Ä
äiti kolmelle
Vieras
Elikäs olen 3lapsen äiti ja vannoutunut kotiäiti, mies paljon poissa viikolla työn takia, siis oikein öitäkin.
Tykkään olla kotona ja olen oikeastaan elänyt vaan lapsilleni.
Makuukammarissa menee ihan ok, nyt kolmannen lapsen jälkeen on oikeastaan homma kaikista parhaimmillaan. :heart:
En ehkä ole huomioinut miestäni sata lasissa vaan pitänyt itsestäänselvyytenä.
Mies kova halailemaan ja pussailemaan ja minun pääkopassani on vaan pyörinyt lapset ja miehelläni romantiikka...
Käytiin pari viikkoa sitten viihteellä miehen työkavereiden kanssa ja minun silmäni avautuivat!!!
Siis naiset häärivät mieheni ympärillä ja flirttailivat avoimesti ja silloin päässäni avartui asiat tuli vaan sellanen tunne, että hipheijakkaa minunhan täytyy ruveta huomioimaan tota rakasta miestäni, sillä ottajia kyllä olisi!!!!
Mies ei kyllä naisille lämmenny ja käyttäytyi asiallisesti,mutta minulle oli hyvä opetus.
Nyt elämämme on taas täynnä romantiikkaa ja aivan rakot kourissa oottaa,koska mies kotiutuu töistä
En ehkä tiedä mikä kirjoitukseni pointti oikeastaan oli,mutta aattelinpa teille sen kertoa.
Ja ehkä se olisi se ,että me vannoutuneetkin kotiäidit mentäis joskus miehen kanssa kahdestaan ja oltais hetki ilman lapsia,niin takuuvarmasti tekee suhteelle hyvää!