Vihaan miehiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muita?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aloittaja, mä voisin ihan sanoa että rakastan sua.

Ihan tosi.

Mä olen niin samaa mieltä.

Vituttaa noi kommentit että "olet vaan puutteessa".

Ihan kuin miehet olisi jotenkin ihmeellisiä "palkintoja".

Hyi olkoon.

Sun ja MUN miesviha voi johtua ihan vaan tietoisuudesta kaikkeen siihen paskaan, mitä ne penikselliset oliot joka hetki tekee muille naisille, meidän siskoille ympäri maailmaa.

Ja kaiken tämän jälkeen miehet väittävät, että naiset ovat maailman etuoikeutetuimmat olennot ja että vain miehet ovat nIitä uhreja!

Miesviha on OIKEASTI ihan järjellä perusteltavaa, vaikka toisten ihmisten mollaaminen näin lähtökohtaisesti onkin väärin.

Naisvihassa taas ei ole mitään järkeä.
Siinä on kyse vain itsesäälistä.

Ja ei, mulla ei ole ikinä ollut mitään huonoja kokemuksia miehistä.

Mutta se vaan on totuus, että valtaosa kaikista hulluista raiskaajista on MIEHIÄ.

Maailmassa on hulluja naisiakin, joo.

Mutta VALTAOSA kaikista paskiaisista on miehiä.

En vaan itse voi sietää niitä otuksia niiden pahuuden ja kiittämättömyyden vuoksi.

Valittavat vain vaikka tähän sovinistiseen maailmaan ollaan tuomassa lisää miesten oikeuksia, vaikka naiset ne alakynnessä ovat!

Katsokaa kehitysmaita ja naisia siellä.

Avatkaa silmänne, te muutkin ihmiset.

Ihan vain muiden naisten puolesta.

Aloittaja, mä voisin ihan sanoa että rakastan sua.

Ihan tosi.

Mä olen niin samaa mieltä.

Vituttaa noi kommentit että "olet vaan puutteessa".

Ihan kuin miehet olisi jotenkin ihmeellisiä "palkintoja".

Hyi olkoon.

Sun ja MUN miesviha voi johtua ihan vaan tietoisuudesta kaikkeen siihen paskaan, mitä ne penikselliset oliot joka hetki tekee muille naisille, meidän siskoille ympäri maailmaa.

Ja kaiken tämän jälkeen miehet väittävät, että naiset ovat maailman etuoikeutetuimmat olennot ja että vain miehet ovat nIitä uhreja!

Miesviha on OIKEASTI ihan järjellä perusteltavaa, vaikka toisten ihmisten mollaaminen näin lähtökohtaisesti onkin väärin.

Naisvihassa taas ei ole mitään järkeä.
Siinä on kyse vain itsesäälistä.

Ja ei, mulla ei ole ikinä ollut mitään huonoja kokemuksia miehistä.

Mutta se vaan on totuus, että valtaosa kaikista hulluista raiskaajista on MIEHIÄ.

Maailmassa on hulluja naisiakin, joo.

Mutta VALTAOSA kaikista paskiaisista on miehiä.

En vaan itse voi sietää niitä otuksia niiden pahuuden ja kiittämättömyyden vuoksi.

Valittavat vain vaikka tähän sovinistiseen maailmaan ollaan tuomassa lisää miesten oikeuksia, vaikka naiset ne alakynnessä ovat!

Katsokaa kehitysmaita ja naisia siellä.

Avatkaa silmänne, te muutkin ihmiset.

Ihan vain muiden naisten puolesta.
Feministien viimeinen argumentti ja oikeutus olemassaololleen täällä länsimaissa, kehitysmaiden naiset joiden puolesta ette tee yhtään mitään. Kehitysmaiden naiset tuo oiva tekosyy räyhätä ja skitsoilla länsimaalaisille miehille ja julistaa ihmisvihaansa.