***Viikon 51 piinailijat***

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iida-Liina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Daaamm... huomasin tuolta toisesta ketjusta ja tein pieniä laskutoimituksia, eli mulla onkin vasta KP 28.

Mutta hyvä niin, koska eilen testailin negan, niin ompi vähän toivoa enempi tytöllä!

Kiitos kaikille varovaisista onnitteluista! Kyllä se taitaa olla niin, että uskallan ilmoittaa olevani ihan virallisesti raskaana. :heart: Testi näytti tänä aamuna jo niin selkeää plussaa, että kyllä siihen on uskottava. Voi taivas, kun olen onnellinen. :heart:

Lohdutushali kaikille pudonneille! :hug:

Kiitos Jouskari! Kirjasin noita tuntemuksia toiselle palstalle ja kopsasin ne sieltä tänne, eli tässä niitä: Kahdeksana päivänä oviksen jälkeen minulla ei ollut tavanomaisesta kierrosta poikkeavia tuntemuksia. Kahdeksannen päivän iltana tunsin ensimmäisen kerran jotain nippailuja mahassa, mutta hyvin vähäisiä. Yhdeksäntenä päivänä aivan yhtäkkiä tuntui siltä, että joku kutittaisi mahan sisältä. Yhdeksännestä päivästä lähtien minua huimasi usein kun nousin tuolilta ylös (sitä tosin tapahtuu joskus muutenkin, mutta ei yleensä kovin usein), samana päivänä myös läämmöt romahtivat noin 0,3 astetta. Kymmenentenä päivänä oviksesta eli perjantaina tullessani suihkusta valkovuotoa valui pitkin reisiä (tätä pidin omituisena), myös lämmöt nousivat takaisin ne 0,3 astetta. Samana päivänä alushousuissa oli tippa värjäytynyttä valkovuotoa, josta päättelin, että menkat ovat alkamassa. Perjantai illalla aloin kuitenkin ihmettelemään kun minkäänlaisia tuntemuksia tädin kylään tuloon ei ollut. Minä yleensä alan voimaan huonosti paria päivää ennen menkkoja. Myöhään illalla tunsin ikäänkuin kovia oviskipuja, jotka kestivät vain hetken. Lauantaina ja sunnuntaina ei tuntunut yhtään miltään. Maanantai- ja tiistai-iltana mahaa alkoi nippailla jo enemmän. Niin ja kaikkein typerimmältä kuulostava oire on, että perjantaista alkaen aloin aivastelemaan vähän väliä. Nauroin kerran, kun joku tuolla jollain toisella palstalla kyseli, että onko aivastelu raskausoire. Taisi napsahtaa pilkka omaan nilkkaan. :laugh: Nyt nippailee tuolta mahasta jo enemmänkin, mutta eipä muuten ihmeempiä... ja viime yönä nälätti. Plussatuulosia vielä teille lopuille piinailijoille!

Iida-Liina kiitos kun jaoit kokemuksesi, näitä on aina kiva lukea niiltä jotka ovat juuri raskautuneet, jos vaikka jokin oire täsmäisi omaan :D
Aika hauska toi aivastus reaktio :laugh:
Mulla noista täsmää toi valkkari ja huimaus, mutta saas nähdä... :p

Huomenta kaikille! Kylpylässä on sitten käyty ja vietetty ihanan rentouttava loma. Koko reissun ajan jännäsin, että milloin se täti kurvaa paikalle ja en voikaan mennä altaisiin. Mutta täti se vaan pysyi poissa, joten tänä aamuna oli pakko testata ja... PLUSSA TULI!!!
Testiviiva on aika haalea, mutta hyvin selvä, että kai se ennenaikainen joulupaketti on sitten tulossa! Iiik, ja ihanaa!
Mies tulee kohta kotiin, menee itse työterveysverikokeisiin ja vie mut samalla töihin. Saan kertoa ilouutiset!!!
Voi kun kyytiläinen pysyisi myös mukana!

