S
"Siru"
Vieras
Hän puhui aikaisemmin lasten hankkimisesta. Saimme lapsen,ja hän halusi erota. Sitten hän muutti mielensä, ja jatkoimmekin yhdessä. Minä haluaisin naimisiin, ja hänen mielestään asia ei ole ajankohtainen. Meillä on yksi lapsi, joka kantaa hänen nimeään. Minua vituttaa suunnattomasti. Haluan naimisiin, haluan sen talon ja lisää lapsia. Kaikki on hänelle "joskus tulevaisuudessa sitten". Minusta kaikki tuntuu niin epävarmalta tuollaisen miehen kanssa. Onko mitään järkeä roikkua tällaisessa suhteessa ja vuosia toivoa... Sekin vituttaa ja tuntuu katkeralta, että hänen ex-vaimonsa edelleen kantaa mieheni nimeä. Ja heillähän oli aikoinaan häät oikeen Karibialla. Olen niin hiton katkera ja kitkerä asiasta, että hävettää. Ja siis siksi, että miksi minä en ansaitsisi samaa. Minäkin haluan oman oikean perheen ja olla päivän se rinsessa. Niin typerältä kuin se kuulostaakin... Ja se tietty mietityttää että rakastaako hän sittenkään tarpeeksi.. onko se takaportti hänellä sittenkin auki... Ymmärtääkö kukaan?