Siis mitä helvetin väliä tällä alootuksella on?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! On täällä muitakin aivan turhisalootuksia, oletteko niissä kaikissa kitisemässä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minkälaanen?
Se kuva mille on varannu paikan oikiasta olkavarresta on Queen-yhtyeen logo.
Minkäs mä sille voin jos ei ole ollut varaa ottaa. Enkä mä ole pitänyt täysin varmana kuin sitä yhtä kuvaa ja muut on sitten joskus tulevaisuudessa.
Siis mitä helvetin väliä tällä alootuksella on?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! On täällä muitakin aivan turhisalootuksia, oletteko niissä kaikissa kitisemässä?
Minkälaanen?
Se kuva mille on varannu paikan oikiasta olkavarresta on Queen-yhtyeen logo.
Tänään ehkä. Kokeile :vampire:
Totuuden nimissä, olen vähän fiksoitunut (sinunkin) aloituksiisi. Mietin nimittäin usein tänne jämähtäessäni kuinka paljon sinä (ja muutama muu) elävät tämän palstan kautta.
No mä taas tykkään noista logoista. Varsinkin Queenin omasta.
Niin se uus kuva tuo sydän mikä tuossa ja ehkä teksti Bon Jovi siihen vielä lisäksi. En ole aivan varma vielä. Niin ja siis tulis sen verran pienempänä, että mahtuis ranteeseen.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24015784:Ihmisten mielestä unelmointi ja asioiden suunnittelu on siis aivan persiistä? :O
Vai olikos kyse vain aloituksen tekijästä...
Joku tämän tyyppinen, mutta pitääs varmaan olla pelkistetympi tatskaa varten. Tatuoija sen osaa paremmin sanoa miten onnistuu siinä koossa missä mä haluan. Mutta ei tuo kuva ei ole vielä nyt ajankohtaanen.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;24015565:anna palaa vainmie täällä olen miettinyt, mihin hemmettiin miulla hakataan se viikatemies, kun selässä on jo keiju & olkapäihin en ota..
bon jovi tatska![]()
![]()
bon jovi tatska![]()
![]()