voi ei...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taas ilman...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja taas ilman...:
Oot sä aika epeli Zå :) tässähän tulee ihan hyvälle tuulelle! iiiikkkkkk!

Mitä tarkoitit T.... "kuitenkin minusta tuntuu että otat huumorilla tuon?"
Pakko muuten on ottaa asiat vähän huumorinkin kannalta välillä. Muuten sitä olis hyppinyt jo seinille.

Minäkin nauran täällä, sen takia koska tulee hyvälle tuulelle ;)))) Mukava kun voi saada joku hyvälle tuulle jopa näinkin ;))) Kun nyt näistä asioista jutellaan niin kyllä minullakin tulee väistämättä levoton olo, en voi sille yhtään mitää...iiiik ;))))

Joo, mullakin on ollut levoton olo koko päivän. Ei voi mittää ei ;)))) iiiiiiiiikkkkkkkkkk! Menen ja kaadan sen saakelin äijän petiin heti kun näen ja sitten mentiin eikä meinata :))))))))

Jepp, kyllä täälläkin naurattaa.... Olisi mukava tietää mitä teidän miehet sanovat kun teette vuosisdan yllätyksen heille. Mukava sekin olisi kuulla heidän reaktiot huomenna...jos teette näin ;))
[/quote]

Pitäskö tästä nyt lähtee lelukauppaan? :) Taitaa lähin olla sadan kilsan päässä.

Mutta nyt arvoisat naiset: taas ilman… ja T….
Zå taitaa kohta lähteä täältä.... Oli tosi mukavaa vaihtaa mielipiteitä teidän kanssanne. Tuli hyvä mieli ja hymyilen täällä kilpaa auringon kanssa ;) Viettäkää mukavaa iltaa..kaiken kivan merkeissä.
Musitakaa nauttia ;))

Alkuperäinen kirjoittaja T....:
Jepp, kyllä täälläkin naurattaa.... Olisi mukava tietää mitä teidän miehet sanovat kun teette vuosisdan yllätyksen heille. Mukava sekin olisi kuulla heidän reaktiot huomenna...jos teette näin ;))

Pitäskö tästä nyt lähtee lelukauppaan? :) Taitaa lähin olla sadan kilsan päässä.[/quote]

Lähde välittömästi vaan sinne. Mitäs nyt sataa kilsa sinne ja tänne merkkaa kun tiedät mitä sitten odottaa ;)))))

Joo, siinä sitten ihmeteltäis että kuis nyt noin äijät ottivat asian :) Sanotaan että tässä se on kunnon vehje ja antaa takuuvarmat orkut oikeissa käsissä! Ottakaa siitä vaan oppia var så god!

[/quote]

Rivien välistä olen huomaavinani että otat huumorilla..
Ties vaikka lelu olis niin paljon parempi ettei miestä enää tarviskaan kuin tissejä räpläämään..oikein kunnon paksu patukka, sen jälkeen miehen nakki tuntuisi enää missään :)

Pakko muuten on ottaa asiat vähän huumorinkin kannalta välillä. Muuten sitä olis hyppinyt jo seinille.

Minäkin nauran täällä, sen takia koska tulee hyvälle tuulelle ;)))) Mukava kun voi saada joku hyvälle tuulle jopa näinkin ;))) Kun nyt näistä asioista jutellaan niin kyllä minullakin tulee väistämättä levoton olo, en voi sille yhtään mitää...iiiik ;))))

Joo, mullakin on ollut levoton olo koko päivän. Ei voi mittää ei ;)))) iiiiiiiiikkkkkkkkkk! Menen ja kaadan sen saakelin äijän petiin heti kun näen ja sitten mentiin eikä meinata :))))))))

Mukava kuulla että sinulla on ollut levoton olo koko päivän...sama vikaa täälläkin...iiiik ;)) Mene ja kaada sen miehen petiin vaan ja ole tomera ja pistä hänet tyydyttämään sinut. Älä päästä hänet pois ennen kun hän on antanut sulle pari orkkua ;)))

