S
sssssssssss
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja onneavaan:En ymmärrä miten joku voi edes pitää tavallisena ja hyväksyttävänä tällaisia "lapsi pussaa tissejä" - juttuja. HUOM! Todellakin lapsi, ei edes imeväinen vauva.
Lapsen elämään ei kuulu tietyt asiat.
Vitsailu ja provosointi moisilla on epätavallista huomionhakuisuutta ja halua shokeerata.
Miksi ihminen tekee näin... niinpä niin...
Ymmärrähän sinä, että kaikille rinnat eivät ole seksuaalinen asia, joka säästetään vaan miehelle lähmittäväks. Katos jotkut käyttävät niitä niiden alkuperäiseen tarkoitukseen, lapsen ruokkimiseen.