Voi ei! Mä en osaa päättää!!! HELP!! *KUVAT LISÄTTY*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hmm.. oranssin mekon yläosa on tosi outo.. nuo leikkaukset sivuilla leventävät niin että näyttää siltä kuin rinnat olisivat suhteettoman suuret ja roikkuisivat navassa asti.
Punaisessa mekossa näytät olevan raskaana ja tuollainen leikkaus käy paremmin pienirintaiselle.
Mutta jos noista pitää valita niin oranssi.

Molemmat sopii sulle hyvin ja ovat kauniita. Ja mun mielestä et näytä mitenkään muhkealta vaan just hyvälle ja muodokkaalle. Noista mä ehkä laittasin oranssin, mut kumpi vaan siis sopii.

Alkuperäinen kirjoittaja oooo:
Hmm.. oranssin mekon yläosa on tosi outo.. nuo leikkaukset sivuilla leventävät niin että näyttää siltä kuin rinnat olisivat suhteettoman suuret ja roikkuisivat navassa asti.
Punaisessa mekossa näytät olevan raskaana ja tuollainen leikkaus käy paremmin pienirintaiselle.
Mutta jos noista pitää valita niin oranssi.

No ei kait se haittaa vaikka leikkaus suurentais rintoja. Molemmat puvut oikein kauniita! oranssi parempi kesäjuhliin

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oranssi, punainen ennemmin pikkujouluihin. mutta olkaimettomat, hyvin tukevat liivit alle! tuossa kuvassa näyttää että tissit roikkuu navassa.

Miun tissejä ei oikein paremmin saa tuettua ilman olkaimia. :/ Pitää käydä vielä kattoon huomenna jos löydän paremmat liivit.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Mä päätin sittenkin ja se on punainen. :D (joo, kyllä mä tuijottelin tämän väliajan noita kuvia. Ja ei, se pesukone ei vieläkään ole päällä.. :snotty: )

:D Kiitos avusta kuitenkin!

Yhteistyössä