Hih! Mulla itseasiassa on yksi dildo exän ajoilta jemmassa :) Se antoi sen mulle muutossa. Sanoin että en mä nyt tuollaista tarvii mukaan, mutta se kuitenkin laittoi mun tavaroiden joukkoon. Kummasti se on sieltä laatikon pohjalta houkutellut ja muutamat ajot on tullut ajettua yksikseen :) En tiiä miten nykyinen suhtautuisi, pelästyisi varmaan että mikä toi on? Naurattaa pelkkä ajatuskin :)

Voi saakeli kun naurattaa..jos yllätetään kumpikin äijämme..sun pelästyy kuoliaaksi ja mun saa vuosisadan raivarin? :)

[/quote]

Pitää tehdä kaikki apinatemput mitkä tietää että tajuais missä mennään :))) höykytän oikein kunnolla ja käyn päälle kuin yleinen syyttäjä. Kiitos teille T.... ja Zå päivän keskusteluista! Pitää lähteä hiipimään kotia kohti...grrrr...

Mukava kuulla että sinulla on ollut levoton olo koko päivän...sama vikaa täälläkin...iiiik ;)) Mene ja kaada sen miehen petiin vaan ja ole tomera ja pistä hänet tyydyttämään sinut. Älä päästä hänet pois ennen kun hän on antanut sulle pari orkkua ;)))

Ja mä taidan asettua ruokapöydälle ja tarjota "päivällistä".. ;)
Nyt pillit pussiin..

Alkuperäinen kirjoittaja taas ilman..ei kauaa..:
Hih! Mulla itseasiassa on yksi dildo exän ajoilta jemmassa :) Se antoi sen mulle muutossa. Sanoin että en mä nyt tuollaista tarvii mukaan, mutta se kuitenkin laittoi mun tavaroiden joukkoon. Kummasti se on sieltä laatikon pohjalta houkutellut ja muutamat ajot on tullut ajettua yksikseen :) En tiiä miten nykyinen suhtautuisi, pelästyisi varmaan että mikä toi on? Naurattaa pelkkä ajatuskin :)

Voi saakeli kun naurattaa..jos yllätetään kumpikin äijämme..sun pelästyy kuoliaaksi ja mun saa vuosisadan raivarin? :)

Pitää tehdä kaikki apinatemput mitkä tietää että tajuais missä mennään :))) höykytän oikein kunnolla ja käyn päälle kuin yleinen syyttäjä. Kiitos teille T.... ja Zå päivän keskusteluista! Pitää lähteä hiipimään kotia kohti...grrrr...

[/quote]

Hyvä asenne, juuri noin teet. Kunnon hyökkäys ja käytät hänet kuin peto.
Kiitos itsellesi tästä mukavasta päivästä! Muista hiipiä hiljaa... ;))

mikä on sen ihanampaa kuin nuolla naista ,edestäpäin ja takaa päin saa peppukin osansa ,on kivaa kielellä lipoa koko vako hitaasti päästä pähän välillä pysähtyä pyöritellä kieltä työntää se jokaiseen onkaloon ,näykkiä nauttia katsoa kuinka vatsa alkaa pyöristyä orgasmin lähestyessä,ottaa klitoris huulten väliin kielellä kiusata ,työntää peukku peppureikään,liikuttaa sitä edes takaisin imeä klitoristä jä nähdä kuinka nainen laukeaa ensimmäisen ,toisen ja kolmannen kerran.......
aarto3@luukku.com

Kiitos itsellesi tästä mukavasta päivästä! Muista hiipiä hiljaa... ;))[/quote]

Hiljaa kuin naarastiikeri..... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja T...:

Ja mä taidan asettua ruokapöydälle ja tarjota "päivällistä".. ;)
Nyt pillit pussiin..

Siinä sitten sun mies saa herkutella...namia ;)) Kuulosta tosi hyvältä!!!
Nyt minäkin lähden.....

