Alkuperäinen kirjoittaja Esme harmaana:itse olen kanssa katsellut tota Kristeniä, ett nuori ja kaunis tyttö ja vähän limasen oloinen ollut viime aijkoina. Nyt näytti kyllä tosi nätille, mutt ilme noissa kuvissa pikkasen, öööö hutsahtava tai ylimielinen. Kaunis hän kyllä kuitenkin on...
Ei vaan tuo true blood sytytä mua vieläkään mitenkään. Onko Meyer matkinut vai päivastoin tosta sarjasta juttuja, esim tää ajatustenluku toisinpäin???? Hirveesti samaa viattomuutta, yms mut silti jotenkin toi true blood on kuin jostain ufoplaneetalta, ett se ei koskaan vois olla totta, toisin kuin toi Houkutus. Se vaikka oikeesti voiskin tapahtua!
Mäkin olen kovasti miettinyt että kuka matkii ja ketä. Aivan liian samankaltaiset jolloin true blood jää pitkälle kakkoseksi. Kun katoin tuon kakkosjakson ja sookie kysyy että maistuuko erilaiselta kuin muut niin leuka loksahti. Ihan kuin katsoisi synkempää(onkohan oikea sana tarkoitukseeni) versiota twilightista. No pitääpi sitä kuiteskin katsoa ja nähdä rupeeko viemään mennessään.