Viikko 47 ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Greta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Greta

Vieras
Hei, en löytänyt mistään viikko 47 ketjua, onko sellaista? Jos ei niin tässä ilmoittautuisi yksi. Kp 18/28. Aivan outo kierto menossa. Greippimehut ja punaviinit on kokeiltu ja punkankin puolella toivottavasti peuhattu tarpeeksi. Mutta nyt alkoi eilen ihme vuoto, pikkaisen verta, ei muuten, mutta pyyhkiessä, en tajua ollenkaan mitä voisi olla. Aivan ymmälläni olen. Pieniä nippailuja alavatsassa myös. Jotenkin en usko, että tuo verinen vuoto voi tuoda hyvää tullessaan, mutta yritän olla silti positiivari vielä asian suhteen. Ilmoittautukaan muutkin viikon 47 jännääjät!

Ilmoittaudun mukaan jännäilemään viikolle 47. Kp 15/27-28 menossa. Joten menee todennäköisesti sinne loppuviikon puolelle jännäilyt. Täällä jännitellään nyt jo et menikö touhuilut oikeaan aikaan mut pari viikkoa pitäis vielä kestää. Joka toinen päivä taktiikkaa on koitettu soveltaa - toivottavasti plussaisin tuloksin =D.

Greta: Tuosta vuodosta sen verra et voisko olla kiinnittymisvuotoa =D Jää nähtäväksi...

Lisää jännääjiä kaivataan viikolle 47 että saadaan oikea plussa-aalto!!!

Heips!

Täällä kans jännätään viikolla 47. Nyt kp 24/?33. Mulla toiveet sikäli suht korkealla, että ekaa kertaa yrityksen (3kk) aikana sekstailut osuneet oikeeseen aikaan. Eli päivää ennen ovisplussaa ja -tuntemuksia sekä plussapäivän iltana. Mutta onhan se niinkin, että vaikka kaikki ois muuten ok niin todennäköisyys hedelmöitykselle on vaan se 25%. Mitään tuntemuksia ei vielä ole.

Mäkin olen siemaillut sekä greippimehua että punkkua. Punkunhan siis pitäisi lisätä kohdun verenkiertoa ja siten lisätä alkion kiinnittymisen mahdollisuutta, mutta mitä se greippimehu nyt vaikuttikaan? Paksunsi limakalvoa? Missä vaiheessa kiertoa sitä pitäis juoda? On meinaan niin pahaa etten viittisi koko kiertoa naukkailla...

Mä kans heti ajattelin, että tuo Gretan vuoto vois olla kiinnittymisvuotoa! Tai sit ovista. Minä kiertopäivänä se tulikaan?

Plussaa meille kaikille+++++!!

Iltaa vaan. Onpahan meilla harvinainen viikko, kun ei taman enempaa ole ilmoittautunut samalle viikolle.

Joo, vuoto siis jatkuu taalla, en tajua enaa ollenkaan. Olen aivan masiksessa. Tai siis ei sita voi oikein vuodoksi kutsua, ehka paremminkin tuhrutteluksi. Mutta sen verran runsasta, etta pikkuhousunsuojaa pitaa kayttaa. Tata on nyt jatkunut ke illasta asti. Ei mitaan kipuja kuitenkaan. Ihan pimeeta.

No, koitan pysya rauhallisena ja odotella viela pari viikkoa. Mulla on tammikuu takarajana, jos en ole siihen mennessa raskautunut luonnollista kautta (joka nayttaa siis talla hetkella erittain todennakoiselta) niin sitten aloitetaan tarkemmat tutkimukset.

