Voi ei mä keksin eilen kolmannen tatuoinnin aiheen...

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Kaksi seuraavaa kuvaa on jo ollut tiedossa, mutta eilen sitten keksin kolmannen. :whistle:

Tuo kuva ei olisi kovin iso, mutta se mihin kohtaan sen ottaasin on kyllä mietinnän alla. Mietin rannetta (siis ranteen sisäpuolta ), mutta se kuva voi olla aavistuksen liian iso siihen. Ja mietin sitäkin, että onko oikeen fiksua hoitajalla näkyä tatuointi noin selvästi.

Oikia nilkka on jo varattu yhdelle kuvalle, samoon oikia olkavarsi. Vasemmassa olkavarressa ja sääressä on jo kuvat, samoon oikias lapaluus.

Tarkalleen ottaen olis muuten neljä kuvaa jotka haluaasin. :whistle: Se neljäs olis aivan pieni.

Ja ei mä en kaipaa mitään kommentteja, että kaikki tatuoinnit on rumia, koska mä otan niitä lisää kuitenkin. :D

[QUOTE="Tattoo";24015532]Mitkä kommenttia sitten kaipaat? Ihailua ja hyväksyntää??[/QUOTE]

Jaa, että jos ei saa haukkua tatskoja rumiksi, niin ei ole mitään sanottavaa. :D No jos ei ole mitään sanottavaa, niin voi jättää kommentoomatta...

No mä näin Töölössä eräällä hoitajalla ihan violetin tukan ja enempi se kiinnitti huomiota,kuin toisella hoitajalla lähes koko säären kokoinen tatuointi joka näkyi käärittyjen housunlahkeiden alta enemmän,kuin hyvin :)

Itselläkin olisi neljä tatuointia tässä jotka haluaisin..ja kaikki otan syksyyn mennessä :)

Siis oletko sä ottanut jo sen kirjaimen, jota suunnittelit muutama vuosi sitten? Kuvaa! :)

Ja aloituksees; mitäs tohon sanois, kun et kerro millaisen kuvan. Paha kommentoida.

Mä haluaisin niskaan sellaisen mököttävän keijukaisen. Näin sen kuva Turkissa yhessä tatska lehdessä ja nyt oon yrittänyt etsiä sitä/sen tyylistä kuvaa mut en oo löytänyt...Ja itse en osaa piirtää.

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24015557:
No mä näin Töölössä eräällä hoitajalla ihan violetin tukan ja enempi se kiinnitti huomiota,kuin toisella hoitajalla lähes koko säären kokoinen tatuointi joka näkyi käärittyjen housunlahkeiden alta enemmän,kuin hyvin :)

Itselläkin olisi neljä tatuointia tässä jotka haluaisin..ja kaikki otan syksyyn mennessä :)

No joo toki tuon väriset hiukset kiinnittää huomiota. :D Mietin vain, että kun mä tulen varmaan tekemään töitä lähinnä vanhusten parissa, että miten suhtautuvat. Vaikka taitaa olla heidänkin asenne monella muuttunut nykyajan mukana.

Mulla ei ole varaa ottaa kaikkia neljää tänä vuonna, jää varmaan kahteen joihin rahat riittää. Kaikkeen tärkeen on toki se koristeellinen S-kirjaan johon tulee alle likan syntymäaika. :heart: Jos sitten sen uuden kuvan minkä keksiin ottaas kans tänä vuonna kun olis varmaan vähän halvempi kun ei ole niin iso ja suuritöinen.

[QUOTE="vieras";24015594]Siis oletko sä ottanut jo sen kirjaimen, jota suunnittelit muutama vuosi sitten? Kuvaa! :)

Ja aloituksees; mitäs tohon sanois, kun et kerro millaisen kuvan. Paha kommentoida.[/QUOTE]

Ei ole ollut varaa ottaa sitä vielä, mutta tänä kesänä sen otan! Pitääskin käydä varaamas aika sitä varten. Tatuoija suositteli sen otettavan ennen heinäkuun puoliväliä, ennen kuin mätäkuu alkaa.

