Viivi Pumpanen on seonnut.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mutsi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mutsi"

Vieras
Tai on ollut sitä aina.

Joka toisessa iltalehdessä/seiskassa juttu hänestä tyyliin "mul on uus prätkä, mul on uus mies, nyt olen sinkku, nyt mul on uus mies, mul on prätkä, mies, sinkku, prätkä..."

Voiko ihminen vajota alemmas? Taas uus Tuksu keskuudessamme. Jippii.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24001008:
What? Mistä sä tommosia juttuja oikein luet? Ootko itte ok, kun joku Viivi sua noin harmittaa. Musta se Viivi on aika suloinen ja herttainen.

Kuten sanoin, Iltalehdessä ja Seiskassa on juttua ihan solkenaan. En tosin lue Seiskaa suuremmin, mut joskus jos erehdyn lukemaan, Viiviä ja Tuksua tulee tuutin täydeltä. :)

Mielestäni tuollainen itsensä epätoivoinen tyrkyttäminen ei ole suloista eikä herttaista, mutta sehän on makuasia.

Eikös nämä Pumpaset ja muut elä tälläisellä roskalla eli Pumpanen tekee vain duunia. Ammatti se on tuokin, olla kansakunnan sylkykuppi tai muuten vain julkkis joka kertoilee elämästään.

Ilmeisesti tälläiselle on tilausta kun ihmiset niitä lehtiä ostaa ja juttuja lukee.

[QUOTE="mutsi";24000989]Tai on ollut sitä aina.

Joka toisessa iltalehdessä/seiskassa juttu hänestä tyyliin "mul on uus prätkä, mul on uus mies, nyt olen sinkku, nyt mul on uus mies, mul on prätkä, mies, sinkku, prätkä..."

Voiko ihminen vajota alemmas? Taas uus Tuksu keskuudessamme. Jippii.[/QUOTE]
Kävis hyvin palstamammasta.

Lehdet keksivät tikusta asiaa että saavat haastatteluja. Tuskin se Pumpanen on itse lehtiin soitellut että: "nyt olis taas uus prätkä, jotta voitteko tulla haastattelemaan".

Tuotahan se on, iltikset ja 7 pv, pelkkää roskaa suurimmaksi osaksi. Ei kandee lukea jos ei pää kestä (tai ei muuten vaan kiinnosta).

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: säpäle
[QUOTE="vieras";24001073]Ei ollenkaan Tuksu, Viivi on sitä paitsi upean näköinen. Tiedän monia Viivin kaltaisia naisia paitsi ilman julkisuutta.[/QUOTE]

Niin...julkisuushan monet sairastuttaakin.

Lehdet keksivät tikusta asiaa että saavat haastatteluja. Tuskin se Pumpanen on itse lehtiin soitellut että: "nyt olis taas uus prätkä, jotta voitteko tulla haastattelemaan".

Tuotahan se on, iltikse ja 7 pv, pelkkää roskaa suurimmaksi osaksi. Ei kandee lukea jos ei pää kestä (tai ei muuten vaan kiinnosta).

Sensaatiohakuista paskaa, lööpit kirkuvat isoilla kirjaimilla ja ihmiset voivat pyöritellä päätään. Suomi tarvitsee uuden Matti Nykäsen ja Mervi Tapolan, että voimme tuntea itsemme paremmaksi ihmiseksi.

Viivi tarvitsee julkisuutta. Ei niitä töitä muuten ropise. Ja hyvinhän tuo saa julkisuutta, paremmin kuin uusi missi. Onkohan misseillä kovaakin kilpailua keskenään vai ovatkohan kavereita?

[QUOTE="tööt";24001262]Tässä ketjussa ainoa sairas olet sinä[/QUOTE]

Mielestäni on vähintäänkin huolestuttavaa, että pidätte tuollaista elämäntyyliä normaalina. Mutta kai se on sitä hullua nykyaikaa.

No joo. Mut se Anni mikälie nyt olikaan. Joka seiskassa missikisojen jälkeen..

Sille ei kukaan oo tainnu vinkata, et niin mustat kulmat ei ihan istu blondin kanssa,,

[QUOTE="mutsi";24001348]Mielestäni on vähintäänkin huolestuttavaa, että pidätte tuollaista elämäntyyliä normaalina. Mutta kai se on sitä hullua nykyaikaa.[/QUOTE]

Mitäs epänormaalia on ostaa prätkä, löytyy uus äijä tai on sinkku ? Aika perussettii, sanoisin minä.

Viivi tarvitsee julkisuutta. Ei niitä töitä muuten ropise. Ja hyvinhän tuo saa julkisuutta, paremmin kuin uusi missi. Onkohan misseillä kovaakin kilpailua keskenään vai ovatkohan kavereita?

Ymmärrän, että julkisuus tuo töitä, mutta ehkä siinä voisi jonkinlaisen tason silti pitää, mitä itsestään levittelee? :) Jos jutut ovat uusimies-prätkä-taassinkku-tasoa, en osaa arvostaa kovin korkealle. Samaa linjaa Tuksun kanssa tuntuu vetävän.

[QUOTE="mutsi";24001348]Mielestäni on vähintäänkin huolestuttavaa, että pidätte tuollaista elämäntyyliä normaalina. Mutta kai se on sitä hullua nykyaikaa.[/QUOTE]

Mitä hullua on nuoren naisen elämäntavassa, joka nauttii elostaan ja olostaan? Tuhannet muutkin nuoret nauttivat, kaikista ei vaan kirjoiteta seiskoissa ja hymyissä, joita 'sinä et lue'

Mitäs epänormaalia on ostaa prätkä, löytyy uus äijä tai on sinkku ? Aika perussettii, sanoisin minä.

Mikäs siinä, jos jokaisen jutun saisi lukea lehdistä vaikkapa kerran, mutta näitä prätkä-juttuja on ollut ainakin 5 kertaa peräkkäin, miehistä ja niiden vaihdosta tuon tuosta ja sinkkuna ollaan aina joka välissä...en sanoisi ihan perussetiksi.

Mutta typerä olen itsekin, kun menen moista roskaa lukemaan. :xmas:

Mulla ei ole Pumpasen elämäntyylistä mitään mielipiteitä kun en tunne koko tyyppiä.
(Roskalehtiä en lue, ja mitään lööppejä en purematta niele).

Lehdet takoo rahaa tarjoamalla kansalle sirkushuveja.

[QUOTE="mutsi";24001382]Mikäs siinä, jos jokaisen jutun saisi lukea lehdistä vaikkapa kerran, mutta näitä prätkä-juttuja on ollut ainakin 5 kertaa peräkkäin, miehistä ja niiden vaihdosta tuon tuosta ja sinkkuna ollaan aina joka välissä...en sanoisi ihan perussetiksi.

Mutta typerä olen itsekin, kun menen moista roskaa lukemaan. :xmas:[/QUOTE]

Et oikein taida ymmärtää, miten media toimii? Paskalehdet keksivät juttuja omasta päästään, kaivavat vanhoja esiin ja ottavat haastatteluista haluamansa kohdat juttuihin, että saadaan ne kuulostamaan halutuilta.

Jos Seiska ja vastaavat kirjoittaisivat esmes Viivin normaalista arjesta, niin kukaan ei niitä paskalehtiä lukisi saati ostaisi. Et edes sinä.

Yhteistyössä