Liityn mukaan tähän ketjuun. Kp 22/28 menossa. Tuntemuksia ei ole suuntaan eikä toiseen. Viikon päästä pitäisi kuukautiset alkaa. Pitänee odottaa ja jännittää miten menee. Meillä meni ovisajat hieman vaisuun tahtiin. Ei jaksetty kuin kerran touhuta siihen aikaan... Sellaista se on kun kiirettä ja stressiä pukkaa päälle. Mutta ehkä tuo kertakin riitti, ja jos ei niin uusi yritys. Miten te muuten itse innostutte, ja mies, kun tietää että olis se aika kk kun olis mahd tärppiin? Itsellä se ongelma ettei ihan aina jaksa innostua juuri silloin, vaikkka tietäsi että nyt pitäis. Siihen tulee se ""pitää"" fiilis päälle, joka ainakin minulla vie pois intoa. Voi olla että helpointa olis ettei asiaa lainkaan ajattele. Koska muuten meillä on ihan hyvin tuo seksipuoli. Ns normaali viikkona 2-4 tulee rakasteltua, ihan spontaanisti. Parasta ehkä vain ylläpitää sitä tunnetta, eikä ajatella että juku, ensi viikolla pitää touhuta että nappaa. Miten teillä sujuu tämä puoli? Saatteko itsenne ja miehen innostumaan juuri oikeina päivinä?

Tässä jännääjä viikolla 47. Menkat pitäis alkaa 23.11, mutta toivottavasta ei! Onko teillä muilla jo oireita? Itsellä ei minkäänlaisia, mutta ei kai niiden pitäisi vielä ollakaan. Voin yhtyä Pirren kommentteihin. Ovisaikaan kun pitäis touhuta extra paljon, niin se vie kyllä makua asiasta, valitettavasti. monet sanovat sitäkin että pitäisi unohtaa koko juttu, stressikin kun vähentää mahiksia tulla raskaaksi... joten jos vain ylläpitäis sellaista aktiivista seksielämää, niin lääkärinkin mukaan nappaa parhaiten ; )

Joo, vähän sama juttu täälläkin, joskus ainakin itselleni tulee sellaisen suoritusolo tuossa ovisaikoihin. Miehelle kerroin tällä kertaa vaan, että nyt ois viikon ajan hyvä puuhailla mahd. usein, en sano sen tarkemmin päiviä niin en stressaa sitä tällä asialla + saan itse enemmin ;)

Mulla jatkuu edelleen ihme tiputteluvuoto, on jatkunut jo viime viikolta asti. Ihme tuhrua oikeammin. Ja rinnat on tosi kipeet ja turvonneet. TOIVON TOIVON et ois raskausoireita, mutta tuo vuoto häiritsee. Pidetään kaikille peukut pystyssä!!!

Pirre: Kyllä se valitettavasti tais mennä vähän laskeskeluks et nyt pitäis tänään touhuta. No ollaan sen verran tuore pariskunta että kyllä se touhuuminen maistuu muillakin viikoilla mutta toi mahdollinen ovisviikko oli kyllä ihan mun aktiivisuuden ansiota. Nyt on sitten ollut vähän hiljaisempaa sillä rintamalla kun ei oo oikeestaan kauheesti tehnyt muuta mieli kuin köllötellä kullan kainalossa. Ihmettelen kirjoituksia että ovis lisäisi haluja... Taidan olla vähäsen päästäni vialla kun mulla ne halut alkaa vasta muutama päivä ennen menkkoja :)

Kp 20/27-28 ja jännitys tiivistyy. No sen verran olen ollut sairaana (flunssa & vti + 2 antibioottikuuria) et toiveet ei enää oo niin kauheen korkeella mut katotaan mitä tuleman pitää. Kauheeta itsensä tarkkailua ja sellaisia oireita on ollut että huippaa ja rinnat jotenkin turvoksissa, mutta oliskohan vain liiallista toiveiden kasvattelua. Niistä haavelinnoista kun tippuu, niin vähän silloin liikaakin sattuu.

