Meillä kanssa neljä tyttöä ja viides 98%:n varmasti tulossa. Lääkäri ei suostunut ultrassa katsoa sukupuolta. Mua todellakin ottaa päähän nämä ihmisten kommentit: Parempi onni ensi kerralla, josko nyt olisi teidän vuoro, no nyt sen pitää jo olla poika, olitko pettynyt! |O |O |O
Ite olen aina pienestä tytöstä lähtien halunnut pikkusiskon, jota en saanut. Ja sen jälkeen oman tytön. Miksi se poika olisi jollain lailla parempi vaihtoehto??? Toki myönnän, että välillä se poika voisi olla kiva, mutta en ole koskaan pettynyt! Mun mumma laukoo tosi tylyjä kommentteja aina odotusaikoina. Hänellä itsellään 4 tyttöä ja viides VASTA oli poika. Siihen aikaan poika oli kuulemma saatava!
Olen kanssa vähän mieheltä kysellyt, kumpaa toivoisi. Ei ikinä suostu paljastamaan, paitsi viime viikolla... Olishan se tyttö ihan kiva, se totesi

:heart: Mä aina kuvittelin, et se toivois poikaa, ku ei oo myöntäny

Mä en kyllä osais varmaan edes hoitaa poikavauvaa :ashamed: En oo yhtään päässyt mukaan poikien juttuihin
Ap:lle: Miten teillä sitten on suhtauduttu raskaus uutiseen? Sekin on jokaisen aina kommentoitava :kieh:
Lopuksi aina niin "ihana" kommentti: Kyllä niillä tytöillä poikia saa :kieh: