K
kirpar
Vieras
Kohta 2 ja noin 4-vee veljekset on tehneet illoista meille ihan silkkaa tuskaa. Samat rutiinit ovat olleet jo aikapäivät, iltapala, iltapesut, vähän lukemista ja sitten omaan sänkyyn nukkumaan. Ja nyt sitten viimeiset puoli vuotta meininki on ollut ihan mahdotonta ja pahenee vaan, kun pienempi kasvaa.
Sängystä hypitään pois, mennään toisen sänkyyn, tehdään kuperkeikkoja, kikatellaan ja tapellaan. Käydään muksimassa toista, kierähdetään omassa sängyssä, mennään toisen sänkyyn, mennään takaisin omaan sänkyyn, huudellaan toiselle jotain ja kikatetaan päälle. Tilanne on loppumaton. Jos isä ( joka on kolmivuorotöissä, joten ei ole joka ilta paikalla) vie toisen olohuoneeseen hetkeksi toinen nukahtaa ihan heti.
Ovat ihan väsyneitä, mutta siltikin sitten aloittavat sen jokailtaisen riehumisen. Ollaan yritetty aikaistaa ja myöhentää nukkumaanmenoa, ei ole mitään vaikutusta. Etenkin niinä iltoina, kun olen yksin ja mies on töissä menee hermot, koska tätä voisi jatkua vaikka koko yön.
Vinkkejä anyone? Pitäisikö siirtää toisen sänky meidän makkariin tai työhuoneeseen?
Sängystä hypitään pois, mennään toisen sänkyyn, tehdään kuperkeikkoja, kikatellaan ja tapellaan. Käydään muksimassa toista, kierähdetään omassa sängyssä, mennään toisen sänkyyn, mennään takaisin omaan sänkyyn, huudellaan toiselle jotain ja kikatetaan päälle. Tilanne on loppumaton. Jos isä ( joka on kolmivuorotöissä, joten ei ole joka ilta paikalla) vie toisen olohuoneeseen hetkeksi toinen nukahtaa ihan heti.
Ovat ihan väsyneitä, mutta siltikin sitten aloittavat sen jokailtaisen riehumisen. Ollaan yritetty aikaistaa ja myöhentää nukkumaanmenoa, ei ole mitään vaikutusta. Etenkin niinä iltoina, kun olen yksin ja mies on töissä menee hermot, koska tätä voisi jatkua vaikka koko yön.
Vinkkejä anyone? Pitäisikö siirtää toisen sänky meidän makkariin tai työhuoneeseen?