Mites muilla? +++++++++++++

Huomenta kaikille! Onpa kiva kuulla etten ole yksin tuon asian kanssa että ovis itse asiassa aiheuttaa stressiä ; ) Haluja se ei minunkaan kohdalla lisää pätkääkään, joskus päinvastoin. Maha kun tuppaa olemaan silloin vähän kipeä, niin ei aivan mahdottomasti silloin kiinnosta sänkypuuhat. Tosiasia tietty on että jos sen vauvan haluaa, niin silloin on jotain tapahduttava. Me emme kumpikaan, mies ja minä siis, halua että tämä menee ""tehtailuksi"". Että menkkojen jälkeen puuhaillaan aktiivisesti ja sitten oviksen jälkeen on hiljaiseloa, haluamme ylläpitää sen että rakastelu on meidän kahden välinen hellyyden, rakkauden ja intohimon osoitus, ei vauvan tekoa. Jos vauva sitten tulee, niin olemme onnellisia. Mutta meillä on vasta 2. kausi menossa, sen jälkeen kun päätimme jättää ehkäisyn. Joten katsotaan kauanko hermot kestää jos mitään ei tapahdu.
Oireita ei ole suuntaan eikä toiseen oikeastaan ; ( Mutta eipä kuuluisikaan vielä olla, kp 23/28 kun vasta on menossa. Toive on tosin korkealla vieläkin!

Gretalle: Tuo tiputteluvuoto voisko olla sitä kiinnittymisvuotoa? En tosin tietä kuinka kauan sitä voi tulla. Jos jatkuu niin varmasti hyvä kääntyä lääkärin puoleen. Muutenhan sinulla on jo oireita ; ) Onko sinulle yleensä ennen kuukautisia rinnat kipeät? Jos ei, niin jos ne nyt ovat se on tietyy merkki jostain. Toivottavasto plussasta!

Laitetaanhan naiset viestiä miten meillä etenee tämän kierto, ja ilmoitellaan jos ihania uutisia tulisi! Mukavaa keskiviikkoa kaikille!

Huomenta vain! Pirre kyseli oireita. Eipä ole ei... Valitettavasti. Palelen tosin aika paljon, mutta se varmaankin liittyy siihen oviksen jälkeiseen lämpöön, ei raskauteen. Mutta onnea kaikille jännääjille, ja toivottavasti oireita pikkuhiljaa alka ilmetä! Ja kerrotaanhan täällä miten asia etenee. Varmasti on muitakin viikon 47 jännääjiä, joten ei muuta kun tervetuloa mukaan keskusteluun.

Innostuinpa tekemään listan meistä jotka tässä jännittäjät. Katsotaan sitten miten homma etenee ; = Jos passaa niin kun jotain ""uutisoitavaa"" on, kopioikaa lista, muokatkaa ja lähettäkää lista. Olen siinä arvioinut koska kuukautiset pitäis alkaa, ja listannut oireita. Korjatkaa jos olen laittanut väärin. Voimme näin yhdessä seurata tilannetta. Minua ainakin kannustaa jos näen että muilla tapahtuu jotain, vaikka itsellä ei niin kävisikään.

Greta, arvioitu kuukautiset 23.11, oireet: nippailu, kiinnittymisvuotoa?
Justiina, 23-24.11, oireet: huimaus, rinnat kipeänä
Johanna arvioitu kuukautiset 21.11, oireet:
Pirre arvioitu kuukautiset 22.11, oireet: ei niin mitään ; (
Eka yritys, arvioitu kuukautiset 23.11, oireet: palelu

Hei, hyvä tuo lista, kiitokset siitä, on selkeesti nyt ylhäällä kaikki! Mua niin naurattaa oma itseni, kun niin pyhästi vannoin, että nyt otan vaan siis rauhallisesti ja vauva saa tulla kun on tullakseen ja tässä sitä taas ollaan, kun menkat lähenee; kuulostelen kroppaani ja kaikkia oireita ja lasken päiviä ihan ihto piukkana. Mutta ei sille voi mitään, ihan oikeesti. Kaikki vaan toitottavat, että älä mieti asiaa, silloin se tärppää. Mutta en pysty.

