M
mamma ahdingossa
Vieras
Mieheni on aina ollut hyvin temperamenttinen, mutta aidosti olin niin tyhmä, että luulin hänen pystyvän käyttäytymään kun olen raskaana. Riitelemme joka päivä ja hän ei pysty lopettamaan vaan jatkaa niin kauan, että olen aivan hermoromahduksen partaalla. Olen yrittänyt tolkuttaa hänelle, että sikiö aivan konkreettisesti kärsii kun minä joudun stressaamaan, mutta tämäkään asia ei saa häntä lopettamaan, vaikka toivoi vauvaa kovasti.
Olen pyytänyt monta kertaa, että hän muuttaisi pois siksi aikaa, että oppisi käyttäytymään, mutta eihän tämä tietenkään onnistu. En tiedä pitäisikö minun alkaa etsiä uutta asuntoa, vaikka asummekin nyt minun omistamassa asunnossa.
Millä saisin hänet ymmärtämään, että hän aiheuttaa käytöksellään merkittävää haittaa tulevalle lapsellemme?
Olen pyytänyt monta kertaa, että hän muuttaisi pois siksi aikaa, että oppisi käyttäytymään, mutta eihän tämä tietenkään onnistu. En tiedä pitäisikö minun alkaa etsiä uutta asuntoa, vaikka asummekin nyt minun omistamassa asunnossa.
Millä saisin hänet ymmärtämään, että hän aiheuttaa käytöksellään merkittävää haittaa tulevalle lapsellemme?