Viides tyttö tulossa ja hiukan harmittaa jo valmiiksi ihmisten kommentit joita tulemme saamaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äitix5
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
Niin eihän sitä sukupuolta voi tilata. Toivoin esikoisen jälkeen poikaa ja tuli tyttö. Kolmatta emme enää tee mutta jos olisi sata sata varma että hän olisi poika voisi vielä yksi lapsi tulla. En tiedä mistä johtuu olisi vaan mukava kun olisi molempia.

Kylla sen nykyaan voi tilata. Just viime viikolla katsoin telkkarista dokumenttia, jossa pariskunnat matkustivat niihin maihin, joissa alkion sukupuolen voi itse valita (munasolu siis hedelmoitetaan tietyn sukupuolen siittiolla), ja se sit istutetaan kohtuun. Nama oli usein niita pariskuntia, joissa oli jo esim 4 poikaa, ja tyton halusivat joukon jatkoksi. Naita maita, joissa naita tallaisia hedelmallisyysklinikoita on, oli esim Kypros, Turkki, Kreikka, USA ja muitakin, joita en nyt muista.

Alkuperäinen kirjoittaja ulkkis:
Niin eihän sitä sukupuolta voi tilata. Toivoin esikoisen jälkeen poikaa ja tuli tyttö. Kolmatta emme enää tee mutta jos olisi sata sata varma että hän olisi poika voisi vielä yksi lapsi tulla. En tiedä mistä johtuu olisi vaan mukava kun olisi molempia.

Kylla sen nykyaan voi tilata. Just viime viikolla katsoin telkkarista dokumenttia, jossa pariskunnat matkustivat niihin maihin, joissa alkion sukupuolen voi itse valita (munasolu siis hedelmoitetaan tietyn sukupuolen siittiolla), ja se sit istutetaan kohtuun. Nama oli usein niita pariskuntia, joissa oli jo esim 4 poikaa, ja tyton halusivat joukon jatkoksi. Naita maita, joissa naita tallaisia hedelmallisyysklinikoita on, oli esim Kypros, Turkki, Kreikka, USA ja muitakin, joita en nyt muista.

Onko tämä Suomessa laitonta?

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja jj:
Alkuperäinen kirjoittaja MillionNights-82:
Meillä kanssa neljä tyttöä ja viides 98%:n varmasti tulossa. Lääkäri ei suostunut ultrassa katsoa sukupuolta. Mua todellakin ottaa päähän nämä ihmisten kommentit: Parempi onni ensi kerralla, josko nyt olisi teidän vuoro, no nyt sen pitää jo olla poika, olitko pettynyt! |O |O |O

Ite olen aina pienestä tytöstä lähtien halunnut pikkusiskon, jota en saanut. Ja sen jälkeen oman tytön. Miksi se poika olisi jollain lailla parempi vaihtoehto??? Toki myönnän, että välillä se poika voisi olla kiva, mutta en ole koskaan pettynyt! Mun mumma laukoo tosi tylyjä kommentteja aina odotusaikoina. Hänellä itsellään 4 tyttöä ja viides VASTA oli poika. Siihen aikaan poika oli kuulemma saatava!

Olen kanssa vähän mieheltä kysellyt, kumpaa toivoisi. Ei ikinä suostu paljastamaan, paitsi viime viikolla... Olishan se tyttö ihan kiva, se totesi :o :heart: Mä aina kuvittelin, et se toivois poikaa, ku ei oo myöntäny :D Mä en kyllä osais varmaan edes hoitaa poikavauvaa :ashamed: En oo yhtään päässyt mukaan poikien juttuihin :laugh:

Ap:lle: Miten teillä sitten on suhtauduttu raskaus uutiseen? Sekin on jokaisen aina kommentoitava :kieh:

Lopuksi aina niin "ihana" kommentti: Kyllä niillä tytöillä poikia saa :kieh:

Miehet vaan sanoo ton tyttö jutun ette pahoittaisi mieltäsi jos sieltä tyttö tupsahtaa. Ei ne ääneen kailota haluavansa poikaa. Melko moni mies toivoo kyllä oman pojan ja tästä ei pääse mihinkään.

Meillä kaksi tyttöä ja kaksi poikaa. Esikoinen poika ja mie olin se, joka enemmän tai vähemmän avoimesti toivoi tyttöä. Toka kun paljastui tytöksi, oli mies vähintään yhtä innoissaan. Ja kun kaksosten sektiossa oltiin ja paljastui siellä, että tuli tyttö ja poika (toinen oli varma tyttö, toistakin luultiin tytöksi, vähemmän varmemmin tosin) niin mies sanoi että täydellistä. Eli kyllä miehet niitä "prinsessojakin" haluavat ja sen huomaa kyllä arjessakin.

Joo oli varmasti täydellistä kun olit jo sen pojan pyöräyttänyt ekaksi.

Joo no varmasti rahalla saa, mutta meille tavallisille ihmisille jotka tekee vauvoja perinteisesti eikä rahaa ole valtavasti on vaikea itse vaikuttaa sukupuoleen.

Joo no varmasti rahalla saa, mutta meille tavallisille ihmisille jotka tekee vauvoja perinteisesti eikä rahaa ole valtavasti on vaikea itse vaikuttaa sukupuoleen.

Dokumentissa puhuttiin noin 4000-5000 euron hinnasta noissa sukupuolen valintaan liiittyvissa hoidoissa. Voisin kuvitella, etta tuo hinta on monellekin ihan ok, jos vakisin haluaa tietyn sukupuolen lapsen.