Joo, toivon hartaasti, että tuo tiputtelu olisi sitä kiinnitysvuotoa, mutta pahoin pelkään, ettei sen kuuluisi kestää näin kauan, jatkuu nimittäin edelleen. Ja rinnat on aivan mieltsin kipeet ja turvonneet. Joten jotain on tekeillä. Toivon siis, että mielummin jotain hyvää kuin pahaa. No, pitää nyt jaksaa odotella tuohon ensi viikkoon.

Kaikille tsemppiä ja kärsivällisyyttä päivien odotukseen!

Kuulun kai sitten tähän porukkaan, kun kuukautisten odottelen alkavan joskus 23.11 jälkeen. Tai siis odotan, ettei alkais ; ). Meillä yritetään pikkukakkosta, yritystä elokuusta lähtien. Nyt tässä kierrossa bongasin oviksen viime keskiviikkona. Saas nähdä... Raskautumisen kanssa on ollut siis aiemmin ongelmaa, yritystä edellisellä kerralla 1,5 vuotta :(. Oireita ei toistaiseksi suuntaan eikä toiseen, mutta ei kai pitäisikään. Viime raskauden ""tajusin"" vasta rv 6 +. Kierrot oli ollut sekaisin, enkä osannut menkkoja niin kaipailla. Eli oireet alkoivat suht myöhään.

Moikka!

Kiva että tänne tuli lisää porukkaa! Täällä kp 28/33. Mulla on ollut vasen puoli alamahasta kipeä nyt pari päivää, siinä on semmonen kohta minkä melkein koko ajan ""tuntee"". En nyt tiedä, voisko se olla raskausoire. Vasemmalla puolella tunsin kyllä myös selkeästi oviksen. Lisäksi maha on ollut aivan älyttömän turvonnut, ja rinnat myös, mutta eivät arista. Mulla ois muuten toiveet korkeella, koska tikutin ja tunsin oviksen, joten seksin ajoitus onnistui, mutta mullekin tuli virtsarakontulehdus heti oviksen jälkeen, eli se vähän latistaa toiveita.

Seksin ajoittaminen ovisaikaan onnistuu meillä kyllä ihan hyvin, mies on aina valmiina kun vaan ehdotan. Mulla kyllä vaan lisää intoa, kun tiedän mikä vois olla lopputulos. Ja sitten toisaalta oon nyt ollut ihan tyytyväisenä viikon ilman seksiä ahkeran sekstailuviikon jälkeen! En kyllä huomaa mitään erityistä lisäystä haluihin ovisaikana, ei tässä tosin olla luomuna menyt kuin kolme kiertoa. Joku (Pirre?) sanoi, että muutenkin harrastaa seksiä 2-4 kertaa viikossa; eikös se ole ihan riittävästi ovisaikanakin? Mulle ainakin gynis sanoi, että seksi parin-kolmen päivän välein kyllä riittää raskaaksi tulemiseen.

Justiina, 23-24.11, oireet: huimaus, rinnat kipeänä
Johanna, arvioitu kuukautiset 22.11, oireet: alavatsan vihlonta, turvotus.
Pirre arvioitu kuukautiset 22.11, oireet: ei niin mitään ; (

Täällä ilmottautuu kp 23/29, eli vielä vähä aikaa... =)
rinnat ei oo arat mut alamaha on todella outo. koko ajan tuntuu ""jotain"", en osaa selittää ja menkkakipuja kahtena iltana potenu. vessassa käyttää, mut ei sit varmaa onko tää nyt sitä... Tuo alamaha nii jännä, et tuntuu et on oltava koko ajan jossain liikeessä...
kaikille plussapeukut pystyssä!!! =)

