Virikelapsen päivähoitopäivien valitsemisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos jotakuta kiinnostaa, niin kerron, että saan tosiaan itse valita päivät ja toiselle perheelle jäävät ne päivät, joita me emme käytä. Pyrin kuitenkin siihen, että toinenkin perhe saa peräkkäisiä hoitopäiviä eikä vaan yksittäisiä päiviä sieltä täältä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jos jotakuta kiinnostaa, niin kerron, että saan tosiaan itse valita päivät ja toiselle perheelle jäävät ne päivät, joita me emme käytä. Pyrin kuitenkin siihen, että toinenkin perhe saa peräkkäisiä hoitopäiviä eikä vaan yksittäisiä päiviä sieltä täältä.

Hyvä juttu, että järki voitti! Sovitko asian äidin kanssa, hoitajan kanssa vai pitikö sun ottaa yhteyttä ylemmäskin?

Minulla oli vanhempi tyttö ihan aluksi ryhmiksessä kuntoutuksellisesti ja oli joka päivä,mutta kun muutimme niin sen jälkeen päiväkodissa ekana vuonna oli kahtena päivänä viikossa,mutta sitten kun kävi varhennetusti esikoulun päiväkodissa niin sitten oli joka päivä .

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Eräs Pph:
Niinhän se olis kätevää, mutta lain mukaan lapset ovat samalla viivalla, olivat sitten "virikelapsia tai työssäkäyvien vanhempien lapsia.

Mä hyväksyin tämän hoitopaikan vain, koska mulle perhepäivähoidon ohjaaja sanoi, että minä saan valita, koska lapseni menee hoitoon :( Ja nyt sitten käytännössä tämä toinen äiti sanelee, koska hän haluaa olla kaksin vauvan kanssa. Perhepäivähoidon ohjaaja on just lomalla, joten joudun odottaa ensi viikkoon asti, ennen kuin voin hänen kanssaan asiasta neuvotella.

Jos kerran asia on näin, niin sitten vain ilmoitat sinulle sopivat päivät ja sanot, että näin on sovittu perhepäivähoidon ohjaajan kanssa. Piste. Ei sinun enää tarvitse mitään neuvotella, kun kerran olet jo lupauksen saanut.

Yhteistyössä