viikko pitäs 60 e pärjätä! Vinkkejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voipaska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvin selviää. Kuinka monta teitä on? Ja paljonkohan noi vaipat muuten maksaa...?? Osta pienin mahdollinen paketti ja sitten toooosi halpaa ruokaa vaan. Itsetehtyä mm hernekeitto, porkkanasosekeitto, puurot, pataruokia..... Juokaa vettä ja leipokaa itse leipä. :)

Hyvin selviää. Kuinka monta teitä on? Ja paljonkohan noi vaipat muuten maksaa...?? Osta pienin mahdollinen paketti ja sitten toooosi halpaa ruokaa vaan. Itsetehtyä mm hernekeitto, porkkanasosekeitto, puurot, pataruokia..... Juokaa vettä ja leipokaa itse leipä. :)
pienin paketti vaippoja ei välttämättä riitä ! mutta tohon kysymykseen niin kyllähän te tuolla pärjäätte,vaipat maksaa sen noin 13 euroa ja loppu on ruokaan,teet laatikkoruokia ja keittoja =)

No eikö K-kaupoissa ole Pampers paketit tarjouksessa? Teippivaipat 9.90 ja housuvaipat 8.90, jos oikein nyt muistan, eilen telkkarissa mainostivat.
Keittoja, laatikkoruokaa, puuroa ruoaksi, niin pärjää =)

on K-Marketeissa ja Cittareissa jauhelihaa 2 pkt/5e, ostat niitä pari, saat tehtyä jauhelihakeittoa/makaronilaatikkoa/lasagnea, joista syö sitten pari päivää. Kiusauksia (kinkku, jauheliha yms) ruokaisat pannukakut ei paljoa maksa, tai pitsat/piirakat. Jos siis tekee pohjan itse ja ostaa edukasta täytettä. Leipää voi tehdä itse, puuropäivä.

Matkaan uppoo 3000 ja sit ei jää ruokaan juuri mitään...oot kuitenkin tiennyt etukäteen,että iso summa tulee maksettavaksi?Mutta joo,meillä pärjättäs viikko hyvin 60 eurolla.Keitto ja laatikkoruoat ovat edullisia,leivo itse leipää,jne.

Me ostetaan pakkasee ja kaappeihin yleensä ruokaa niin,ettei tartte jos tiukka paikka tulee,ostaa ku maitoo ja leipää ( senkin voi leipoa itse )
Kyl mä pärjäisin ihan hyvin 60 eurolla viikon...jos olisi pakko.
Tosin en kyl oo aikoihin enää päästänyt tilannetta tohon..
Jos tietää,et on isompi menoerä tulossa ni miksei siihen valmistaudu mitenkään :O

Älä huoli, mieti miten ihanan kadehdittavalta teidän tilanne näyttää ulospäin. Siihen ylitsepursuavaan onneen jonka matka aiheuttaa, siihen auttaa kaurapuuro :hug: Millä rahalla elätte siellä lomallanne?

Yhteistyössä