A
ahdistunut
Vieras
pliis vastatkaa mulle.meen täällä kohta pitkin seiniä kun alko nyt ahdistaa voiko vauvalle jotain tapahtua kahdesta lasillisesta..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ahdistunut:pliis vastatkaa mulle.meen täällä kohta pitkin seiniä kun alko nyt ahdistaa voiko vauvalle jotain tapahtua kahdesta lasillisesta..
Alkuperäinen kirjoittaja raskaana mäkin:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja raskaana mäkin:Alkuperäinen kirjoittaja pulmia:Siinä on juuri sitä raskausaikana kokonaan kiellettyä makeutusainetta, eli syklamaattia. Joten en ota sen suhteen mitään riskiä!
Entä sitten? Yks lasillinen ei vaaranna mitään.
Ai ei vai ? Ootkos ihan 100% varma.
Pienet määrät mitään ei vaaranna ollenkaan. Tai no, alkoholi on kokonaan kielletty mut muiden kanssa voi käyttää omaa järkee.
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Teet kärpäsestä härkäsen, todella. On se nyt ihme, jos ei voi sanoo, että ei kiitos, nyt ei tee just mieli kokista. Sano vaikka et joit aamupäivällä jo sitä, että nyt maistuis vaikka mehu. Tai miks sitä pitää perustella? Jos et nyt sitä halua, et halua... Herranjestas, ei sen nyt noin vaikeeta pitäs olla.
Alkuperäinen kirjoittaja pulmia:Alkuperäinen kirjoittaja juu:Teet kärpäsestä härkäsen, todella. On se nyt ihme, jos ei voi sanoo, että ei kiitos, nyt ei tee just mieli kokista. Sano vaikka et joit aamupäivällä jo sitä, että nyt maistuis vaikka mehu. Tai miks sitä pitää perustella? Jos et nyt sitä halua, et halua... Herranjestas, ei sen nyt noin vaikeeta pitäs olla.
Siis, jos mä olen ihan koukussa siihen kokikseen, niin ei kai tuollaiset mene läpi. Luultavasti muutenkin epäilevät koko ajan, et milloin ilmoitamme, että vauva on tulossa.
Ehkä teen kärpäsestä härkäsen, mut en kysynyt miksi mun pitäisi asiaa perustella vaan, että mitä tekosyitä keksin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos pari lasillista ois oikeesti vaarallista, pitäs olla pakkausmerkintä "sisältää syklamaattia, joka vaarantaa sikiön terveyden" - vai mitä?