Musta on tainnut tulla niin taikauskoinen, että kun mä viime kierrossa olin ihan varma, että olen raskaana,ja täti tuli ilkeyttään kylään, niin oon ajatellut, että tässä kuussa leikitään, ettei sillä ole mitään väliä
Mutta aivan oikeesti mulle jo toi ovulaatio on iso juttu, niin kuin
Iida-Liinakin tietää, että jos on epävarmuutta tuosta oviksesta, niin olo on kaksin verroin epätoivoinen... :headwall:
Jos jätetään taikausko pois, niin mun kohdun kivut voisivat olla myös kiinnittymiskipuja ja niitä seuraavia kohdun verestymiskipuja. Tai sitten tätä PMS:sää...
Ja mulla on ihan hillitön nälkä, mieskin ihmetteli, että miksi mä oikein syön kaiken, mitä eteeni sattuu, yleensä kun yritän syödä hyvinkin tervellisesti.
Ja tämä vilu... Enkä muista, että mulla olisi ollut näin väsy oikeasti vuosiin. Olen ihan poikki koko päivän.
Onpa ihmeellistä, että PMS-oireet on suurin piirtein samoja kuin raskausoireet. Rinnatkin on hellinä, mutta sekin voi johtua PMS:stä :$
Ja tänään oon napannut panadolia päänsärkyyn. Joo, pian toivon olevani raskaana en suinkaan lapsen vuoksi vaan siksi, että pääsisin eroon PMS-oireista
Mun pitäisi siis testata 18. päivä, ellei täti tule sitä ennen kylään, kun toi mun kierron pituus on kysymysmerkki. Ylihuomenna lähdemmekin viikon sukuloimismatkalle Pohjois-Italiaan, niin että saanpa ainakin muuta ajateltavaa, ehtii se täti kylään ennen viikkoa 51 tai ei...
Plussapuhureita Italiasta koko porukalle, toivottavasti pääsen palatessani lukemaan etukäteen jaetuista joululahjoista... Taitaa meillä kaikilla olla se sama lahjatoive... :heart: