Viittisköhän sitä viel näin vanhana muuttaa nimeään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kokeile aluksi muuttaa tuo vieras joksinkin tunnistettavaksi persoonaksi, jos totut siihen niin vaihda sitten oikeakin nimi. ;)

Ei sentään. Onko kutsumanimesi ensimmäinen vai toinen? Ja kuinka vanha on näin vanha?

Toinen nimi on ollut aina kutsumanimenä.. tai ainakin niin kauan kuin itse muistan. Ja olen kohta 30... Voitte varmaan kuvitella mikä mun etunimi on kun sen vois helposti vääntää Kylliksi :whistle: :snotty:

Mie kanssa joskus mietin ihan tosissani nimen muuttamista. En tosin tykkää kumastakaan imestäni joten olisin sen ihan koonaan vaihtanu, mutta sitten aloin oikeesti miettimään miltä se mun vanhemmista tuntuis, ja jäi vaihtamatta. :/

Mutta jos toisen nimes haluat kutsanimeksi niin mikäs siinä, ei muuta kuin vaihdat vaan. Eihän sillä oo mittään merkitystä teetkö sen 15 v:na vaiko 80v:na. Pääasia että itse oot tyytyväinen :)

Jos kutsumanimi ei muutu, niin sitten vaihdosta ei varmaan koidu haittaa. Tutut vois vaan olla ihmeissään, jos kolmekymmentävuotta Maijana tiedetty tyyppi olisikin yhtäkkiä Hannele. ;) Mutta kaikkeen tottu. En kyllä keksi, minkä voi vääntää Kylliksi...

Niin ja kohta kolmekymppinen ei ole vanha. Ei, ei, ei!
Nimimerkillä yli kolmikymppinen ei-vanha.

Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:
Jos kutsumanimi ei muutu, niin sitten vaihdosta ei varmaan koidu haittaa. Tutut vois vaan olla ihmeissään, jos kolmekymmentävuotta Maijana tiedetty tyyppi olisikin yhtäkkiä Hannele. ;) Mutta kaikkeen tottu. En kyllä keksi, minkä voi vääntää Kylliksi...

Nimimerkillä yli kolmikymppinen.

Kyllikki.....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:

Nimimerkillä yli kolmikymppinen.

Kyllikki.....

Miun täti on kyllikki, ja kylliksi kutsutaan. Ja kaunis nimi mun mielestä, ei ainakaan joka toisella ole samaa nimeä. :)