Kiitos itsellesi tästä mukavasta päivästä! Muista hiipiä hiljaa... ;))

Hiljaa kuin naarastiikeri..... ;)

[/quote]

grrrrrrrrrrrrrr.... ;))))))))

Jos mies ei kiinnostuisi tyydyttämään minua, se olisi kerrasta poikki, turha sen jälkeen edes yrittää sänkyyni. Onko tommosia miehiä oikeasti olemassa? Jotka ajattelee vain omaa laukeamistaan? Kehuskeleeko ne jälkeenpäin kavereille, että kylläpä taas hyvin nussin sitä, mälli lensi, ja sinne eukko jäi tyydyttämään itseään sängylle..? :) jee jee.

Mulla oli just suhde, jossa mies halusi tyydyttää vain minut. Itse hän oli varattu, joten ei antanut itselleen lupaa laueta. Hän ei "voinut" panna mua....Hän sai kuitenkin mielettömät kicksit siitä, että nuoli tai sormeili mut orkkuun monta kertaa peräkkäin. Aina kun tarjouduin tekemään hänelle jotain, hän kieltäytyi...Olisin kyllä halunnut tehdä hänellekin jotain mukavaa, mutta itsepä valitsi. Hän sanoi ettei ihanampaa näkyä olekaan, kuin nainen vääntelehtimässä orkun kourissa. Ja mä todella sain, jestas, pidin kyllä meteliä :=)

Ja tollaisen kieli/sormi-aarteen vaimo ei halunnut miestään, kumma juttu. Heillä kuulemma seksiä noin 2 kertaa vuodessa. Terveisiä vaan T, jos luet, sulla on oikeasti mieletön tatsi naiseen :)

Keku on ilmeisesti saanut likaista p......, hyh, hyh
Kun pitää itsensä posliinina, on nautinto täydellistä.
Kunhan mies vain vähän kauemmin antaisi nauttia, että ehtisi.......mukaan

Veikkaanpa ettei kysyjän entinen tyttöystävä ole koskaan saanut orgasmia. Sen takia mies ajattelee vain itseään. Tyttö on varmaan sanonut vain että märäksi hyväileminen riittää, ja sitten mies pukille. Keskustelemalla tämäkin asia selviää. Ja jos ei selviä, mies vaihtoon...Kyllä parisuhteessa täytyy molempien saada nautittavaa seksiä. Jos et saa orkkuja, mitä järkeä panna ylipäätään? Kiihottua, pettyä ja sitten alkaa tiskaamaan vai?

Minäkin arvelisin, ettei tuollaisella miehellä taida olla paljoa kokemuksia naisen orgasmista. Seurustelin aikanaan sellaisen kokemattoman nuoren miehen kanssa, joka kuvitteli, että naisen tyydyttäminen on "ensin vähän räpellän" ja sitten pelkkä yhdyntä riitää. Vaikka kuinka yritin selittää asioita, ei oppi mennyt perille, sillä hän oli niin sitä mieltä, että pelkkä HÄNEN orgasminsa riittää. Lopulta turhaannuin, lähetin seksin jälkeen hänet suihkuun ja hoidin itse homman loppuun. Nyt harmittaa, että saatoinkin olla niin tyhmä, että suostuin moiseen. Ehdottomasti molempien pitää saada orkut!

Alkuperäinen kirjoittaja Tanya:
Jos mies ei kiinnostuisi tyydyttämään minua, se olisi kerrasta poikki, turha sen jälkeen edes yrittää sänkyyni. Onko tommosia miehiä oikeasti olemassa? Jotka ajattelee vain omaa laukeamistaan? Kehuskeleeko ne jälkeenpäin kavereille, että kylläpä taas hyvin nussin sitä, mälli lensi, ja sinne eukko jäi tyydyttämään itseään sängylle..? :) jee jee.

