Virallinen Twilight-pino vol.4

Alkuperäinen kirjoittaja Esme harmaana:
itse olen kanssa katsellut tota Kristeniä, ett nuori ja kaunis tyttö ja vähän limasen oloinen ollut viime aijkoina. Nyt näytti kyllä tosi nätille, mutt ilme noissa kuvissa pikkasen, öööö hutsahtava tai ylimielinen. Kaunis hän kyllä kuitenkin on...

Ei vaan tuo true blood sytytä mua vieläkään mitenkään. Onko Meyer matkinut vai päivastoin tosta sarjasta juttuja, esim tää ajatustenluku toisinpäin???? Hirveesti samaa viattomuutta, yms mut silti jotenkin toi true blood on kuin jostain ufoplaneetalta, ett se ei koskaan vois olla totta, toisin kuin toi Houkutus. Se vaikka oikeesti voiskin tapahtua!

Mäkin olen kovasti miettinyt että kuka matkii ja ketä. Aivan liian samankaltaiset jolloin true blood jää pitkälle kakkoseksi. Kun katoin tuon kakkosjakson ja sookie kysyy että maistuuko erilaiselta kuin muut niin leuka loksahti. Ihan kuin katsoisi synkempää(onkohan oikea sana tarkoitukseeni) versiota twilightista. No pitääpi sitä kuiteskin katsoa ja nähdä rupeeko viemään mennessään.

moi kaikille pitkästä aikaa, tällä tytöllä on ollut sellaista vilskettä rakkausrintamalla jonnin aikaa, etää meenaa välillä koko ketju unohtua :D kolmatta leffaa odottelen kovasti ja kakkosenhan saa kohta jo postilaatikkoon.. ja sen julisteen, rannenauhat, kortit, tarrat ja mitä sitä nyt oli. aijai. :p

Alkuperäinen kirjoittaja stupid shiny volvo owner:
candy.jpg

no aijaa :p :p :p panisin

Alkuperäinen kirjoittaja Esme harmaana:
itse olen kanssa katsellut tota Kristeniä, ett nuori ja kaunis tyttö ja vähän limasen oloinen ollut viime aijkoina. Nyt näytti kyllä tosi nätille, mutt ilme noissa kuvissa pikkasen, öööö hutsahtava tai ylimielinen. Kaunis hän kyllä kuitenkin on...

Ei vaan tuo true blood sytytä mua vieläkään mitenkään. Onko Meyer matkinut vai päivastoin tosta sarjasta juttuja, esim tää ajatustenluku toisinpäin???? Hirveesti samaa viattomuutta, yms mut silti jotenkin toi true blood on kuin jostain ufoplaneetalta, ett se ei koskaan vois olla totta, toisin kuin toi Houkutus. Se vaikka oikeesti voiskin tapahtua!

Mäkin olen kovasti miettinyt että kuka matkii ja ketä. Aivan liian samankaltaiset jolloin true blood jää pitkälle kakkoseksi. Kun katoin tuon kakkosjakson ja sookie kysyy että maistuuko erilaiselta kuin muut niin leuka loksahti. Ihan kuin katsoisi synkempää(onkohan oikea sana tarkoitukseeni) versiota twilightista. No pitääpi sitä kuiteskin katsoa ja nähdä rupeeko viemään mennessään.

Juuri näin! Veit sanat suustani... Ja kaikki ne asennot ja ilmeet ja eleet on kuin suoraan jostain kopiosta. Siksi olisikin kiva tietää, ett kumpi on tehty ensin. Ihan mielenkiinnosta...

