Viides tyttö tulossa ja hiukan harmittaa jo valmiiksi ihmisten kommentit joita tulemme saamaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äitix5
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äitix5

Vieras
Meillä ennestään jo neljä tyttöä ja viides tulossa. Sikiötutkimus kertoi sen.

Olinhan itsekin ensin odottanut poikaa, mutta kyllä tämä tyttö on ihan yhtä tervetullut joukkoomme, mutta vähän kiukuttaa miten ihmiset alkaa vitsailemaan asiasta. Tiedän, että ihan tyhmää tällainen ajattelu valmiiksi, mutta kun tuosta neljännestäkin tytöstä oli nin kova "haloo".

Kunhan nyt purkauduin, kiitos. :o)

Onko muita kenellä monta lasta ja kaikki samaa sukupuolta? Millaisia kommentteja te olette saaneet?

:hug: Onnea tulevasta tytöstä!
Meillä on kolme poikaa ja kyllä... kommentteja sateli ihan riittämiin. Kyllä mulla riitti nasevia repliikkejä heille. Pisti vihaksi.

siis tuo on niin idioottimaista toimintaa kommentoida tulevaa sukupuolta millään lailla |O :headwall: mitä helvettiä se kellekään kuuluu vaikka kaikki lapset oiskin samaa sukupuolta? ei se keltään pois ole.

onnea kovasti tulevasta tytöstä :D :hug: :flower:

Tiedän tunteen! Vaikka meillä ei ole kun 2 poikaa, enkä ole edes raskaaana, niin kaikkien kommentit: Kyl teidän vielä se tyttö pitäis! Helv...ti kun mut nyt on luotu poikien äidiksi!

Kromosomitutkimus tehtiin. Kiitos kyllä itse olen onnellinen, vaika tietenkin ensin olin hieman pettynyt, mutta rakastan lapsia niin paljon ettei ole väliä, onko tyttö vai poika. :o)

Onnea vauvasta. Meillä on kolme tyttöä ja kun uusin syntyi niin kyllä moni kysyi että "no mites isä nyt suhtautui kun ei tullut poikaa" ihan älytön kysymys kun isä ei missään vaiheessa ole ajatellut että poika pitäisi tulla.

No ehkä suurin osa ei tarkoita mitään kummallisempaa. Miten sitten ihmisten pitäisi reagoida? Mikä on ns. väärä tapa reagoida?

Monta kertaa minusta kyllä tuntuu, että tuo asenne on ihmisten omassa päässä, että ihmiset sen kummallisempia ajattelisivat, vaikka perheeseen tulisi kymmenes tyttö taikka poika.

Onnea tulevasta vauvasta, vauva on aina hieno juttu, olipa sitten kumpaa sukupuolta tahansa.

Miksi teitä harmittaa näin typerät asiat? Itsellä kolme tyttöä, ja okei, ehkä joskus joku on heittänyt, että pitäiskö vielä poika saada ja mä siihen että ei tartte. En ole ikinä ajatellut, että tämän(kin) pitäisi nyt mua nyppiä.

Keskittykää elämässäne ihaniin juttuihin, älkää takertuko ja tulkitko ihmisten harmittomia puheita. :hug:

Onnea superpaljon!
meillä neljä poikaa ja viides tulossa, mulla IHAN SAMAT fiilikset kun sulla ja etukäteen risoo ne tulevat kommentit.
Kommentit tuntuu kurjilta : (

Mutjos nyt saisit sen pojan kaikki kommentoisi et "tulihan se poika sieltä" ja se harmittais sua yhtä paljon. Mikä ihme siinä on kun kaikki ihmisten kommentit pitää ottaa niin negatiivisesti, sit jos joku ei sano mitään, niin tuskin sekään on hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja Äitix5:
Meillä ennestään jo neljä tyttöä ja viides tulossa. Sikiötutkimus kertoi sen.

Olinhan itsekin ensin odottanut poikaa, mutta kyllä tämä tyttö on ihan yhtä tervetullut joukkoomme, mutta vähän kiukuttaa miten ihmiset alkaa vitsailemaan asiasta. Tiedän, että ihan tyhmää tällainen ajattelu valmiiksi, mutta kun tuosta neljännestäkin tytöstä oli nin kova "haloo".

Kunhan nyt purkauduin, kiitos. :o)

Onko muita kenellä monta lasta ja kaikki samaa sukupuolta? Millaisia kommentteja te olette saaneet?

Samaa minäkin pelkään ja pettyneitäkin olemme, neljäs tyttö tulee pian. Mies vallankin kovasti odotti poikaa ja itse myös.

Onnea minunkin puolestani! Meillä on neljä poikaa ja viidettä lasta odotan viikolla 8. Tämä lapsi jää viimeiseksi ja minulle on todellakin aivan sama kumpaa sukupuolta on. Mutta ne tulevat kommentit, kun raskaus paljastuu... Oi ja voi =(

Onnea odotukseen ap:lle. Miks muuten ihmisten ylipäätään pitää kommentoida lasten sukupuolta. Eikö se nyt ole ihan sama kumpia ne lapset on. Itsellä kaksi tyttöä ja enempää ei tule. Ärsytti kyllä ne kommentit et "pitäähän se vielä se poika tehä", miks ihmeessä pitäis tehä. Kaikista ärsyttävintä oli kun eka tyttö syntyi niin minun äidin eli lasten mummon eka kommenntti oli miehelle ollut "ei tullut poikaa" ja sit kun toista odotin niin "jos se nyt se poika tulis". Ja nuo lapset mummolle siis ainoat lapsenlapset ovat kun siskolikalla ei lapsia ole eikä tule.

Miten ihmiset oikeasti kehtaa päästellä suustaan moisia sammakoita. Meillä on vasta yksi poikalapsi, mutta sukulaismummojen mielestä tämäkin väärää sukupuolta. En tiedä miksi tyttöä odottivat, mutta sain tosiaan sellaisia "onnittelu"puheluita synnytyksen jälkeen, että " no voi, kyllä te vielä sen tytönkin ehditte saamaan, mutta kivahan se tietysti poikakin on". Ei tuntunut kivalta, koska itse olin tietysti onnesta soikeana pienestä vauvastani ja vielä hormonihuuruissa. Saisivat ihmiset vähän miettiä sanomisiaan. Nyt olen uudelleen raskaana ja itse toivon salaa toista poikaa, "veljekset kuin ilvekset" ja sitä rataa. Tyttökin toki olisi ihan yhtä tervetullut.

Yhteistyössä