V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja keittiöstä hei;29570745:Niin no, ajattelinkin, että ehkä et halua parisuhdetta (mikä on ihan normaalia) ja näet miehet alitajuisesti ainoastaan potentiaalisina ei-toivottuina kumppaneina?
Vihaat siis ehkä miesten seksuaalisuutta. Se voi johtua esim. kokemattomuudesta, pelosta, tai siitä ettet ole vielä päässyt makuun.
Kyllä tuo kuulostaa samalta kuin ne jotka sanovat ettei mamuissa ole mitään vikaa kunhan pysyvät poissa Suomesta. Hekin sanovat ettei haittaa jos työkaveri tai alainen on mamu kunhan käyttäytyy hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja äbe;29571090:Ihan normaalilta feministiltä ap minusta kuulostaa. Et ole harkinnut uraa naistutkimuksen tai sen sivuhaaran kriittisen miestutkimuksen piirissä?
Psykoanalyyttisen teorian mukaan olet vaikeasti henkisesti eli persoonaltasi vammautunut.
Yleistä on viha jotain ryhmää kohtaan, sen oikeutus järkeistämällä, omien virheiden projisointi (mitä teet) ja seksuaaliset poikkeavuudet (mitä omaat).
Vakavimmillaan tällaisen profiiliin omaavat ovat sarjamurhaajahenkisiä psykopaatteja.
Vähintäänkin rajatilatasoisesti häiriintyneitä. Oleellista on ottaa huomioon mahdollinen vaikea yliminäpatologia.
Osa ei osoita katumusta tai osoittaa sitä liki kaikesta.
PUKKInen, ei Pulkkinen.
Juu vitsi mutta ihan tosissaan esim. sarjamurhaajamiehet vihaa toisinaan naisia ja heillä saattaa itselläänkin olla traumaattisia kokemuksia esim. lapsuudessa.
Viha jotain ryhmään kohtaan kuulostaa pelottavalta, ei ollenkaan terveeltä.
En pelkää sinua, vaan säälin ja tunnen empatiaa.
On hyvin raskasta kuluttaa aikaansa kroonistuneeseen vihaan ja selitellä sitä itselleen sekä muille ties millä asioilla tai oikeuttaa omia tunteita syyttelemällä täysin syyttömiä miehiä. Se että vihaat, on vika sinun päässäsi, ei uhrin. Ei vaikka mies olisi mitä tehnyt.
Ymmärrän, että liki kaikki vihaavat joskus jotakin ja toisinaan se onkin ihan ymmärrettävää. Sinun vihallesi en löydä juuri nyt ymmärrettävää syytä.
Lisäksi ymmärsin, ettei sinua oikeastaan edes kiinnosta tehdä asialle mitään ja oikeastaan koet jopa oikeudeksesi miesvihasi. Noh, tunteisiin on oikeus, niistä ei sakoteta mutta uskoisin elämäsi olevan helpompaa ilman tällaista ongelmaa; mitä et ehkä itse koe ongelmaksi mutta monet muut sen sellaisena näkevät.
Onneksi et tee vihatekoja mutta moni niihin kuitenkin ryhtyy ja selittelee asiaa sillä, että onhan niihin oikeus, koska vika on muissa ja sitä rataa.
Aloittajan kannattaa lähteä mukaan vihreiden tai vasemmistoliiton toimintaan. Sieltä löytyy sielunsisaria.
Eli et ole noita ns. maltillisia vaan suorempia. Kyllä niitäkin löytyy vaikka ovat onneksi harvemmassa.
Kirjoitin empatiasta nähdäkseni reaktiosi siihen.
Mitä odotit täältä saavasi? Et ainakaan päänsilittelyä, koska sitäkään et voi ottaa vastaan.
Kai on se on sitten jotenkin cool vihata miehiä, hei.
Sehän se säälittävää onkin, että joku elää "onnellisena puolta kansaa vihaten".
Hyi yrjötys, että lesbomuijat osaa olla vihattavia. Tuntuuko hyvältä? Sitä empatiaa paremmalta?
Kyllähän viha voi antaa energiaakin, että eipä siinä.
Itse en ole äiti, kihloissa olen vastakkaisen sukupuolen kanssa.
Olen suht nuori ja omaan kokemusta vihasta ja sen kohdistumisesta tietynlaiseen ryhmään. Omalla kohdallani siitä eroon pääseminen vaati pitkän työskentelyn.
Mutta se on ihan ok, jos joku ei halua tehdä asialle mitään. Kukin me itse päätämme itsestämme.