voi ei...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taas ilman...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Opetan sut tottelemaan naisia, niin että muutut Isosta Siasta pieneksi kiltiksi possuksi.

Sä olet muuten, Sika, kirjoitellut tälle palstalle joku 4-5 vuotta. Tai siis ex- Soneraplazalle. Olenko oikeassa?

Joopa, Zå. Olis kyllä mielenkiintoista saada sulta "opetusta" hmmmm..... ei taitais jäädä kylmäksi...
Ei orkku muuten pelkästään korvien välistä ole kiinni niinkuin Sika tuolla kommentoi. Saako Sika orkut pelkästään mielen voimalla? On aika kaukana todellisuudesta jos kuvittelee naisensa saavan vain kuvittelemalla koko aktin :) Kyllä siinä silti tarvitaan fyysistä kontaktia ja kiihotusta. Mulla on korvien väli kunnossa ja oikealla käsittelyllä se on oksat pois! Mutta pelkällä mielenvoimalla en kyllä valitettavasti saa, vaikka kuinka kuvittelisin mitä kiihottavampia juttuja. Se kyllä auttaa pääsemään oikeaan tunnelmaan...

Alkuperäinen kirjoittaja taas ilman...:
Joopa, Zå. Olis kyllä mielenkiintoista saada sulta "opetusta" hmmmm..... ei taitais jäädä kylmäksi...
Ei orkku muuten pelkästään korvien välistä ole kiinni niinkuin Sika tuolla kommentoi. Saako Sika orkut pelkästään mielen voimalla? On aika kaukana todellisuudesta jos kuvittelee naisensa saavan vain kuvittelemalla koko aktin :) Kyllä siinä silti tarvitaan fyysistä kontaktia ja kiihotusta. Mulla on korvien väli kunnossa ja oikealla käsittelyllä se on oksat pois! Mutta pelkällä mielenvoimalla en kyllä valitettavasti saa, vaikka kuinka kuvittelisin mitä kiihottavampia juttuja. Se kyllä auttaa pääsemään oikeaan tunnelmaan...

Huh huh…olis kyllä mielenkiintoista antaa sulle opetusta…ja sinä minulle...luulen että meillä olisi kuumat oltavat.. ;) Hitaasti, hitaasti nauttien…
Niin ei orkku saadaan ajatustenvoimaalla, siihen tarvitaan kyllä fyysistä kosketusta. Sekin on oikea että oikein kiihottuneita juttuja saavat meidät siihen tunnelmaan ja haluja on vaikka muille jakaa .. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Tanya:
Opetan sut tottelemaan naisia, niin että muutut Isosta Siasta pieneksi kiltiksi possuksi.

Sä olet muuten, Sika, kirjoitellut tälle palstalle joku 4-5 vuotta. Tai siis ex- Soneraplazalle. Olenko oikeassa?

Ei naisia tarvi totella, kysy vaikka Vagnerilta. Myötäillä ja manipuloida kylläkin, mutta ohjat on oltava karjunkädessä.

Ehkä tuon 4 - 5 vuotta olen kommentoinut.

Kun tulen sinun lähelle niin hymyilet kilpaa auringon kanssa;) Otan sinut syliini ja annan ison halauksen, tunnen kuinka sinä hieman vapiset. Oletpas tosi lämmin ja annan hellän suukon poskellesi…

Huomaan kuinka nautit, käteni hyväilee hellästi kasvojasi ja hymyilet niin kauniisti. Otat kädestäni ja painat se tiukasti kiinni. Suukottelet käteeni ja vedät minut sinun... ” Olla lähellä ja kuulla omien ajatusten kaiku hänen kosketuksessaan”.

Yhteistyössä