Vinkkejä pieniin häihin!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja morsian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

morsian

Vieras
Millaiset voisi olla pienet häät? Mies ei halua kuin maistraattivihkimisen ja en voi toista pakottaakaan "normaaleihin" häihin. Ja toisaalta tuntuu kirkon tilan haaskaukselta kun vieraitakaan ei tulisi olemaan kuin maksimissaan 25 henkeä joten ideoita tarttis miten saisi pienet mutta kauniit häät....

Eikö kellään minkaanlaista vinkkiä?

Miltäs kuulostais tällainen; Maistraatissa vihitään sitten ravintolaan syömään ja lopuksi kuvaamossa perhekuva ja tämä kaikki ihan vain oman perheen kesken. Sukulaisille sitten lähettäisimme kuvamme yllätyksenä. Olisiko tuommoinen ihan liian korutonta?

Meillä oli tällainen maistraattivihkiminen:
Paikalla vain lähisuku, 9 vierasta. Olen aina ollut isän tyttö ja halusin ehdottomasti hänen saattavan, joten hän saattoi pienen matkan takahuoneesta "alttarille". Seistiin toisiimme katsoen (siis tuleva aviomieheni ja minä ) ja taustalla soi Erikssonin kappale "kun katsoit minuun", jolla on meille erityismerkitystä. Tämä oli meidän ns.puheemme, sitten laamanni sanoi viralliset sanat. Päällemme heitettiin riisiä, kun tultiin ulos koko talosta, mikä oli ihan kiva yllätys.
Viihdymme kotona ja koska meillä omakotitalo, oli kahvitus ja maljat kotona. Valokuvia otettiin itse pihalla ja niistä tuli ihan hyviä.
Sukulaisille lähetin sellaiset Olemme muuttaneet kortit ja siihen laitoin, että olemme nyt kaikki samannimisiä.

Meillä on vieraita n 20 ja silti kirkkohäät. Ei missään ole määritelty montako vierasta pitää olla, että saa varata kirkon. Kaksi todistajaa riittää. Vihkimisen jälkeen meillä oli pieni tilaisuus, missä ystäväni soitti musiikkia. Muu ohjelma oli ruokailu (osa vieraista kauempaa) ja kahvit päälle. Siinä se. Paikalla lähimmät eli vanhemmat, isovanhemmat, sisarukset ja lähimmät ystävät.

Yhteistyössä