Vihapuhe on tulossa EU-rikokseksi - eikö EU:ia saa tämän jälkeen arvostella?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Porukka herätkää nyt puhutaan sinun ja minun sananvapaudesta, arvoista ja omaisuudesta! Kannattaa muistella miltä maailma näytti idässä yli 30v sitten. Sama suunta eri paketissa ja kun suurin osa ihmisistä herää tähän niin juna menee jo täysillä! Nyt kannattaa oikeasti miettiä mikä on tärkeää ja mikä ei. Koronan varjolla ajetaan yhteiskunta kontrolliin ja kommunismiin niin kellään ei ole mukavaa muutaman vuoden päästä. Lukekaa taloushistoriaa hyvät ihmiset!
 
"– Vihapuhe ja -rikokset ovat valitettavasti kasvussa Euroopassa ja ne ovat vakava ilmiö sekä verkossa että sen ulkopuolella."

Miten voi olla vihapuherikoksia jos se ei ole lain mukaan rikos?
 
  • Tykkää
Reactions: m1es

Yhteistyössä