Voi ei mä keksin eilen kolmannen tatuoinnin aiheen...

Alkuperäinen kirjoittaja ällöä;24016863:
Lihavalle ei kyllä tatuoinnit käy, niinkuin ei paljon mikään.

Tästä tuli mieleen, että mitä jos ottaa tatuointeja hoikkana, mutta sitten lihoaa jossakin vaiheessa. Pitääkö ne tatuoinnit poistattaa? Mitäs jos laihtuu, niin saako sitten taas ottaa tatskoja?

Vaikiaa kyllä. :|

[QUOTE="jazz";24020695]Okei... tyttöön liittyvä kuva tulee ihan pienellä piiloon ja jonkun bändin logo isolla ja näkyvälle paikalle.... noooh....[/QUOTE]

On sullakin ongelmat. :hug:

[QUOTE="...";24020761]Useimmat maailmanluokan starat ovat kouluja käymättömiä amisviiksiä joiden toimeentulo perustuu toisten amisviiksien hyväksikäyttöön, eli white trash matkii maailmanluokan whitetrashejä.[/QUOTE]

No sä et sitten varmaan katto elokuvia etkä kuuntele musiikkia. =)

Ei mun ainakaan tarvitte matkia ketään vaan mä teen sitä mitä mä itte haluan.

ranteeseen sattuu aivan SAATANASTI. ja toi bon jovi kuva minkä laitoit, ei varmaankaan tuu mitenkään hienosti pienenä tohon ranteeseen. voip olla että aikas ruma.

...sinuna miettisin vielä tuota bon jovia... semmosen vuoden verran ;)

No joo toki tuon väriset hiukset kiinnittää huomiota. :D Mietin vain, että kun mä tulen varmaan tekemään töitä lähinnä vanhusten parissa, että miten suhtautuvat. Vaikka taitaa olla heidänkin asenne monella muuttunut nykyajan mukana.

Mulla ei ole varaa ottaa kaikkia neljää tänä vuonna, jää varmaan kahteen joihin rahat riittää. Kaikkeen tärkeen on toki se koristeellinen S-kirjaan johon tulee alle likan syntymäaika. :heart: Jos sitten sen uuden kuvan minkä keksiin ottaas kans tänä vuonna kun olis varmaan vähän halvempi kun ei ole niin iso ja suuritöinen.

Tatska piireissä sanovat, että jos tatuoit jonkun syntymäajan, joudut tatuoimaan kuolinajankin :( Siksi kellään tatuoijalla/niissä piireissä liikkuvalla ei ole lastensa syntymäaikoja tatuoituna missään. Ja joo, hömppää tai ei, mä oon ehkä sit yhtä taikauskonen ku nekii :/

Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;24015565:
anna palaa vain :D mie täällä olen miettinyt, mihin hemmettiin miulla hakataan se viikatemies, kun selässä on jo keiju & olkapäihin en ota..

Viikatemies voi olla vain vasemmassa lapaluussa tai olkapäässä.

Ainakin, jos on Castañetaa lukenut.;)

Yhteistyössä