Vinkkejä työhaastatteluun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olisko jollain takuuvarmoja vinkkejä työhaastatteluun? Työpaikka on toimistosihteerin virka, ja työssä vaaditaan asiakaspalvelutaitoja ja oma-aloitteisuutta. Mitä kaikkea voisin itsestäni kehua? En ole mitenkään erityisen ulospäinsuuntautunut, kuten nykyään pitäisi työnhakijan kai olla, mutta tiedän, että työn osaisin tehdä tosi hyvin ja motivaatiota siihen riittää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No koitat ainakin vaikuttaa innostuneelta ja lopuks tietysti kyselet innoissas kaikenlaista työstä ja työpaikasta. Onnea haastatteluun =)

Mitä mä voisin kysyä siitä työpaikasta? Työ kiinnostaa mua tosi paljon ja tiedän siitä jo kaikki oleelliset...

No koitat ainakin vaikuttaa innostuneelta ja lopuks tietysti kyselet innoissas kaikenlaista työstä ja työpaikasta. Onnea haastatteluun =)

Mitä mä voisin kysyä siitä työpaikasta? Työ kiinnostaa mua tosi paljon ja tiedän siitä jo kaikki oleelliset...

No keksit ihan mitä vaan kysyttävää vaikka tietäisit vastauksen

Kurkkaa ainakin netistä yrityksen perustiedot, henkilöstömäärä ja liikevaihto, suurimmat asiakkaat, toimiala yleensäkin jne. Voit kysyä mitkä ohjelmat heillä on käytössä, onko tulossa vaihdoksia, minkä kanssa yhteensopivat (esim SAP ja Crystal reports tms) ja onko ko ominaisuuksia hyödynnetty paljonkin. Mikä on henkilöstön/osaston taitotaso eli osaavatko kaikki tehdä vai oletko yleisopettaja samalla jos et tee sit itse niitä. Tulostuksenhallinta, raportointityökalut, verkkoratkaisut, onko esim videoneuvotteluja eri toimipisteiden välillä, mese, intranet vai etanaposti tms.

Yhteistyössä