Vihlontaa oviksen jälkeen?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Alina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Alina

Vieras
Yäk,tänään on vihlonnu alavatsaa koko aamun sillai repivästi,menkkamaisesti,ja vielä aika kipeesti :( ..kp 13 oli ovis ja nyt ois kp 16.ei ikinä ennen tällast ollu,yleensä tissit kipeytyny heti oviksen jälkeen,mutta se on nyt jääny jostain syystä poies.eikai raskaus voi olla kysees täs vaihees??tai sit mulla on joku...kohtutulehdus tai jotain :D kellään ollu vastaavaa??

mulla oli samanlaisia tuntemuksia myös oviksen jälkeen,menkat nyt 7 päivää myöhäs (tosi säännölliset normaalisti) mut testi näytti toissapäivänä negatiivista...

Onks sulla ollu muita "oireita"? Ihmetyttää kummastuttaa toi vihlonta kun vieläkin repii keskeltä ja oikealta puolelta ihankun joku raapisi pitkillä kynsillä sisältäpäin :D Kiitos vastauksesta! LISÄÄ SAMAA KOKENEITA?

ei mulla kovin kipeästi repiny ja kyllä se loppui paris päiväs.rinnat hieman arat,ruokahalu lisääntyny.mut jos esim. yskäisen niin sitten vihlaisee alamahasta.muuten olo ihan normaali.ihmetyttää vaan miksei menkat ala,täytynee muutama päivä viel odotella ja sit tehdä uus testi.

jos ei sulla ala menkkoja kuulua,sitten kun olis aika,niin hae testi,toiset ihmiset tuntevat hyvinkin voimakkaasti sen kun "raskautuvat"

Yhteistyössä