Aivan mahtavaa skorpioni07 :flower: :heart:
Tosi hienoa että on jo kahdella käynyt plussa tässä pinossa :D Voi kun minäkin saisin liittyä teihin... masussa juilii ja tissit turpoo/särkee, mutta toivon että nämä olisi muuta kuin pms oireita. :xmas:

Mulla tuli aamulla tuhrua ja juili alamahaa, päivällä ei ole mitään tullut eikä oikeestaan joilinut, mutta sisltäpäin masua kutittanut... eli luultavasti huomenna menkka-paskat alkaa :headwall: :kieh: :'( :snotty: :ashamed: :| :whistle: :) :D :laugh: Tuossa minun oletettava olo huomenna ja viikonloppuna joka päätyy hymyyn kun on joulu, vaikka en siitä kauhiasti perusta, mutta kuitenkin on lomaa töistä ym... joulu iloa kaikille ja toivon ettei muille mensut tule vaan pärähtää pullea plussa :xmas:

Tuossa kuva tämänpäiväisestä varmistustestistä:
http://www.aijaa.com/v.php?i=1356285.jpg

Vähän on mahaa nippaillut molemmilta puolilta ja hiukan huono olokin on ollut hetkittäin. Oon myös aivan kamalan väsynyt, nytkin tekis mieli ottaa päikkärit. Rinnat tuntuu olevan vähän turvoksissa ja nännit on kai suurentuneet tai sitten vaan kuvittelen.

En oo soittanut vielä neuvolaan, ajattelin odottaa kuitenkin joulun välipäiviin asti. Tuon laskettu aika -laskurin mukaan mun lasketuksi ajaksi tulee 24.8.2008 eli juuri ja juuri kesävauva. :) En oo kerenny vielä soittamaan neuvolaan, ajattelin soittaa sitten heti joulun jälkeen.

Meikä tippu tästä ringistä tätsy tuli tänään. :ashamed: Vähennän myös palstailua ja keskityn johonki muuhun ku vauvan tekoon, niin ehkä se tärppi tulis joskus.
Hyvää Joulua kaikille ja Onnellista Uutta Vuotta 2008! :heart: :xmas:

Mulla on ollut ihan ihmeellinen kierto..tossa pari viikkoa sitten ajettelin tuntevani ovulaation ja lämmöt nousi..sitten lämöt tippuivat ja olen odotellut menkkoja...mutta mitään ei ole kuulunut. Nyt sitten viluttaa ja mahasta nippailee kovasti...tarvitsee vaan odotella lisää... :o Mä kyllä luulen ihan oikeasti että ne menkat alkavat ihan pian...Mutta tsemiä vielä muille!

Mä testasin tänään negan, joten eiköhän se oo aika selvä peli. Ostin vahingos sellasen digitaalisen testin, ja oli aika paha, kun heti ruutuun pamahti "ei raskaana". Eikö siinä olis voinu olla, vaikka jotain, että "Pahoittelumme, ettei teitä tällä kertaa onnistanut, mutta toivotamme onnea seuraavaan yritykseen..." :laugh: Ois ollu pehmeempi lasku todellisuuteen!

Mangusti80, älähän vielä luovuta. Kenties sinulla on ollut myöhäinen ovis. Sieltähän voi plussa tupsahtaa vähän jälkijunassa. Pidän kovasti sinulle peukkuja!

Itsellä on niin oireeton olo, että vähän hirvittää, onko siellä masussa kaikki hyvin. Alkuraskauden ultraakin pitää vielä vajaa pari viikkoa odotella. Toivottavasti se pikkuinen siellä salaa kasvaapi, vaikkei suurempaa hämminkiä haluakaan aiheuttaa.

Mullakaan ei ole suurempia oireita, silloin tällöin mahaa nippailee oikealta puolelta ja muutama pahanolonhetki on ollut silloin tällöin. Rinnat on kyllä ihan törkeen turvoksissa, täytyy varmaan ostaa alennusmyynneistä kuppikokoa isommat liivit! Mulla on eka neuvola 15.1. Itellä on myös vaikka mitä pelkoja vauvan suhteen, toivottavasti pikkuisella ois kaikki hyvin eikä siksi halua aiheuttaa sinullekaan Iida-Liina pahempia oireita. :hug:

Nyt on sitten noin viikon menkat myöhässä...odottelen vielä siis ensi viikkoon ennen kuin teen testin..voi olla että ovis oli sittenkin odotettua myöhemmin tai menkat ovat jostain toisesta syystä kuin raskaudesta siirtyneet..kyllä on tää odottavan aika pitkä... :/ Mitäs Iida-Liinalle ja skorpionille kuuluu??

Yhteistyössä