VIHAATKO?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vili43
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En nykyään. Olen vihannut. Kuluttaa se juu, tekee sairaaksi.
Nyt syönkin sitten vaivoihini pillereitä. Ruumiillisiin ja henkisiin.

EI KANNATA VIHATA IHMISET! :heart:

Vihaan.

En erittele asiaa erikseen tässä mutta ex-ystäväni aivan itse aiheuttamaa,pahaa mieltä niin minulle kuin miehellenikin.

Ei ole.

En ajattele asiaa sen kummemmin enään, en ole missään tekemisissä tämän ihmisen kanssa.

En onneksi vihaa ketään enää. Se todella on kuluttavaa ja tekee katkeraksi. Aikoinaan vihasin (ja siinä sivussa rakastin) ex-avomiestäni. Onneksi tunteet viileni ajan myötä eron jälkeen.

Exää kohtaan tunnen kieltämättä kyllä syvääkin vihaa ja inhoa aika usein |O
Siks että sen elämän tehtävä on hankaloittaa mun ja lapsien elämää kaikin tavoin. :headwall:
Viha on äärettömän kuluttavaa ja väsyttävää :/

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:

Voiko sille loppupeleissä itse mitään.
Lakkaatko vihaamasta jos nyt päätät jotta sormia napsauttamalla; Tänään minä en enää vihaa...?
Kun on tunnepuolen asioista kuitenkin kysymys?

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:

Voiko sille loppupeleissä itse mitään.
Lakkaatko vihaamasta jos nyt päätät jotta sormia napsauttamalla; Tänään minä en enää vihaa...?
Kun on tunnepuolen asioista kuitenkin kysymys?

Jos antaa mielessään anteeksi, niin onnistuu.

"Ystävä" joka yrittää viedä miehesi, valehtelee kaikille tuttavillesi harrastaneen tämän kanssa seksiä ja vielä kaiken lisäksi katkerana "tappiosta" väittää ettei miehesi ole lapsenne isä ja haukkuu minut huoraksi.Mitä tälläistä ihmistä kohtaan voi tuntea? En tiedä onko se vihaa, ehkä sääliä enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
"Ystävä" joka yrittää viedä miehesi, valehtelee kaikille tuttavillesi harrastaneen tämän kanssa seksiä ja vielä kaiken lisäksi katkerana "tappiosta" väittää ettei miehesi ole lapsenne isä ja haukkuu minut huoraksi.Mitä tälläistä ihmistä kohtaan voi tuntea? En tiedä onko se vihaa, ehkä sääliä enemmän.

Tuttu tunne.
Viha ja sääli vaihtelee.
Toisaalta...Kannattaako noin heikkoa ja älyllisesti täysin lahjatonta ihmistä EDES vihata.Onko se edes sen arvoista?

Yhteistyössä