatiaa tai sääliä miehiä kohtaan. En tahdo olla miesten kanssa missään tekemisissä. Sukulaismiehiä siedän ja osa on jopa ihan mukavia, mutta usein heitäkin kohtaan tunnen inhoa.

Tahtoisin tietää onko täällä muita, joilla on samanlaisia tuntemuksia? Enkä nyt tarkoita mitään "mies petti, kaikki miehet on sikoja" tai "mieheni on niin hemmetin laiska, vihaan miehiä" juttuja, vaan ihan oikeasti sitä, ettei vaan kykene näkemään miehissä juuri mitään positiivista. Ketään?

• Tykkää
Reactions: virtsanpylväs
Vihaan miehiä. En tunne oikeastaan mitään positiivista miehiä kohtaan. Miehet inhottaa mua. En tunne minkäänlaista myötätuntoa, sympatiaa tai sääliä miehiä kohtaan. En tahdo olla miesten kanssa missään tekemisissä. Sukulaismiehiä siedän ja osa on jopa ihan mukavia, mutta usein heitäkin kohtaan tunnen inhoa.

Tahtoisin tietää onko täällä muita, joilla on samanlaisia tuntemuksia? Enkä nyt tarkoita mitään "mies petti, kaikki miehet on sikoja" tai "mieheni on niin hemmetin laiska, vihaan miehiä" juttuja, vaan ihan oikeasti sitä, ettei vaan kykene näkemään miehissä juuri mitään positiivista. Ketään?

Taitaa olla kyse kroonisesta peniskateudesta. Se menee useimmilla ohi vaihdevuosien jälkeen.

Miks? Eihän kaikki miehet ole sama henkilö... Onko sut raiskattu vai mistä toi sun inho johtuu?

Niin, en tiedä. Lapsuudessa on tapahtunut jotain, mikä saattaa hyvinkin vaikuttaa asiaan. Ei mitään varsinaisesti muhun kohdistunutta, mutta kuitenkin. Välillä mietin, miten voisin käsitellä näitä juttuja. Josko voisin hyväksyä miehet ja olla vihaamatta niitä. Mutta monesti pian sen jälkeen tulee vaan fiilis, että "miksi? miksi mun pitäisi pitää miehistä? en edes halua pitää niistä.".

[QUOTE="aloittaja";29570184]Mutta monesti pian sen jälkeen tulee vaan fiilis, että "miksi? miksi mun pitäisi pitää miehistä? en edes halua pitää niistä.".[/QUOTE]

Ehkä elämä kävisi hiukan helpommaksi, kun olisi niin paljon vähemmän vihattavaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29570191:
Ehkä elämä kävisi hiukan helpommaksi, kun olisi niin paljon vähemmän vihattavaa?

Ehkä, mutta toisaalta ei tämä mun elämään juurikaan vaikuta. Tai toki vaikuttaa, mutta ei sillä tavalla että se häiritsisi liikaa elämääni.

Ei kuulosta ihan normaalilta mielestäni. Kannattaisiko käydä jossain juttelemassa asiasta, pohtimassa syitä ja että onko se nyt reilua vihata kaikkia miehiä, jos yks on tehnyt jotain pahaa.

Ei kuulosta ihan normaalilta mielestäni. Kannattaisiko käydä jossain juttelemassa asiasta, pohtimassa syitä ja että onko se nyt reilua vihata kaikkia miehiä, jos yks on tehnyt jotain pahaa.

Mutta kun mua ei oikeastaan kiinnosta onko se "reilua". Ja olen toki elämässäni joutunut miesten kanssa tekemisissä olemaan ja mitä enemmän miesten kanssa tekemisissä olen, sitä suuremmaksi se viha ja inho kasvaa.

Mutta kun mua ei oikeastaan kiinnosta onko se "reilua". Ja olen toki elämässäni joutunut miesten kanssa tekemisissä olemaan ja mitä enemmän miesten kanssa tekemisissä olen, sitä suuremmaksi se viha ja inho kasvaa.

Entä jos vihasi onkin ihan oikeutettua? Jos kohtaamiset miehet todella ovat kusipäitä ja asenteesi on vaan seurausta siitä. Kyllähän lehmätkin oppii karttamaan sähköaitaa kun ovat saaneet muutaman tällin siitä. Minusta miehissä ainakin 95% on ihan täysin toivottomia tapaksia..

Entä jos vihasi onkin ihan oikeutettua? Jos kohtaamiset miehet todella ovat kusipäitä ja asenteesi on vaan seurausta siitä. Kyllähän lehmätkin oppii karttamaan sähköaitaa kun ovat saaneet muutaman tällin siitä. Minusta miehissä ainakin 95% on ihan täysin toivottomia tapaksia..