Mukava kuulla nöppösestäkin. Hän taitaa olla Rakastunut, vai mitä? ;)

True blood tuli twilightin jälkeen. Tämä oli wikissä
Sarjan päähenkilö Sookie Stackhouse työskentelee Merlotte's-nimisessä baarissa. Sookie ei ole vampyyri, muttei hän myöskään ole ihan tavallinen ihminen, sillä hän osaa lukea ajatuksia, tai oikeammin muiden ihmisten sensuroimattomat ajatukset tulvivat väkisin hänen mieleensä.
Eräänä päivänä Bill Compton -niminen vampyyri ilmaantuu Sookien työpaikalle ja Sookie tuntee välittömästi vetoa Billiin. Sookie huomaa, että hänen telepaattiset kykynsä eivät toimi Billiin, mikä saa hänet kiinnostumaan vampyyristä entistä enemmän. Pian kaksikko on heikkona toisiinsa. Sookie kuitenkin osoittaa ajoittain kiinnostusta myös baarinomistaja Samiin, joka on muodonmuuttaja.

Siis muodonmuuttajankin saanut kehiin joka on myös rakastunut sookieen...ei elämä

Sarjan päähenkilö Sookie Stackhouse työskentelee Merlotte's-nimisessä baarissa. Sookie ei ole vampyyri, muttei hän myöskään ole ihan tavallinen ihminen, sillä hän osaa lukea ajatuksia, tai oikeammin muiden ihmisten sensuroimattomat ajatukset tulvivat väkisin hänen mieleensä.
Eräänä päivänä Bill Compton -niminen vampyyri ilmaantuu Sookien työpaikalle ja Sookie tuntee välittömästi vetoa Billiin. Sookie huomaa, että hänen telepaattiset kykynsä eivät toimi Billiin, mikä saa hänet kiinnostumaan vampyyristä entistä enemmän. Pian kaksikko on heikkona toisiinsa. Sookie kuitenkin osoittaa ajoittain kiinnostusta myös baarinomistaja Samiin, joka on muodonmuuttaja.

Siis muodonmuuttajankin saanut kehiin joka on myös rakastunut sookieen...ei elämä

Juu, voi Cheese............. Tää on niin Twilightia kuin olla ja voi. Kiitos ja kumarrus. Ihmettelen kyllä, ett näin läheltä liippaa kaksi asiaa. muodonmuuttajakin vielä kehissä ja tuntee vetoa myös siihen. Eli Jaacobbihan se siellä. Ja tietty tää Sookie ja Vampyyri saa lapsen, johon tää muodonmuuttaja rakastuu tmv.....

Minä en tykkää Kristenistä oikein kun se on niin ylimielisen oloinen.. Tosin haastatteluissa jännittää kovasti eikä tuu niin sitä vaikutelmaa.

True Bloodista nyt suut suppuun ku en halua kuulla mitä siinä tulee tapahtumaan!! Kuulostaa kyllä aika kopiolta, mutta ei haittaa ku on niin erilainen kuitenki :)

Itse asiassa True Bloodin perustana olevan kirjasarjan eka osa, Dead until dark ilmestyi jo 2001, kun Twilight ilmestyi kirjana vasta 2005... Näin kertoo siis wikipedia, oli iiihan pakko käydä tarkistamassa :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Itse asiassa True Bloodin perustana olevan kirjasarjan eka osa, Dead until dark ilmestyi jo 2001, kun Twilight ilmestyi kirjana vasta 2005... Näin kertoo siis wikipedia, oli iiihan pakko käydä tarkistamassa :D

Eli, haa kuka matkii ketä????? Mut paremmalta silti Meyerin versio kuulostaa, vaikka ois tullukkin myöhemmin... Pisteet täältä Meyerille.

Juu, onhan tuo hermostunut haastatteluissa tuo Kristen, mut aina nuo ilmeet ja eleet on vähän........hmmmmmmmmmmmm

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ok...twilightia ruvettiin kirjoittamaan 2003

Kai se on liityttävä tähän pinoon, vaikka olenkin tässä kuukauden päivät yrittänyt vakuutella itselleni, että ohi se menee.

Olen tässä suhteessa aikamoinen aloittelija. Luin Houkutuksen helmikuun alussa ja sitten nopeassa tahdissa muutkin osat plus kaiken mitä netistä löytyy... Nyt kun olen lukenut kaikki mahdolliset ja katsonut ekan elokuvankin pariin kertaan, odottelen vain loppuja elokuvia.