Kaikillahan niitä kuvia nykyään on, varsinkin nuoremmilla hoitajilla. Ei ole mitenkään ihmeellistä, mutta tosiaan nyrpeäänkin suhtautumiseen kannattaa varautua. Ja siihen, että joku vanhus ei sinua välttämättä ikinä hyväksy ihan vaan sen kuvan takia. Jotkut pitävät niitä tyyliin rikollisen merkkinä, varsinkin jos on dementikko eikä kykyä ymmärtää asioiden muuttumista..

No joo toki tuon väriset hiukset kiinnittää huomiota. :D Mietin vain, että kun mä tulen varmaan tekemään töitä lähinnä vanhusten parissa, että miten suhtautuvat. Vaikka taitaa olla heidänkin asenne monella muuttunut nykyajan mukana.

Mulla ei ole varaa ottaa kaikkia neljää tänä vuonna, jää varmaan kahteen joihin rahat riittää. Kaikkeen tärkeen on toki se koristeellinen S-kirjaan johon tulee alle likan syntymäaika. :heart: Jos sitten sen uuden kuvan minkä keksiin ottaas kans tänä vuonna kun olis varmaan vähän halvempi kun ei ole niin iso ja suuritöinen.

No kyllä luulen,että vanhemmat ihmisetkin alkavat jo huomata,että niitä tatuointeja on aika monella ja suhtautuminen on muuttunut.
Monella tutulla lähihoitajalla jotka ovat vuodeosastolla töissä on tatuointeja eikä kukaan heistä ole sanonut kuulleensa noottia,lävistyksistä joskus oli jollekkin sanottu.

Ja ei mullakaan noita kaikkia olisi varaa ottaa,mutta eräs kaveri tekee kotonaan vapaa-ajallaan tutuille ja ottaa sen mukaan hinnan,montako tuntia kuluu..

Niin se uus kuva tuo sydän mikä tuossa ja ehkä teksti Bon Jovi siihen vielä lisäksi. En ole aivan varma vielä. Niin ja siis tulis sen verran pienempänä, että mahtuis ranteeseen.

lot-of-3-2011-bon-jovi-vip-tour-book_130511010782.jpg

Kyllä mun mielestä hoitajallakin voi olla ihan näkyvällä paikkaa tatuointi, kunhan se on hyvällä maulla tehty, ei siis mitään hakaristejä tyyliin. Kun olin viime vuonna viikon sairaalassa neurologian vuodeosastolla mun yhdellä hoitajalla oli useita tatuointeja ja yksi niistä käsivarressa melko isolla "Lord is my shepherd" tai jotain vastaavaa.

No, mä kommentoin näin. Ihmetyttää, että tämäkin on "uutinen", siis kolmas mahdollinen uuden tatuoinnin aihe. Kun ne kaksi ekaakin on toteutumatta.

Tatuoinnit sinänsä eivät herätä intohimoja, mutta kovin näkyvät palvelutyössä ovat turn off. Jos mua sairaalassa esim. olisi hoitaneet kovin tatuoidut tai lävistetyt violettipäiset hoitajat, olisin tuntenut oloni epämukavaksi.

Ai sä et oo vielä sitä kirjaintakaan ottanu... No sitten, anteeks van, tää aloitus on musta vähän huvittavakin. Kun saa sen käsityksen, että sä otat tatuointeja useinkin, mutta tätä yhtäkin olet suunnitellut jo vuosia...

Sorry. Minusta se on vaan yhtä kornia kuin leuhottaa avo-mustangin vieressä sanoen, että tää olis mun auto jos mulla olis rahaa.

Ei siinä mitään, kivahan se on suunnitella ja hehkuttaa, mutta... vähän menee nyt ohi.

[QUOTE="vieras";24015632]Kaikillahan niitä kuvia nykyään on, varsinkin nuoremmilla hoitajilla. Ei ole mitenkään ihmeellistä, mutta tosiaan nyrpeäänkin suhtautumiseen kannattaa varautua. Ja siihen, että joku vanhus ei sinua välttämättä ikinä hyväksy ihan vaan sen kuvan takia. Jotkut pitävät niitä tyyliin rikollisen merkkinä, varsinkin jos on dementikko eikä kykyä ymmärtää asioiden muuttumista..[/QUOTE]

No joo tottahan tuo on, että esim. joku dementikko voi suhtautua suurella varauksella kun muutenkin heidän kanssaan on toiminta erilaasta sen muistin takia.

