Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE;24015968:Paa Scarletti sun nykysistä tatskoista kuvat tohon tatskaketjuun?![]()
Niin se uus kuva tuo sydän mikä tuossa ja ehkä teksti Bon Jovi siihen vielä lisäksi. En ole aivan varma vielä. Niin ja siis tulis sen verran pienempänä, että mahtuis ranteeseen.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki;24016071:toi voi olla kyllä liian iso ranteeseen, kuten aattelitkin. tai tiiä häntä, jos on tosi taitava tekijä niin ehkä saa tehtyä tarpeeksi sirosti että siitä saa selvää?
paljonko teillä päin maksaa tatuoinnit yleensä? mä meinasin saada slaagin pari vuotta sitten kun täydensin vanhempaa tatskaa ihan pienesti ja maksoin siitä 150 euroa...
Se on varmaan ottanut ne 80-luvul.
Se on varmaan ottanut ne 80-luvul.
Mä en ottais noihin bänditatskoihin bändin nimiä...Olis jotenkin "sulavamman"näköisiä ilman sitä tekstiä ja jotenkin karun näköinen naisella vaikka se queenin logo jos siinä lukee vielä "queen" yläpuolella.
Muistathan, että ne tulot mitä tienaat nyt kesällä, lasketaan tuloiksi syksyllä toimeentulotukea hakiessasi. Järki käteen nyt nainen, vaikutat siltä että olet maanisessa tilassa nyt.
Mä meinasin Paavo Pesusienen laittaa kämmeneen. No vitsi vitsinä.. Jos joku laittaa vaikka sen Paavon otsaansa niin hieno homma. Jokaisen oma iho ja asia. Tietty mielipiteensä saa ilmaista jos tuntuu siltä. Anna mennä vaan Scarlet, kerran täällä eletään yhtä elämää
![]()
Paavo Pesusieni on aivan huippu.Mun Paavo-reppu on saumoista jo ratkennut enkä ole löytänyt uutta.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ällöä;24016863:Lihavalle ei kyllä tatuoinnit käy, niinkuin ei paljon mikään.
Muistathan, että ne tulot mitä tienaat nyt kesällä, lasketaan tuloiksi syksyllä toimeentulotukea hakiessasi. Järki käteen nyt nainen, vaikutat siltä että olet maanisessa tilassa nyt.