Tuntuu kauhealta, kun mikään muu kirja ei tunnu miltään. Yritän lukea kaikkea mahdollista, mutta mikään ei juuri nyt oikein sytytä. Tavoitteena on siis päästä eroon pakkomielteisestä halusta lukea koko saaga vielä ainakin pariin kertaan.

Sanokaa joku, että on olemassa muitakin kolmekymppisiä, jotka höyrähtävät tähän yhtä lailla? Aika yksinäiseltä tuntuu.

31v ja täällä fanittaa, ei siis hätää anika.

true bloodista; Katselin ykkös ja kakkoskauden ennen twilight kirjojen ihmeellistä maailmaa. Onhan niissä samanlaisuutta, mut kuitenkin erilaista. kolmatta kautta odotan kovasti.

Alkuperäinen kirjoittaja sane:
31v ja täällä fanittaa, ei siis hätää anika.

true bloodista; Katselin ykkös ja kakkoskauden ennen twilight kirjojen ihmeellistä maailmaa. Onhan niissä samanlaisuutta, mut kuitenkin erilaista. kolmatta kautta odotan kovasti.

kiitos, kiitos... =)

En tiedä mikä kumma siinä vetää puoleensa niin kovin, mutta hankalaa on erossa pysyä.

täällä siis ikää 34v

ANIKA: Mä oon 32-vee, kahden lapsen äiti. Ja jos oot lukenut aiempia juttuja, niin ihan koukussa eikä loppua näy, ei vaan!!!!!!!!!!!!!!! :) Täysin hurahtanut, ett välillä ihan hävettää. ;)

Täällä myös yksi 31-v kahden lapsen äiti ja aivan hurahtanut :) Ja ihan sama juttu, mitkään muut kirjat ei oikein enää sytytä...Mies ihmettelee kun on koko ajan joku osa saagasta käsissä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Twilight-mom:
Musta taas True Blood on PALJON uskottavampi ku Twilight. Siis että vois oikeesti tapahtua tms. kun joku tuossa aiemmin kommentoi.

Mun on pakko esittää eriävä mielipide. Twilightin vampyyrit eivät poikkea ihmisistä kuin kromosomitasolla jolloin niillä ei ole noita epäuskottavia "kuolee auringonvaloon jne. juttuja" Ei muuta muotojaan eikä kuole hopeaan, vaarnoihin ja tuo valkosipulijuttu. Eli true blood on perinteistä vampyyri legendaa kuin taas twilightissa heidät on tuotu lähemmäs ihmisiä. Täähän on vain minun mielipiteeni :)

Alkuperäinen kirjoittaja Twilight-mom:
Musta taas True Blood on PALJON uskottavampi ku Twilight. Siis että vois oikeesti tapahtua tms. kun joku tuossa aiemmin kommentoi.

Mun on pakko esittää eriävä mielipide. Twilightin vampyyrit eivät poikkea ihmisistä kuin kromosomitasolla jolloin niillä ei ole noita epäuskottavia "kuolee auringonvaloon jne. juttuja" Ei muuta muotojaan eikä kuole hopeaan, vaarnoihin ja tuo valkosipulijuttu. Eli true blood on perinteistä vampyyri legendaa kuin taas twilightissa heidät on tuotu lähemmäs ihmisiä. Täähän on vain minun mielipiteeni :)

Olen täysin samaa mieltä. Jotenkin tuo true blood vaikuttaa niin epärealistiselle. Ei maailmassa kukaan vampyyri vois elää elämäänsä, niin ett koko kansakunta tietää. Se salaisuuden pitäminen tekee twilightista just sen jutun. Ja se, että he elävät ihmisten lähellä, ihmisten kanssa, paljastumatta kuitenkaan. Ja se houkutus mikä heillä kuitenkin koko ajan on. Hehän ovat juuri niitä kilttejä vampyyreja. Se tekee mielestäni houkutus-saagasta SEN JUTUN, mistä minä tykkään tai siis öööö rakastan!!!!! :)

Yhteistyössä