Mun mielestä on vaan jännittävää, millaiseksi meidän perhe muodostuu. Tuleeko musta 3 komean pojan äiti, vai saako pojat pienen prinsessa seurakseen. Mielenkiintoista ja jännää! Me ei jakseta stressata asioilla, joille ei oikein mitään mahda. Kaikki lapset otetaan sukupuolesta riippumatta ilolla vastaan. Sukulaiset ja tutut saavat rauhassa olla mitä mieltä tahtovat.

Kyllä me ainakin ollaan saatu kommentteja jos jonkilaista liittyen sukupuoleen...
Esim: esikoista odottaessa "toivottavasti eka on poika"
3. odottaessa (kaksi ekaa poikia) "niin, ne kai yrittää nyt sitä tyttöä" Ja kun tyttö syntyi "onnea, nyt teilläkin on täydellinen perhe"
4. odottessa " toivottavasti on tyttö, että on tasaparit" jne jne.

Jokainen saa itselleen sopivia lapsia. Jos olet kovin feminiininen, niin et ehkä jaksaisi katsella pojan touhuja.

Alkuperäinen kirjoittaja MillionNights-82:
Meillä kanssa neljä tyttöä ja viides 98%:n varmasti tulossa. Lääkäri ei suostunut ultrassa katsoa sukupuolta. Mua todellakin ottaa päähän nämä ihmisten kommentit: Parempi onni ensi kerralla, josko nyt olisi teidän vuoro, no nyt sen pitää jo olla poika, olitko pettynyt! |O |O |O

Ite olen aina pienestä tytöstä lähtien halunnut pikkusiskon, jota en saanut. Ja sen jälkeen oman tytön. Miksi se poika olisi jollain lailla parempi vaihtoehto??? Toki myönnän, että välillä se poika voisi olla kiva, mutta en ole koskaan pettynyt! Mun mumma laukoo tosi tylyjä kommentteja aina odotusaikoina. Hänellä itsellään 4 tyttöä ja viides VASTA oli poika. Siihen aikaan poika oli kuulemma saatava!

Olen kanssa vähän mieheltä kysellyt, kumpaa toivoisi. Ei ikinä suostu paljastamaan, paitsi viime viikolla... Olishan se tyttö ihan kiva, se totesi :o :heart: Mä aina kuvittelin, et se toivois poikaa, ku ei oo myöntäny :D Mä en kyllä osais varmaan edes hoitaa poikavauvaa :ashamed: En oo yhtään päässyt mukaan poikien juttuihin :laugh:

Ap:lle: Miten teillä sitten on suhtauduttu raskaus uutiseen? Sekin on jokaisen aina kommentoitava :kieh:

Lopuksi aina niin "ihana" kommentti: Kyllä niillä tytöillä poikia saa :kieh:

Miehet vaan sanoo ton tyttö jutun ette pahoittaisi mieltäsi jos sieltä tyttö tupsahtaa. Ei ne ääneen kailota haluavansa poikaa. Melko moni mies toivoo kyllä oman pojan ja tästä ei pääse mihinkään.

Mun mies ei toivo omaa poikaa, ja se johtunee siitä, että hän ei itsekään ole poika. Aikuinen mies on usein lähempänä naista kuin pikkupoikaa.

Ainahan noita sanojia löytyy. Meillä on sekä tyttö että poika ja kun kaikesta huolimatta haaveilemme vielä kolmannesta lapsesta, niin moni on sanonut että miksi ihmeessä? Että kun teillähän on jo molemmat.. Joidenkin jakeluun ei vaan mene, että toiset haluaa vain lapsia, ei tyttöjä tai poikia tai molempia.

Alkuperäinen kirjoittaja suurperh:
Meillä on 5 tyttöä,eikä voisi vähe,pää kiinnostaa muitten kommentit(joita tosin saa aina välillä kuulla)..nyt 6 onkin ilm poika ja tiiän että kaikki tulee iloitsee ettei 'sun tarvii enää lapsia tehdä'....eivät tiedä että ei se tähän jää jos meistä kii on: ))

Mä sain kolmen pojan jälkeen tytön ihan tekemällä tehtynä Kaksplussan ohjeiden mukaan ja seuraava oli taas poika tai oikeastaan kaksonen mutta toinen tuli pois.

Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:

Jokainen saa itselleen sopivia lapsia. Jos olet kovin feminiininen, niin et ehkä jaksaisi katsella pojan touhuja.

Ja jokaisen lapsen kuuluu swyntyä kenen kuuluu syntyä, oli hän tyttö tai poika.

Juu, meillä ilmeisesti tulossa toinen poika ja kommentit ovat suunnilleen tätä luokkaa: "Olisihan se prinsessakin ollut kiva.", "kyllä sen olisi pitänyt tyttö olla." jne :/
Onnea ap:lle tyttösestä! =) :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja ihan sama kumpi kunhan terve:
Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:

Ja jokaisen lapsen kuuluu swyntyä kenen kuuluu syntyä, oli hän tyttö tai poika.

Nih.

Alkuperäinen kirjoittaja butterfly:

Onko tämä Suomessa laitonta?

Noinhan ne Selänteetkin varmaan sen tytön saivat. Olisivat vain noudattaneet kaksplussan ohjeita niin halvemmalla olisi päässyt.

Yhteistyössä