Mulla nyt olevat kolme kuvaa saa vaatteilla peittoon ja esim. ei taida nytkään kukaan työpaikan asukkaista tietää, että mulla on tatuointeja. Sen he kyllä näkevät, että korvissa on yhteensä 9 korvista.

No, mä kommentoin näin. Ihmetyttää, että tämäkin on "uutinen", siis kolmas mahdollinen uuden tatuoinnin aihe. Kun ne kaksi ekaakin on toteutumatta.

Kyllä on näköjään joillakin vaikiaa mun alootusten suhteen. Toistan itteäni: älä lue jos noin ärsyttää.

• Tykkää
Reactions: röppö

Joo tätä mäkin ihmettelin. Ajattelin vaan, että oonko ainoa, ymmärtääkö kukaan mitä tarkoitin tuolla mustangivertauksellani -no joku sentään :D

Ja Bon Jovi -tatuointi... Pakko sanoa, että vaikka oon tykännyt tuosta bändistä, niin aika korni tatuointi. Kaikki bändilogot yleensäkin. Mutta omapahan on ihosi :)

Mä olen ehdottomasti ollut sitä mieltä, että en ota tatuointia, koska ne on mielestäni rumia.
No mä näin sit unta, että mulla oli tatuointi olkapäässä ja sen tatuoinnin sisältämä viesti sitten toteutui todellisuudessa. Nyt mietin että pitäiskö mun oikeesti ottaa se kuva. :D Ainakin sillä kuvalla olisi tarina.

[QUOTE="vieras";24015664]Ai sä et oo vielä sitä kirjaintakaan ottanu... No sitten, anteeks van, tää aloitus on musta vähän huvittavakin. Kun saa sen käsityksen, että sä otat tatuointeja useinkin, mutta tätä yhtäkin olet suunnitellut jo vuosia...

Sorry. Minusta se on vaan yhtä kornia kuin leuhottaa avo-mustangin vieressä sanoen, että tää olis mun auto jos mulla olis rahaa.

Ei siinä mitään, kivahan se on suunnitella ja hehkuttaa, mutta... vähän menee nyt ohi.[/QUOTE]

No sulle sama eli älä lue jos noin ärsyttää.

Minkäs mä sille voin jos ei ole ollut varaa ottaa. Enkä mä ole pitänyt täysin varmana kuin sitä yhtä kuvaa ja muut on sitten joskus tulevaisuudessa. Nyt tänä kesänä otan pari kuvaa ja se on varmaa. Eipä tarvitte sitten teidänkään märistä.

Vituuksi meni näköjään taas tämäkin alootus ja hyvä mieli tiessään. Te sitten osaatte.

Tatuoinnit sinänsä eivät herätä intohimoja, mutta kovin näkyvät palvelutyössä ovat turn off. Jos mua sairaalassa esim. olisi hoitaneet kovin tatuoidut tai lävistetyt violettipäiset hoitajat, olisin tuntenut oloni epämukavaksi.

Me olemme selkeästi tänään samoilla linjoilla. Ihmettelin myös aloitusviestiä hiukan ja samoista syistä kuin sinä.

Itselläni on muutama tatuointi ja yksi lisää on tulossa loppukesästä. Mulla on myös pari lävistystä ja olen tehnyt työtä vanhusten parissa. Tatuoinnit eivät tainneet koskaan näkyä ja lävistyksistä (ihan siistejä eikä kovinkaan huomiota herättäviä) sain kommentteja -sekä positiivisia että negatiivisia silloin tällöin.

[QUOTE="vieras";24015695]Ja Bon Jovi -tatuointi... Pakko sanoa, että vaikka oon tykännyt tuosta bändistä, niin aika korni tatuointi. Kaikki bändilogot yleensäkin. Mutta omapahan on ihosi :)[/QUOTE]

Munkin mielestä kyllä on hienompia muut bändiin liittyvät tatuoinnit kuin bändilogot. Mulla on pätkä biisin sanoja.

Yhteistyössä