Tervetuloa Tiitiäinen! Toivottavasti oireet viittaavat siihe plussaan ; ) Itsellä ei vieläkään mitään oireita... Palelen tosin koko ajan, mutta uskon että liittyy tuohon oviksen jälkeiseen lämmön nousuus. Onko muuten kellään tietoa siitä, että onko tuo nousu suurempaa jos on raskaana? Eli voiko olla niin että lämmöt on vielä enemään koholla kun on raskaana, kuin jos ei olisi? Joo, tiedän, epätoivoselta kuullostaa! Mutta kun niiiiin toivoisi että oireita tulisi. Vikka viikko pitäis vielä jaksaa, ennen mahd testausta. Mutta jos ei tällä kertaa tärpää, niin toivon teille muille onnea! Minkä ikäisiä muuten olette, ja monesko yritys päällä? Meillä vasta yritys aluillaan, ja ikää on 31. Vauvakuumetta ei ole oikein ennen ollut, mutta nyt sitäkin innokkaammin ; )

kumpikin ollaan 23 ja ensimmäistä yritetään nyt toista kiertoa täyttä. Lämmöistä oon kuullu, että ne olis koholla hiukan jos on raskaana, kun oviksen jälkeen ne sitten ennen menkkoja laskee normaaliin... itelläni on pyöriny siinä vähän päälle 37,2-3 astetta. Ja raskaushan voi olla oireetonkin. Että ei kannata vielä heittää toivoa =) !!!!

Jeee!!!! Minulla on oireita! Varmaan kuviteltuja ja PMS, mutta kiva kuitenkin. Vatsa kyseessä, sellaista pientä nippailia ala-vatsassa. Samanlaista tapaa olla päivä pari ennen tädin tuloa, mutta nyt viikkoa ennen... Ja pissilläkin tulee rampattua... Mutta, mutta, toisaalta olen juonut paljon, mikä selittänee tuonkin. Toivossa on hyvä elää ; )

Ja tervetuloa kaikki vanhat ja uudet viikon 47 jännääjät kertomaan tuntemuksistanne. Varmasti löytyy monia uusia joilla ensi viikolla täti EI TOIVOTTAVASTI tule vierailulle ; )

Ollaanpa sitä oltu aktiivisia eilen! Hienoa! Kiva käydä lukemassa kun tulee yövuoroon että mitä muille kuuluu. Taas siis pitäis jaksaa yö valvoa :( No onneks on netti jossa surffailla.

Niin ja tervetuloa uudet jännääjät!

Ikää on täällä 31 ja ensimmäistä yritetään. Toinen kierros käynnissä ja vaikka mies kuinka sanoo että otetaan nyt iisisti ja annetaan lapsen tulla jos on tullakseen niin mä oon ihan vauhkona näillä sivuilla ja lasken päiviä. Jotenkin niin suorituskeskeinen ihminen että kaiken pitäisi onnistua heti mutta nyt yritän laittaa jäitä hattuun koska tämän sairastamisen takia en oikein usko mahdollisuuksiimme tässä kierrossa. Niin.... yritän ja yritän ja seuraavassa hetkessä mietin koska uskaltais tehdä ensimmäisen testin =D

Nopeasti kuluvia päiviä kaikille jännääjille ja paljon plussia ensi viikolle!!!

Päivitin vähän listaa ja lisäsin uudet jännääjämme!

Justiina, arvioitu kuukautiset 24-25.11, oireet: huimaus,
Johanna, arvioitu kuukautiset 21.11, oireet: alavatsan vihlonta, turvotus.
Pirre, arvioitu kuukautiset 22.11, oireet: ei niin mitään ; (
Tiuhti, arvioitu kuukautiset 23.11, oireet:
Tiitiäinen, arvioitu kuukautiset 23.11, oireet: alamaha ”outo”

Hei kaikille! Sama meillä, kovasti puhutaan että ei oteta stressiä, ja lapsi tulee jos on tullakseen. Ei käytetä kuumemittareita tai ovistikkuja, vaan yritetään ihan rauhassa. Mutta, mutta, kuinka ollakaan minä myös vauhkona netissä surffaan, etsin oireita ja lasken päivää... Järkikin sanoo ettei ehkä viisasta, pettymys taitaa ensi viikolla olla kova kun/jos täti tulee... Mutta plussaonnea vain kaikille!

Yhteistyössä