Tähän mä kyllä uskon. Siis siihen, että mulla on oikeus vihata ainakin niitä miehiä, keiden kanssa oon ollut tekemisissä. Kukaan niistä ei ole antanut yhtäkään syytä olla vihaamatta niitä.

[QUOTE="aloittaja";29570270]Tähän mä kyllä uskon. Siis siihen, että mulla on oikeus vihata ainakin niitä miehiä, keiden kanssa oon ollut tekemisissä. Kukaan niistä ei ole antanut yhtäkään syytä olla vihaamatta niitä.[/QUOTE]

Jospa kokeilisit vihaamisen sijaan välinpitämättömyyttä? Voisin ainakin kuvitella sen aktiivisen vihaamisen olevan paljon kuluttavampaa, kuin antaa typerien ihmisten marinoitua rauhassa omassa typeryydessään.

[QUOTE="aloittaja";29570279]Nämä kommentit on täysin turhia. En ole puutteessa. En ole ikinä tuntenut miehiä kohtaan minkäänlaista vetoa. Enkä kuvittele olevani aseksuaali.[/QUOTE]

Eli tiedät olevasi aseksuaali? Vai lesbo?

[QUOTE="aloittaja";29570224]Mutta kun mua ei oikeastaan kiinnosta onko se "reilua". Ja olen toki elämässäni joutunut miesten kanssa tekemisissä olemaan ja mitä enemmän miesten kanssa tekemisissä olen, sitä suuremmaksi se viha ja inho kasvaa.[/QUOTE]

Vähän ristiriitaista, kun ekassa viestissäsi olit kuitenkin sitä mieltä, että sukulaismiehet on ihan mukavia.

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29570285:
Jospa kokeilisit vihaamisen sijaan välinpitämättömyyttä? Voisin ainakin kuvitella sen aktiivisen vihaamisen olevan paljon kuluttavampaa, kuin antaa typerien ihmisten marinoitua rauhassa omassa typeryydessään.

Ehkä voisi kuulostaa ihan järkevältä. Se vaan että mitenköhän tämä sitten käytännössä tapahtuisi. Voisi toki yrittää jotenkin. En mä koe tätä järin kuluttavana. Ehkä olen jo turtunut tähän jollain tasolla sillä tavalla, että mulle tämä tuntuu normaalilta. Sitä ei osaa ajatella että se olisi raskasta tai kuluttavaa.

[QUOTE="aloittaja";29570279]Nämä kommentit on täysin turhia. En ole puutteessa. En ole ikinä tuntenut miehiä kohtaan minkäänlaista vetoa. Enkä kuvittele olevani aseksuaali.[/QUOTE]

Naisen mielenterveys järkkyy jos hän ei saa siemennestettä. Sinun epänormaalit ajatukset johtuvat puutteesta.

Vähän ristiriitaista, kun ekassa viestissäsi olit kuitenkin sitä mieltä, että sukulaismiehet on ihan mukavia.

Niin, osa sukulaismiehistä on ihan mukavia välillä. Yleisellä tasolla viha ja inho kasvavat, mitä enemmän miesten kanssa joutuu tekemisissä olemaan. Sukulaismiehiä yleisellä tasolla siedän ja pyrin olla ajattelematta liikaa sitä, että ne on miehiä. Pyrin siihen, että pidän niitä ihan vain sukulaisina.

[QUOTE="aloittaja";29570202]Ehkä, mutta toisaalta ei tämä mun elämään juurikaan vaikuta. Tai toki vaikuttaa, mutta ei sillä tavalla että se häiritsisi liikaa elämääni.[/QUOTE]

Asiaa voi verrata siihen että joku vihaisi naisia, toisinuskovia, vammaisia taikka erirotuisia samoin kuin sinä miehiä. Mitä heidän tulisi mielestäsi tehdä?

Asiaa voi verrata siihen että joku vihaisi naisia, toisinuskovia, vammaisia taikka erirotuisia samoin kuin sinä miehiä. Mitä heidän tulisi mielestäsi tehdä?

Tätä oon miettinyt. Että jollain tasolla tätä vois varmastikin verrata esimerkiksi rasismiin. Siinä mielessä oon ehkä vähän tekopyhä, koska mun mielestä rasismi on väärin ja tyhmää. En kuitenkaan koe että tämä mun viha ja inho olis väärin. Mun mielestä on tyhmää syrjiä ketään vaikka uskonnon, iän, värin tai seksuaalisen suuntautumisen takia. Mietin välillä että miksi joku on rasisti. Mietin, että onko muka joku tummaihoinen tai vaikka homo tehnyt sille rasistille jotain pahaa. En usko.