Voi ei mä keksin eilen kolmannen tatuoinnin aiheen...

[QUOTE="juups";24015887]Näyttää tosi oudolta, en ole nähnyt tuota versiota. Mulle tuli sama logo mieleen, mutta sellaisena kuin A Day At The Races-levyn kannessa. Se on paljon pelkistetympi ja jotenkin tyylikkäämpi. Niiden tuon ajan rummuissa oli kans hieno versio.[/QUOTE]

Joo mä tiedän, että on olemassa pelkistetympi ja voi olla, että se on se mikä tulee tatskaksi.

toi voi olla kyllä liian iso ranteeseen, kuten aattelitkin. tai tiiä häntä, jos on tosi taitava tekijä niin ehkä saa tehtyä tarpeeksi sirosti että siitä saa selvää?

paljonko teillä päin maksaa tatuoinnit yleensä? mä meinasin saada slaagin pari vuotta sitten kun täydensin vanhempaa tatskaa ihan pienesti ja maksoin siitä 150 euroa...

se että mitä siinä lukee, kondomi?
Mä että eiku Bon Jovi =)
Muista tarkistaa että tatuoija kuulee varmasti oikein =)

Niin se uus kuva tuo sydän mikä tuossa ja ehkä teksti Bon Jovi siihen vielä lisäksi. En ole aivan varma vielä. Niin ja siis tulis sen verran pienempänä, että mahtuis ranteeseen.

lot-of-3-2011-bon-jovi-vip-tour-book_130511010782.jpg

Olen tatuoitu jätkä!

Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki;24016071:
toi voi olla kyllä liian iso ranteeseen, kuten aattelitkin. tai tiiä häntä, jos on tosi taitava tekijä niin ehkä saa tehtyä tarpeeksi sirosti että siitä saa selvää?

paljonko teillä päin maksaa tatuoinnit yleensä? mä meinasin saada slaagin pari vuotta sitten kun täydensin vanhempaa tatskaa ihan pienesti ja maksoin siitä 150 euroa...

No siis tuo kuva ei ole se mitä meinasin. Se on tuo kirjasen takakannessa se mitä meinasin, mutta en jaksanut kattella sitä kuvaa. Se on pienempi kuva.

Mulle sanottiin 110€ hinnaksi siitä S-kirjaamesta joka on n. 6*4 senttiä. Mä olen kyllä huono arvioimaan mittoja, että voi mennä vikaan.

Mä en ottais noihin bänditatskoihin bändin nimiä...Olis jotenkin "sulavamman"näköisiä ilman sitä tekstiä ja jotenkin karun näköinen naisella vaikka se queenin logo jos siinä lukee vielä "queen" yläpuolella.

Mä en ottais noihin bänditatskoihin bändin nimiä...Olis jotenkin "sulavamman"näköisiä ilman sitä tekstiä ja jotenkin karun näköinen naisella vaikka se queenin logo jos siinä lukee vielä "queen" yläpuolella.

No en mä ole vielä päättänykkää tuleeko nimet siihen.

Ja miten niin on karun näköönen se Queenin logo?

[QUOTE="vieras";24016354]Mä haluun mun niskaan lukemaan Backstreet Boys ja otsaan Spice girls.[/QUOTE]

Mä meinasin Paavo Pesusienen laittaa kämmeneen. No vitsi vitsinä.. Jos joku laittaa vaikka sen Paavon otsaansa niin hieno homma :). Jokaisen oma iho ja asia. Tietty mielipiteensä saa ilmaista jos tuntuu siltä. Anna mennä vaan Scarlet, kerran täällä eletään yhtä elämää :)

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
Muistathan, että ne tulot mitä tienaat nyt kesällä, lasketaan tuloiksi syksyllä toimeentulotukea hakiessasi. Järki käteen nyt nainen, vaikutat siltä että olet maanisessa tilassa nyt.

Mä meinasin Paavo Pesusienen laittaa kämmeneen. No vitsi vitsinä.. Jos joku laittaa vaikka sen Paavon otsaansa niin hieno homma :). Jokaisen oma iho ja asia. Tietty mielipiteensä saa ilmaista jos tuntuu siltä. Anna mennä vaan Scarlet, kerran täällä eletään yhtä elämää :)

Paavo Pesusieni on aivan huippu. :D Mun Paavo-reppu on saumoista jo ratkennut enkä ole löytänyt uutta. :(

Kannattaa sit miettiä sitä tatuoijaa tarkkaan. Älä ainakaan sammaa tatuoijaa ota joka nuo edelliset kuvat on tehny. Sen verran tökerön näköisiä on, että enempää ei kannata sen ihoa antaa pilata.
Hienot niistä varmaan muuten tulloo.

Oot sie hoitaja? Mie oon luullu että sie oot kokki tai jotain.

[QUOTE="viivi";24016971]Kannattaa sit miettiä sitä tatuoijaa tarkkaan. Älä ainakaan sammaa tatuoijaa ota joka nuo edelliset kuvat on tehny. Sen verran tökerön näköisiä on, että enempää ei kannata sen ihoa antaa pilata.
Hienot niistä varmaan muuten tulloo.

Oot sie hoitaja? Mie oon luullu että sie oot kokki tai jotain.[/QUOTE]

Ensimmäänen on vähän kökkö, mutta muissa ei todellakaan ole mitään vikaa. Ne on kuitenkin tehty ihan asiallisessa liikkeessä jolla on hyvä maine.

Mulla on suurtalouskokin koulutus, mutta opiskelen nyt lähihoitajaksi. Ja ei, en ole hylännyt ravintola-alaa.

Yhteistyössä