Mulla oli just suhde, jossa mies halusi tyydyttää vain minut. Itse hän oli varattu, joten ei antanut itselleen lupaa laueta. Hän ei "voinut" panna mua....Hän sai kuitenkin mielettömät kicksit siitä, että nuoli tai sormeili mut orkkuun monta kertaa peräkkäin. Aina kun tarjouduin tekemään hänelle jotain, hän kieltäytyi...Olisin kyllä halunnut tehdä hänellekin jotain mukavaa, mutta itsepä valitsi. Hän sanoi ettei ihanampaa näkyä olekaan, kuin nainen vääntelehtimässä orkun kourissa. Ja mä todella sain, jestas, pidin kyllä meteliä :=)

Ja tollaisen kieli/sormi-aarteen vaimo ei halunnut miestään, kumma juttu. Heillä kuulemma seksiä noin 2 kertaa vuodessa. Terveisiä vaan T, jos luet, sulla on oikeasti mieletön tatsi naiseen :)

Sama täällä. Minä myös laitan kantturan heti kerrasta mäkeen, jos ei hän kiinnostu tyydyttämään minua. Siis ihan turha pyrkiä sänkyyni, tuos on ovi, ole hyvä ja raahaa hanurisi ulos täältä. Siis voiko tuollaisia naisia olla ???? Että oma´laukeaminen vaan kiinnostaa ??? Sitten varmaan jälkeenpäin kehuskellaan likkaporukassa, miten pistin äijän töihin ja hankasin vittuani sen suuta vasten ja orkku räjähti. Sinne jäi äijä kulli tanassa sänkyyn itseään nylkyttämään. Annoin sille vielä kortsun, ettei likaa lakanoita. jeeeeee!

No heippa Zå!
Eilinen meni ihan kivasti, tosin aika rauhallisissa merkeissä. Avasin viinipullon ja hihittelin koko illan. Sitten kunnon pitkät yöunet päälle. :) Ajattelin viimeistään viikonloppuna opettaa miestä miehen tavoille ;) Eiköhän se pikkuhiljaa opi kärsivällisellä koulutuksella. Mites itelläs?

Alkuperäinen kirjoittaja Tanya:
Heh Sika...siksi sä et saakaan niitä naisia :=)

Miehet nyt saa aina. Joskus alle minuutissa. Naisille orgasmin saaminen ei ole niin yksinkertainen juttu.

Tietenkään ei saa!
Miten saiskaan, kun nuppi on tyhjä?
Korvien välistä orgasmit lähtee. Silti minuutti on tiukassa :))

No heippa Zå!
Eilinen meni ihan kivasti, tosin aika rauhallisissa merkeissä. Avasin viinipullon ja hihittelin koko illan. Sitten kunnon pitkät yöunet päälle. :) Ajattelin viimeistään viikonloppuna opettaa miestä miehen tavoille ;) Eiköhän se pikkuhiljaa opi kärsivällisellä koulutuksella. Mites itelläs?

Sepä kuulosti tosi mukavalta ja voin kuvitelle kuinkas hihittelit siinä pitkin iltaa ;)) Nyt sitten viikonloppuna suljet puhelin ja ovi lukkoon niin saatte olla ihan rauhassa. Kyllä se mies nyt joutuu koulupenkille ja oppii ihan varmasti ;)
Ihan hyvin iltani meni, sauna oli lämmin kun vaimo tuli myöhään kotiin töistä. Olin laittanut kynttilät palamaan siinä. Pesin ja hierosin vaimoni ja annoin kielihoidin vaimon pimpsaan saunassa...namia ;)) Sen jälkeen mentiin vielä sänkyyn jatkamaan... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ari:
mikä on sen ihanampaa kuin nuolla naista ,edestäpäin ja takaa päin saa peppukin osansa ,on kivaa kielellä lipoa koko vako hitaasti päästä pähän välillä pysähtyä pyöritellä kieltä työntää se jokaiseen onkaloon ,näykkiä nauttia katsoa kuinka vatsa alkaa pyöristyä orgasmin lähestyessä,ottaa klitoris huulten väliin kielellä kiusata ,työntää peukku peppureikään,liikuttaa sitä edes takaisin imeä klitoristä jä nähdä kuinka nainen laukeaa ensimmäisen ,toisen ja kolmannen kerran.......
aarto3@luukku.com

Mikä se tällainen Arto/Aarto/Ari on kun osoitteensa tänne pistää?
Odotatko postia? ;)

Yhteistyössä