Voi ei mä keksin eilen kolmannen tatuoinnin aiheen...

Minkäs mä sille voin jos ei ole ollut varaa ottaa. Enkä mä ole pitänyt täysin varmana kuin sitä yhtä kuvaa ja muut on sitten joskus tulevaisuudessa.

No ei siinä mitään, jos ei ole varaa. Ihan ok homma. Mutta siis sä hehkutat jo neljättä tatuointia, vaikkei sulla oikeesti ole kuin kaks (vai miten se meni?) ja se on jotenkin kummallista.

Eikö susta olis yhtään huvittavaa jos mä hehkuttaisin täällä, että oi, mä löysin aivan ihanan nelos-asunnon meille, merenrantahuvilan! Miettisin täällä millaisen sisustuksen mä tähän huvilaan laittaisin --ja oikeesti mulla olis vuokrayksiö Kontulassa ja ne kakkos- ja kolmosasunnot tässä välissä joitain lukaaleja joita oon etuovi.comissa ihaillut joskus...

Sorry mutta tämmönen mielikuva mulla tästä tuli :ashamed: mutta tais tosiaan olla mieluinen keikka sulle perjantaina... :D

Siis mitä helvetin väliä tällä alootuksella on?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! On täällä muitakin aivan turhisalootuksia, oletteko niissä kaikissa kitisemässä?

Tänään ehkä. Kokeile :vampire:

Totuuden nimissä, olen vähän fiksoitunut (sinunkin) aloituksiisi. Mietin nimittäin usein tänne jämähtäessäni kuinka paljon sinä (ja muutama muu) elävät tämän palstan kautta.

• Tykkää
Reactions: Minskii
[QUOTE="rtee";24015738]Munkin mielestä kyllä on hienompia muut bändiin liittyvät tatuoinnit kuin bändilogot. Mulla on pätkä biisin sanoja.[/QUOTE]

No mä taas tykkään noista logoista. Varsinkin Queenin omasta.

Tänään ehkä. Kokeile :vampire:

Totuuden nimissä, olen vähän fiksoitunut (sinunkin) aloituksiisi. Mietin nimittäin usein tänne jämähtäessäni kuinka paljon sinä (ja muutama muu) elävät tämän palstan kautta.

Mä voin vallan mainiosti elää ilman palstaa, älä huoli.

[QUOTE="juups";24015774]Mitä logoa tarkoitat? Sitä alkuperäistä, missä on horoskooppimerkit?[/QUOTE]

Joku tämän tyyppinen, mutta pitääs varmaan olla pelkistetympi tatskaa varten. Tatuoija sen osaa paremmin sanoa miten onnistuu siinä koossa missä mä haluan. Mutta ei tuo kuva ei ole vielä nyt ajankohtaanen.

Queen_crest.png

• Tykkää
Reactions: kylmä nakki
[QUOTE="vieras";24015835]Ai jaa, sä oot taas "entiselläs". :( Sä olit paljon kivempi kun osasit huumorilla vastata. Mut se oli näköjään ohimenevää...[/QUOTE]

Kuka jaksaa vastata koko ajan huumorilla kun aiheesta kuin aiheesta saa paskaa niskaan? Mä vastasin kahdella nauruhymiöllä yhden ketjun yhteen viestiin enkä edes kirjoottanu mitään niin heti sain kuulla ulkonäöstäni yms. Kivaa.

siis hetkinen. sä haluat S-kirjaimen, Queenin ja Bon Jovin logot?

kyllä mäkin tykkään todella paljon Queenista ja muutamasta muustakin bändistä mutta äeh... ei. no, olkavarteen en ainakaan ottaisi.

MUTTA makunsa kullakin. pääasia että itse tykkäät!

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24015784:
Ihmisten mielestä unelmointi ja asioiden suunnittelu on siis aivan persiistä? :O
Vai olikos kyse vain aloituksen tekijästä...

No ei, mutta minusta on hassua tehdä aloitus siitä, että on keksinyt kolmanneksi seuraavan tatuoinnin itselleen. Siis, että kaksi tulevaakin on jo kerrottu täällä ja nyt kerrotaan kolmas. Ihan sama tosiaan kuin tuo vieraan esimerkki tulevista asunnoista. Tai jos mä kertoisin tänään, että sitten kun mulla on rahaa, niin ostan Chanelin laukun. Ensi viikolla tekisin aloituksen, että sitten kun mä olen ostanu sen Chanelin niin seuraavaksi ostan Furlan laukun. Ja sitten vielä muutaman viikon päästä kertoisin, että voi ei, sit seuraavaksi hommaan Vuittonin laukun. Unelmointia -mutta jotenkin niin hassua jakaa haaveitaan palstalla.

Ja joo, kyse on siinä mielessä avauksen tekijästä, että jos aloitus olisi ollut vaikka "vieraan", niin en olisi edes avannut. Yleisesti ottaen tykkään ap:n kirjoituksista ja minulla tulee useammin avattua hänen aloituksiaan kuin monen muun.

Joku tämän tyyppinen, mutta pitääs varmaan olla pelkistetympi tatskaa varten. Tatuoija sen osaa paremmin sanoa miten onnistuu siinä koossa missä mä haluan. Mutta ei tuo kuva ei ole vielä nyt ajankohtaanen.

Queen_crest.png

Näyttää tosi oudolta, en ole nähnyt tuota versiota. Mulle tuli sama logo mieleen, mutta sellaisena kuin A Day At The Races-levyn kannessa. Se on paljon pelkistetympi ja jotenkin tyylikkäämpi. Niiden tuon ajan rummuissa oli kans hieno versio.

[QUOTE="Tini";24015872]Voi tyttöparka, luuletko että se Bon Jovi siellä konsertissa ihan yksin sinulle luikautteli ne kaikki ällösiirappiset rakkauslaulunsa?[/QUOTE]

Joo totta kai ne lauloi mulle ja Jon kattoi just mua. :heart:

Yhteistyössä